Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb net m'n kids uitgezwaaid.....:huil:

Pagina's : [1] 2

teletubbie
07-06-2007, 10:36

Ze zijn op schoolreisje........ik schiet elk jaar in huilen uit...:huil: Wat is afscheid nemen toch moeilijk,......mesakien ze bleven zwaaien tot de bus uit het zicht was, zelfs m'n dochtertje schoot in tranen.....:huil: Stel ik me aan, of zijn er meer moeders net als ik!

ffeiza
07-06-2007, 10:38
:moe: overdrijven pfff Hahaha neey meid! Ik denk dat het normaal is, maar ze komen einde van de dag trug toch? (ewa net schooldagje!) Bij mij was mn ma altijd blij :) even rust!

boug85
07-06-2007, 10:39
Ik krijg al tranen in me ogen als ik even een uurtje wegga.. laat staan naar school en schoolreisjes enzo.. waarom gaat het allemaal zo snel voorbij:huil: :hihi: aan mij heb je ook niks

DeWillekeurige
07-06-2007, 10:40
Teletubbie, wanneer komen ze terug? Maar, meid nu ze weg zijn kan jij dingen doen waar jij eerst niet aan toe kwam, dus hup ga je lekker verwennen en dingetjes doen!

Leila1982
07-06-2007, 10:40

So jeetje, ik dacht dat ik de enige was, zelfs als ik mijn dochtertje naar de psz breng blijf ik altijd als laatste hangen en wil ik haar zo graag uitzwaaien, maar ze ziet mij niet eens staan. Ik denk nu al... zal ik haar laten meesturen naar de dierentuin of naar schoolreis of zal ik haar dan zogenaamd ziekmelden? oh nee, dacht ik toen, ik zorg er gewoon voor dat ik meegaa als hulpmoeder... soms word ik echt gek van mezelf.

teletubbie
07-06-2007, 10:44
:moe: overdrijven pfff Hahaha neey meid! Ik denk dat het normaal is, maar ze komen einde van de dag trug toch? (ewa net schooldagje!) Bij mij was mn ma altijd blij :) even rust! ze komen om tegen 18.00 uur terug! Ze zijn een uur geleden vertrokken, dus ik moet nog bijkomen!

teletubbie
07-06-2007, 10:46
Ik krijg al tranen in me ogen als ik even een uurtje wegga.. laat staan naar school en schoolreisjes enzo.. waarom gaat het allemaal zo snel voorbij:huil: :hihi: aan mij heb je ook niks Aan jou heb ik ook niets....:huil:...:hihi:

schatje26
07-06-2007, 10:47
Kan me nog vorig jaar herinneren toen mijn kleine meid voor het eerst op schoolreisje ging nou ik heb ook lopen :huil: Maar ze zullen vast plezier hebben denk daar maar aan :o

teletubbie
07-06-2007, 10:48
Teletubbie, wanneer komen ze terug? Maar, meid nu ze weg zijn kan jij dingen doen waar jij eerst niet aan toe kwam, dus hup ga je lekker verwennen en dingetjes doen! ze komen om 18.00 terug inchallah! Idd, wat jij net zegt, ik ga lekker inkopen doen, alvast voor de vakantie. dus teletubbie niet zeuren.....ze zijn zo terug...:o

teletubbie
07-06-2007, 10:53
So jeetje, ik dacht dat ik de enige was, zelfs als ik mijn dochtertje naar de psz breng blijf ik altijd als laatste hangen en wil ik haar zo graag uitzwaaien, maar ze ziet mij niet eens staan. Ik denk nu al... zal ik haar laten meesturen naar de dierentuin of naar schoolreis of zal ik haar dan zogenaamd ziekmelden? oh nee, dacht ik toen, ik zorg er gewoon voor dat ik meegaa als hulpmoeder... soms word ik echt gek van mezelf. Daar had ik ook moeite mee, toen mijn jongste ook op reisje ging, ben ik toen ook meegegaan! Vraag aan de leidster of je meegaat? bij ons hier mogen de moeders mee van de peuters.

Leila1982
07-06-2007, 10:56
Daar had ik ook moeite mee, toen mijn jongste ook op reisje ging, ben ik toen ook meegegaan! Vraag aan de leidster of je meegaat? bij ons hier mogen de moeders mee van de peuters. Ja dat klopt, maar gaan peuters dan ook op schoolreis :confused: Vanaf 5 jaar toch? en ik zal zeker meegaan, anders gaat mijn dochtertje ook niet mee :o

teletubbie
07-06-2007, 10:57
Kan me nog vorig jaar herinneren toen mijn kleine meid voor het eerst op schoolreisje ging nou ik heb ook lopen :huil: Maar ze zullen vast plezier hebben denk daar maar aan :o helemaal gelijk, je zult ze toch een keer los moeten laten! Ik ga lekker de stad in!

dahab_lokje
07-06-2007, 10:58
ze komen om 18.00 terug inchallah! Idd, wat jij net zegt, ik ga lekker inkopen doen, alvast voor de vakantie. dus teletubbie niet zeuren.....ze zijn zo terug...:o ik dacht dat ze weggingen voor een week op bosklassen of zeeklassen mijn neefje is voor 1week weg en komt morgen aan.

teletubbie
07-06-2007, 11:00
Ja dat klopt, maar gaan peuters dan ook op schoolreis :confused: Vanaf 5 jaar toch? en ik zal zeker meegaan, anders gaat mijn dochtertje ook niet mee :o Peuters gaan ook op reisje, weet ik nog van m'n zoontje! Dichtbij dan, niet ver! En het is ook niet de heledag, ik geloof 5 uurtjes maar.

teletubbie
07-06-2007, 11:02

ik dacht dat ze weggingen voor een week op bosklassen of zeeklassen mijn neefje is voor 1week weg en komt morgen aan. ''een week'':eek: ...:hihi: Is hij met schoolkamp meegegaan?

Pagina's : [1] 2