Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : bronchitis & astma!! wie heeft dat?

bentoujda00
07-06-2007, 03:19

dag dame s zoals jullie weten is het aangebroken de tijd van de zomer.. hebben jullie nu de hooikoorts epidemie aangebroken is meer last van jullie astma? en hoelang heb je het al waar ben je allergisch voor? wat gebruik je? en heb je misschien tips om astma benauwdheid aanval te verminderen?

x_Ikrame_x
07-06-2007, 08:51
Ik heb hmdl geen astma maar mijn broertje had een tijdje terug de beginverschijnselen van astma en toen gebruikte hij een speciale honing met veel kruiden erin(best wel vies)maar t effect dat t gaf in een hele korte tijd was er geen astma meer te bekennen bij hem:) wanneer ik thuis ben kan k wel ff kijken hoe t heet:goedzo:

SweetRose
07-06-2007, 08:53
ik heb hooikoorts en een keelinfectie ik ben aant werk maar normaal gezien mocht k thuis blijven van de dokter tot maandag maar mijn baas heeft gevraagd om vandaag te komen omdat hij en zijn zoon vandaag vroeger vertrekken om naar de voetbal te gaan..:( ik ben veel te lief en te goed en ik heb jah gezegd hier zit k dan..zo ziek als iets en ik zie der niet uit :huil: ach jah

lala_oujdia15
07-06-2007, 09:27
mijn zusje heeft dat maar niet zo erg

lala_oujdia15
07-06-2007, 09:29

mijn zusje heeft dat maar niet zo erg

bentoujda00
07-06-2007, 22:11
Ik heb hmdl geen astma maar mijn broertje had een tijdje terug de beginverschijnselen van astma en toen gebruikte hij een speciale honing met veel kruiden erin(best wel vies)maar t effect dat t gaf in een hele korte tijd was er geen astma meer te bekennen bij hem:) wanneer ik thuis ben kan k wel ff kijken hoe t heet:goedzo: selem aalikoem mashallah wat goed dat het stukke beter met hem gaat en ik ben je dankbaar als je daar even achteraan wilt gaan zoekran meissie :goedzo:

bentoujda00
07-06-2007, 22:13
ik heb hooikoorts en een keelinfectie ik ben aant werk maar normaal gezien mocht k thuis blijven van de dokter tot maandag maar mijn baas heeft gevraagd om vandaag te komen omdat hij en zijn zoon vandaag vroeger vertrekken om naar de voetbal te gaan..:( ik ben veel te lief en te goed en ik heb jah gezegd hier zit k dan..zo ziek als iets en ik zie der niet uit :huil: ach jah aaah meissie toch.. wel lief van je hoor!! gaat het alweer een beetje met je.. heb je pilletjes en zo gekregen LAYHSHAFIEK zorg voor rust OK:goedzo:

bentoujda00
07-06-2007, 22:14
mijn zusje heeft dat maar niet zo erg AAAH MESKIEHN HOE OUD IS JE ZUSJE? WAT GEBRUIKT ZE HEEFT ZE ER NU NIET ZO VEEL LAST VAN>:D LAY SHAFIEHA

Brokensmile
07-06-2007, 22:17
hebben jullie nu de hooikoorts epidemie aangebroken is meer last van jullie astma? en hoelang heb je het al waar ben je allergisch voor? wat gebruik je? en heb je misschien tips om astma benauwdheid aanval te verminderen? 3. Ja, k ben benauwder als dr voor! 4. Hoe lang? Geen idee 5.Zowat overal voor; huisstofmijt, hondenharen, kattenharen, graspollen, sigarettenrook.. 6. Ik gebruik Flixonase(neusspray), Aerius(allergiepillen), Seretide 7.Tips? je kamer goed schoonhoude en je medicijnen altijd innemen! :nerd:

bentoujda00
07-06-2007, 22:33
3. Ja, k ben benauwder als dr voor! 4. Hoe lang? Geen idee 5.Zowat overal voor; huisstofmijt, hondenharen, kattenharen, graspollen, sigarettenrook.. 6. Ik gebruik Flixonase(neusspray), Aerius(allergiepillen), Seretide 7.Tips? je kamer goed schoonhoude en je medicijnen altijd innemen! :nerd: dankje meid voor je reactie. ik heb ook zo nneuspray gekregen maar daar moet ik onwijs van niezen :hihi: vreselijk irritant.. ow jij heb allergie pillen hmm ga ik ook even vragen bij de dokter ik heb eigelijk alleen ventolin en mijn medicijnen pff ik denk dat ik overdosis neem.. super slecht maar ik kan niet zonderrr mijn inhaler ..:rolleyes: en je geeft aan benauwder als daarvoor te zijn..denkje dat het door et weer komt? vreselijk gevoel.. ik hoef alleen ene trapje op te lopen en krijg een aanval ..:jammer: meid hoop dat je opknapt :goedzo:

moeilyk_
08-06-2007, 00:13
3. Ja, k ben benauwder als dr voor! 4. Hoe lang? Geen idee 5.Zowat overal voor; huisstofmijt, hondenharen, kattenharen, graspollen, sigarettenrook.. 6. Ik gebruik Flixonase(neusspray), Aerius(allergiepillen), Seretide 7.Tips? je kamer goed schoonhoude en je medicijnen altijd innemen! :nerd: Ik ben voor precies dezelfde dingen allergisch. Ik zit nu ook te branden :moe:..

moeilyk_
08-06-2007, 00:14
Het komt bij mij wel door het weer en de pollen die in de lucht rondhangen. Kan zowiezo niet tegen dit benauwde weer. Dan kan ik moeilijker adem halen.. echt irritant.

Brokensmile
08-06-2007, 12:15

dankje meid voor je reactie. ik heb ook zo nneuspray gekregen maar daar moet ik onwijs van niezen :hihi: vreselijk irritant.. ow jij heb allergie pillen hmm ga ik ook even vragen bij de dokter ik heb eigelijk alleen ventolin en mijn medicijnen pff ik denk dat ik overdosis neem.. super slecht maar ik kan niet zonderrr mijn inhaler ..:rolleyes: en je geeft aan benauwder als daarvoor te zijn..denkje dat het door et weer komt? vreselijk gevoel.. ik hoef alleen ene trapje op te lopen en krijg een aanval ..:jammer: meid hoop dat je opknapt :goedzo: In het begin moest ik er ook heel vaak van niezen, walakien naar mate je t vaker gebruikt gaat t echt werken..Ik heb t een tijdje gestopt omdat k echt letterlijk zonder te overdrijven 5 keer op n dag n bloedneus kreeg! Ik kan ook niet zonder mijn seretide! Ik denk dat die benauwdheid komt doordat het warmer wordt en door al die graspollen in de lucht..K hoef maar naar de bushalte te lopen en dan hoor je me al piepen dus ja!:maf: Gayr insha Allah!Moge Allah ons allen genezen!:o

Brokensmile
08-06-2007, 12:16
Ik ben voor precies dezelfde dingen allergisch. Ik zit nu ook te branden :moe:.. :moe: Same here!! K word altijd met zo'n verstopte neus wakker en opgezwollen ogen..Echt een schande, moet je later zo naast je man wakker worden:nerd: