Bekijk originele versie : Waar kun je de mooiste stoffen kopen voor Marok. kledij in PARIJS??
Hallo dames,
wie kent Parijs goed en weet me te vertellen waar de Marokkaanse winkels of markten zitten waar je mooie stoffen kunt kopen.
Andere winkeltips in Parijs zijn ook welkom!!
Merci Beaucoup mensen.....
barbes, maar dat kan best duurder uitvallen dan op de markt voor precies dezelfde stof
ga naar de markt in argenteuill op zondag, dan slaag je zeker
barbes, maar dat kan best duurder uitvallen dan op de markt voor precies dezelfde stof
ga naar de markt in argenteuill op zondag, dan slaag je zeker
Dank je wel meid,
mijn zusje gaat dit weekend en mijn moeder wil graag mooie stoffen, je maakt mijn moeder gelukkig:)
tip, wat ik deed is naar Barbes gaan en kijken welke stoffen het duurste zijn en op de markt dezelfde zoeken voor veel minder:D
als je familie daar hebt dan weten ze wel waar je moet wezen meestal, wij laten ons ook meestal leiden
tip, wat ik deed is naar Barbes gaan en kijken welke stoffen het duurste zijn en op de markt dezelfde zoeken voor veel minder:D
als je familie daar hebt dan weten ze wel waar je moet wezen meestal, wij laten ons ook meestal leiden :D
Bedankt voor de tip zal het doorgeven, nee we hebben geen familie daar zij gaat naar een congres en tussentijds lekker winkelen.:D
bergbruid22
27-10-2010, 22:20
iemand enig idee of er markt is op zondag in parijs
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.