Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zwangerschaps masker, wie kent dit..

Pagina's : [1] 2

SbAr
07-06-2007, 21:24

Tot mijn grote ongenoegen kreeg ik hier sinds mijn zwangerschap mee te maken, hoe meer ik in de zon liep hoe donkerder de vlekken werder rond mijn hals. Het liep zelfs door naar mijn gezicht. Ik was ten einde raad en maakte een afspraak bij de huisarts, maar die kon me niks anders vertellen dat het erbij hoort en dat er een kans bestond dat deze na de zwangerschap weer verdween, maar hij kon me die garantie niet geven:( en zelfs dan moet het met een laser weggevaagd worden:maf: Ik dacht er moet toch iets voor zijn??? Toen vond ik zelf de ''oplossing'', en nu is meer dan de helft verdwenen, de vlekken naar mijn gezicht zijn zelfs helemaal verdwenen. Daarom wilde ik graag vragen wie er last van had gehad of nog steeds heeft.

Mozhima1
07-06-2007, 21:30
Volgens mij is er een creme voor. :regie: NOONA!

eva2
07-06-2007, 21:33
Tot mijn grote ongenoegen kreeg ik hier sinds mijn zwangerschap mee te maken, hoe meer ik in de zon liep hoe donkerder de vlekken werder rond mijn hals. Het liep zelfs door naar mijn gezicht. Ik was ten einde raad en maakte een afspraak bij de huisarts, maar die kon me niks anders vertellen dat het erbij hoort en dat er een kans bestond dat deze na de zwangerschap weer verdween, maar hij kon me die garantie niet geven:( en zelfs dan moet het met een laser weggevaagd worden:maf: Ik dacht er moet toch iets voor zijn??? Toen vond ik zelf de ''oplossing'', en nu is meer dan de helft verdwenen, de vlekken naar mijn gezicht zijn zelfs helemaal verdwenen. Daarom wilde ik graag vragen wie er last van had gehad of nog steeds heeft. en wat is jou oplossing dan ervoor?:)

teletubbie
07-06-2007, 21:50
ben je nog zwanger? Mijn nicht had ook een zwanerschapsmasker, na de bevalling wat het meteen weg, gelijk de eerste week!

imaane911
07-06-2007, 22:06

zou je misschien de oplossing met ons willen delen :o

Naseeni_dounya
07-06-2007, 22:44
Ik weet wel dat het per persoon verschillend is een zw-masker. Ik ken zelfs vrouwen die een blijvende zw-masker hebben. Als het bij jou snel weg trekt zou ik zorgen dat je je goed insmeert met een hoge factor zonnebrandcreme. Dit is een goed hulpmiddel. Ook zorgen dat je niet te veel in de zon loopt. In ieder geval veel good luck!!

marakech_girl
07-06-2007, 23:14
dames met een zwangerschapsmasker nooit in de zon lopen

Marriedgirl
07-06-2007, 23:20
Ik heb er ook last van... Mag ik weten wat je ervoor hebt gebruikt? Alvast bedankt...

Samira_C
07-06-2007, 23:21
Ik heb er gelukkig geen last van!

noona
08-06-2007, 08:51
Volgens mij is er een creme voor. :regie: NOONA! :haha::haha::haha: ja klopt, de creme heet Drula en is te koop bij de aziatische winkels. mijn tante uit Frankrijk heeft deze creme op recept gekregen maar hier in nederland is ie gewoon te koop bij de toko. al bij het begin van je zwangerschap is het handig een zonnebrandcreme factor 40 te gebruiken. dit beschermt je gezicht heel goed ertegen. succes!

Mozhima1
08-06-2007, 09:01
Mijn schoonzus is zwanger van hun tweede kindje en meskiena heel haar gezicht zit onder, ze heeft al van alles geprobeerd :jammer: Misschien kan ze dit proberen. Ik wist dat jij hier een keer een naam had genoemd, maar niet welke.

noona
08-06-2007, 09:04
laat haar alvast zich elke dag en nacht dik insmeren met zonnebrandcreme, hoogste factor die ze kan vinden. ook al schijnt de zon niet gewoon smeren!

Mozhima1
08-06-2007, 09:06
Die rund gaat nog in de tuin zitten omdat ze vind dat ze bleek is. Ik ga haar zo bellen en een uitbrander geven:hadj: Thanks voor tips.

noona
08-06-2007, 09:35
pfff, jeeetje! een zwangere huid is als een zonnepaneel, absorbeert IEDER zuchtje licht dat er schijnt! burqa op!

SbAr
08-06-2007, 09:36

Ik heb van mijn nichtje gehoord dat vrouwen in Marokko zich insmeerden met die harde steenachtige zeep (weet de naam niet zo goed van) Maar die kun je dus in Marokko kopen. Hier in Nederland kon ik hem nergens krijgen, dus ging ik zelf zoeken naar een alternatief, ik kwam terecht bij de kruidvat en daar kocht ik ossegal zeep (in een stick), ik kocht daarbij ook van nivea zonnebrand creme factor 30. S'avonds smeerde ik de bruine pigment vlekken dik in met de ossegalzeep, en die liet ik opdrogen, ik sliep er de hele nacht mee,in de ochtend was ik met een zachte doek de zeep van mijn hals en als ik overdag naar buiten ga dan smeerde ik me goed in met de zonnebrand creme. Ik kan jullie vertellen dat de pigment vlekken voor 80% verdwenen zijn, mijn huisarts is zelf ook erg verbaasd. Ik adviseer jullie wel, de eerste paar keer een klein stukje in te smeren met de ossegalzeep, want de ene huid is de ander niet. Mij helpt het nog steeds heel erg en heb nergens verder last van, ik kan weer een normaal shirt dragen. Ik hoop hiermee iemand te kunnen helpen, ik weet hoe frustrerend het kan zijn. En niet bij iedereen verdwijnt het direct na de bevalling jammer genoeg:(

Pagina's : [1] 2