lovely_mariam
23-09-2003, 17:44
2 jaar geleden leerde ik in Marokko een jongen kennen die net als ik uit Nerderland kwam. Jammergenoeg was dat pas de laaste week van mijn vakantie dus konden me zusters en ik hem niet beter leren kennen. Omdat ik het beste met hem kon opschieten hadden we ook eens nummers gewisseld zodat we in Nederland nog wat leuks zouden doen hoe we in Marokko alles deden. Na een paar weken na me komst had ik een rare telefoontje van hem gekregen erg kinderachtig om eerlijk te zijn (hij was toen pas 17 daar niet van) ik hoorde dat hij met veel vrienden was en dat er op het achtergrond gelachen werd en weet veel allemaal, ik hoorde uit zijn stem dat ie gedronken had, hij zei dat hij me erg leuk vindt en dat ie mijn gezelschap om zich heen mistte. ik geloofde er niets van en zei dat hij niet moest drinken dat het slecht is en dat hij der allemaal bull.shit van lulde hij moest lachen en op de een of andere manier was de verbinding kort daarna gebroken. Ewa jah zo gingen er een paar maanden voorbij en besloot ik maar om hem eens een keer te bellen maar zijn nummer deed het niet ik trok me er niets van aan en ging door met me leven. Zo ging er een hele jaar voorbij en stapte we weer het busje in om naar Marokko te gaan. Maar hij was er niet , ik vond dit erg jammer want we hadden het best gezellig samen het jaar daarvoor. Dit jaar ben ik weer naar Marokko geweest (Casablanca) en hij was er. We hebben 3 weken lang met elkaar afgesproken naar het strand geweest, gelachen tot 06.00 in de ochtend en van alles en nog wat. de 25ste van juli ging hij weer terug naar Utrecht en ik ging twee dagen daarna ook terug naar Amsterdam. Huilend liet ik mijn ouders achter en besloot om me de 2 weken dat ik in Nederland zou verblijven te gaan vermaken en vooral met hem. Toen we allebei in Nederland waren kwam hij naar Amsterdam en hadden we er een gezellige avond van gemaakt maar goed om een verhaal kort te maken hebben we aan het eind van de dag gezoend en zo, en het was ook nog eens de beste zoen die ik heb gehad in me hele leven! verder had ik daarvoor helemaal geen gevoelens nu ook niet daar niet van (denk ik :( )we gingen gewoon heel relaxt met elkaar om als matties...toen begon bedacht ik me dat hij zich misschien erg schaamde voor me zusjes maar goed daarna spraken we weer wat af en hij flashde de boel gewoon gewoon niet komen omdat hij niet kon en bla bla. Dat hij een flasher was bleek allang al in Marokko dat zagen we al als we gingen afspreken kwam hij 1.5 uur of zo later ons ophalen dan de afgesproken tijd en ook als andere buurtgenoten met hem een afspraak maakte en hij had al met ons afgesproken en dat wist maakte hij gewoon afspraken en zie van jah na het etenom ongeveer 14.00 moet je me ophalen express omdat hij tegen die tijd al weg was met ons naar het strand. Ik zag toen al dat het een sukkel was, ik vond het echt zo erg! was gewoon zielig voor die andere die man kon gewoon zooo goed liegen geen smile derbij niks en die Marokkanen mesaken het maar geloven .... Ik kwam er dus achter ooh nou ben ik aan de beurt of zo maar hij zweerde dat het niet zo was en dat hij gewoon niet kan komen ewa dat gebeurde steeds weer en weer (die flashacties dan) dus zei ik gewoon een keer eerlijk tegen hem als hij alleen erop uit was om mij te regelen en nu heeft bereikt wat hij wou en nu de boel flasht moet hij het me gewoon zeggen.... ik hoopte gewoon dat hij dat zou zeggen zodat ik gewoon van hem kwam hij maakte me gewoon gek ik moest echt vaak aan hem denken en aan onze leuke tijden en was echt boos op mezelf dat ik het toeliet dat hij me zoende want misschien als dat nooit was gebeurd waren we nog steeds vrienden maar jah... na elke keer ruzie te maken over zijn flashgedrag dacht ik bij mezelf ik ga wel