Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zwangeren die enorm geprikkeld en emotioneel zijn?

Pagina's : [1] 2

Oumaima_rose
07-06-2007, 12:27

alaikoem salaam, Zijn er hier ook dames die enorm geprikkeld zijn tijdens hun zwangerschap. Ik heb er zelf enorm veel last van aan het einde van me zwangerschap. Ben normaal gesproken altijd vrolijk en kan tegen elke grapje of opmerking. Maar nu als iemand een opmerking maakt word ik superkwaad erover. En barst ik in tranen uit. Me man is echt harstikke lief voor me heeft echt alles voor me over troost me en staat gewoon el hamdouilah helemaal klaar voor me. Kortom mijn vraag is hebben jullie er ook last van of is dit iets wat zomaar in me is gekomen en er niet meer uit zal gaan. :( Oumaima_rose

madgic
07-06-2007, 12:29
ik voel me enorm misselijk

cuisinetje
07-06-2007, 12:31
alaikoem salaam, Zijn er hier ook dames die enorm geprikkeld zijn tijdens hun zwangerschap. Ik heb er zelf enorm veel last van aan het einde van me zwangerschap. Ben normaal gesproken altijd vrolijk en kan tegen elke grapje of opmerking. Maar nu als iemand een opmerking maakt word ik superkwaad erover. En barst ik in tranen uit. Me man is echt harstikke lief voor me heeft echt alles voor me over troost me en staat gewoon el hamdouilah helemaal klaar voor me. Kortom mijn vraag is hebben jullie er ook last van of is dit iets wat zomaar in me is gekomen en er niet meer uit zal gaan. :( Oumaima_rose Ik had dat ook erg hard de laatste weken van mijn zwangerschap...........voor het minste maakte ik ruzie ( of beter gezegd "zocht" ik ruzie) en voor het minste barste ik in tranen...........ik had het gevoel dat niemand mij begreep............ Het zijn gewoon onze hormonen en een beetje "sjataan" vrees ik..........hamdoullilah ben ik ervan af nu............. Lees wat koranverzen of zet een korancd'tje op............. Succes!

Oumaima_rose
07-06-2007, 12:37
Ik had dat ook erg hard de laatste weken van mijn zwangerschap...........voor het minste maakte ik ruzie ( of beter gezegd "zocht" ik ruzie) en voor het minste barste ik in tranen...........ik had het gevoel dat niemand mij begreep............ Het zijn gewoon onze hormonen en een beetje "sjataan" vrees ik..........hamdoullilah ben ik ervan af nu............. Lees wat koranverzen of zet een korancd'tje op............. Succes! alaikoem salaam, Juist ja, precies waar ik dus ook last van heb. Maar denk dat het inchae'allah wel over zal gaan. En koran doe het echt standaard op. En voel daar toch ook wel me rust bij tenzij er weer mensen in me buurt zijn. :jammer: Oumaima_rose

Salamalikoum
07-06-2007, 12:57

alaikoem salaam, Zijn er hier ook dames die enorm geprikkeld zijn tijdens hun zwangerschap. Ik heb er zelf enorm veel last van aan het einde van me zwangerschap. Ben normaal gesproken altijd vrolijk en kan tegen elke grapje of opmerking. Maar nu als iemand een opmerking maakt word ik superkwaad erover. En barst ik in tranen uit. Me man is echt harstikke lief voor me heeft echt alles voor me over troost me en staat gewoon el hamdouilah helemaal klaar voor me. Kortom mijn vraag is hebben jullie er ook last van of is dit iets wat zomaar in me is gekomen en er niet meer uit zal gaan. :( Oumaima_rose Ja, door dit wat je hier boven noemt heb ik nu ruzie met me man en ik vind het niet eens erg :maf2: Ik word snel geirriteerd :jammer:

Oumaima_rose
07-06-2007, 13:03
Ja, door dit wat je hier boven noemt heb ik nu ruzie met me man en ik vind het niet eens erg :maf2: Ik word snel geirriteerd :jammer: :hihi:

essytazia
07-06-2007, 13:14
ik voel me enorm misselijk :haha:!! uit het niets. drink een glas warme thee met ne3ne3.

Oumaima_rose
07-06-2007, 13:16
:haha:!! uit het niets. drink een glas warme thee met ne3ne3. alaikoem salaam, Ja bijvoorbeeld, of doe wat gember in een glaasje water. Helpt wel. :maf2: Oumaima_rose

Salamalikoum
07-06-2007, 13:23
ik voel me enorm misselijk Meskina, hou vol meid :jammer: Ik ben alleen misselijk als het gaat om koken, we leven nu op tosti's en eieren :hihi:

essytazia
07-06-2007, 13:24
alaikoem salaam, Zijn er hier ook dames die enorm geprikkeld zijn tijdens hun zwangerschap. Ik heb er zelf enorm veel last van aan het einde van me zwangerschap. Ben normaal gesproken altijd vrolijk en kan tegen elke grapje of opmerking. Maar nu als iemand een opmerking maakt word ik superkwaad erover. En barst ik in tranen uit. Me man is echt harstikke lief voor me heeft echt alles voor me over troost me en staat gewoon el hamdouilah helemaal klaar voor me. Kortom mijn vraag is hebben jullie er ook last van of is dit iets wat zomaar in me is gekomen en er niet meer uit zal gaan. :( Oumaima_rose salaam ou alaikoum, als ik dit zo lees lijken mij dit hele gewone gezonde zwangerschaps hormonen. Alhhamololah met je manlief!! ik kan hier niet over meepraten nog niet getrouwd ofzo, maar maak je niet druk ;)

Oumaima_rose
07-06-2007, 13:26
Meskina, hou vol meid :jammer: Ik ben alleen misselijk als het gaat om koken, we leven nu op tosti's en eieren :hihi: alaikoem salaam, Meskiena, :maf: En dat terwijl je nog ong. een halfjaartje te gaan hebt. :p Ewa succes meiden hoop voor jullie dat het gauw over is. Want ervaring wijst uit dat het geen Pretje is.! Oumaima_rose

Oumaima_rose
07-06-2007, 13:31
salaam ou alaikoum, als ik dit zo lees lijken mij dit hele gewone gezonde zwangerschaps hormonen. Alhhamololah met je manlief!! ik kan hier niet over meepraten nog niet getrouwd ofzo, maar maak je niet druk ;) alaikoem salaam, Choukran essytazia. :kus: Oumaima_rose

madgic
07-06-2007, 13:33
Meskina, hou vol meid :jammer: Ik ben alleen misselijk als het gaat om koken, we leven nu op tosti's en eieren :hihi: haha,is nog goe met die eieren:D

Salamalikoum
07-06-2007, 14:03
alaikoem salaam, Meskiena, :maf: En dat terwijl je nog ong. een halfjaartje te gaan hebt. :p Ewa succes meiden hoop voor jullie dat het gauw over is. Want ervaring wijst uit dat het geen Pretje is.! Oumaima_rose Mijn moeder zegt dat het wel over gaat, het hoort bij de eerste maanden hoop ik :maf:

Salamalikoum
07-06-2007, 14:04

haha,is nog goe met die eieren:D :hihi:

Pagina's : [1] 2