naar Utrecht ( hij haatte namelijk Amsterdam heel erg dat wist ik van begin af aan) misschienhaat ie damsco zo erg dat ie niet wilt komen. hij zei nog tegen me dat hij me die dag dat we zouden me zou bellen. ewa wat denken jullie niks, waloe, nada! de probleem is als hij niet kan hij belt gewoon helemaal niet af of zo hij laat het zo. ik d8 bij me zelf safi klaar dat was de druppel ik ga niet achter hem aan hij mag echt doodvallen van mij part ik was zooo pissed off! maar ja ik mistte hem echt heel erg zijn grappen zijn stem, zijn aanwezigheid ik was zooo aan hem gewend geraakt ik misste gewoonweg zijn vriendschap. ik had hem daarna een sms gestuurd dat ik nog nooit zo'n kan.ker klootzak ontmoet die de boel zo wreeddadig flashte en dat ik er echt spijt van hem dat ik met zo'n kinderachtige sukkel hebt gezoend.... want hij als hij wat zei kwam hij dat gewoonweg nooooit na (ma3andoesh el kelma derajel). omdat hij zag dat ik dit smsje meende belde hij en zij dat ik onzin bazelde en zo en dat het helemaal niet zo was dat hij me flashte en zo. het kwam hem alleen slecht uit en dat er van alles aan zijn hoofd had en zo. hij d8 gewoon over onze laaste afspraakje dat hij degene was die moest komen naar damsco, die man paftte jonko's wreeddadig dat hij iedere cel gewoon heeft verbrand. Hij onthoudde noooit wat en in Marokko ookal niet dus. ik probeerde voor mezelf smoesjes te verzinnen van dat ik me erg aanstelde en zo en dat ik hem maar nog een kans moet geven ewa jah dat was dus vandaag ons afspraakje ging weer niet door. terwijl ik degene was die daarnaartoe zou gaan! de afspraak was dat hij me om 14.00 zou belde nadat ik vrij was van school om de tijd af te spreken....niet gedaan natuurlijk! ik ben maar naar huis gegaan en zette me trots opzij en d8 van ik bel hem wel misschien kan hij me niet bellen om een of andere reden (ik wist natuurlijk beter) ewa ik bel hem zegt ie van jah ik ben in de auto onderweg na school ikz eg zo je was om 13.30 al vrij toch hij zegt zo dat d8 ik jah ik ben helemaal niet naar school geweest en zo ik sliep gewoon tot 13.00 of zo ik zeg zo ja moet je ook niet zoveel paffen hij zegt zo ik heb gesprek met me mentor ik heb contract gekregen dat ik van de HBO 2 naar MBO wordt teruggestuurd ..ik heb nu genoeg aan me hoofd dus vandaar dat ik je niet belde.. hij zij allang al tegen me dat ze hem zouden terugsturen als hij zoveel zou blijven verzuimen want hij ging op het nippertje naar 2e klas hbo. ik zei tegen hem ja ok maar wil je nog dat ik kom of niet hij zei zo nee doe maar geen moeite ik kom wel naar jou toe ik wist gewoon dat dit niet zou gebeuren en ik had ook geen zin meer om te gaan maar alleen voor mezelf om het hoofdstuk af te sluiten want het echt zo'n open verhaal ik moest hem zien en dat zou de laaste keer zijn dat had ik mezelf beloofd. Hij stemde toe dat ik er maar om 17.00 moet zijn en dat hij me daarvoor wel zou bellen om te kijken waar ik was. Nou de kan.ker kl.ootzak heeft dat niet gedaan uiteraard en nu mag hij van mij part dood vallen ik heb het hem vaak genoeg vergeven...maar jah ik vind het toch jammer van alles we waren net twee druppels water we leken met alles gewoon zooo goed op elkaar. ik was enkele jaren terug ook een enorme flasher ik flashde bijna iedereen en zo en nou voel ik hoe het voelde voor al die arme mensen :( maar jah ik weet het eigelijk niet meer. Moet ik nu echt scheit aan hem hebben of het misschien begrijpen van zijn situatie van school misschien dat hij het nu moeilijk heeft toch? dit bedoel ik nou ik verzin maar steeds om mezelf op te vrolijken en hem dan nog te bellen maar nee ik denk het niet meer het is klaar nu mensen wat denken jullie vind ik hem leuk of zo?:( ik hoor graag serieuze berichten hierover (wajoow zo veel heb ik geschreven:) )