Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : weet iemand waarom een baby huilt in zijn slaap??

rita_riffia
06-06-2007, 22:06

Me dochtertje van 3 maanden huilt soms in d`r slaap en gaat dan weer verder slapen terwijl ik me rot schik.

kenza_xx
06-06-2007, 22:23
Me dochtertje van 3 maanden huilt soms in d`r slaap en gaat dan weer verder slapen terwijl ik me rot schik. Salaam, Had mijn dochtertje toen ook en nu is ze 10 maanden en nog steeds, je went eraan. Ze dromen gewoon. Succes

power_girl
06-06-2007, 22:28
mijn werd altijd verteelt...als ze huilen dan slaan de engelen hun en als ze in hun slaap lachen dan zijn de engelen met hun aan het spelen...!! allah oe a3lam..!!

maysa84
06-06-2007, 22:42
mijn werd altijd verteelt...als ze huilen dan slaan de engelen hun en als ze in hun slaap lachen dan zijn de engelen met hun aan het spelen...!! allah oe a3lam..!! idd dat werd me ook altijd verteld.. wat je kan doen is kleine koran bij het hoofdje zetten... Gier Insha allah

Samia2007
06-06-2007, 22:44

Het lijkt mij beter om een paar versjes uit de koran voor te lezen. Dat heeft meer nut dan het bij het hoofd te leggen.

maysa84
06-06-2007, 23:16
Het lijkt mij beter om een paar versjes uit de koran voor te lezen. Dat heeft meer nut dan het bij het hoofd te leggen. idd dat kan je ook doen door.. soura Al Ikhlas, Al-Falaq, An Naas en Aya-t-oel Koersie op te lezen op haar voordat ze gaat slapen... gier Insha Allah

Zusterke001
06-06-2007, 23:23
idd dat werd me ook altijd verteld.. wat je kan doen is kleine koran bij het hoofdje zetten... Gier Insha allah graag je adviezen voor jezelf te houden (en niet te gebruiken) dat is een innovatie in de islaam.

I_smahane_I
07-06-2007, 20:18
Ik had gehoord dat als ze huilen tijdens slapen de engelen zeggen dat mama dood is en als ze lachen zeggen ze tegen het babytje je vader is dood

smaragd
07-06-2007, 20:29
Sorry, ik geloof hier niks van over dat de engelen hen slaan of ze vertellen dat de ouders dood zijn. Dit lijkt mij echt ouwe wijven praat. We hebben het hier over baby's die niks kunnen en niets slechts hebben gedaan, waarom zouden ze worden gestraft :confused: Moge Allah swt mij vergeven als ik ongelijk heb hierin.

ellae
07-06-2007, 22:09
ja... vraag het bij de cb miss weten ze meer:confused:

Dikrayet
07-06-2007, 23:04
Ik heb gehoord................. Ik heb gehoord................. Ik heb gehoord................. :moe:

elmagrebia
07-06-2007, 23:10
sorry maar hier geloof ik niks van, de engelen zijn door allah geschapen om ons te beschermen, men moet geen onzin kramen als men onwetend is. ga naar iemand toe die hier meer over weet ipv dat jezelf iets zegt wat mischien helemaal niet waar is.

2_Heartbreak_3
08-06-2007, 01:24
Engelen die slaan wauw. Mensen doe normaal ; een kind kan ook dromen hebben die ze niet leuk vinden of misschien bang worden in hun dromen daardoor kunnen ze huilen msaken ze zyn nog malaikats. Zelfs een volwassene kan woelen & vervelend doen in zn slaap by minder leuke dromen.

een_marokkaanse
08-06-2007, 08:22
Mijn zoontje had dat ook, en op het cb vertelde ze dat hij te prikkelig is. Hij verwerkt in zijn slaap wat hij overdag had gezien en meegmaakt. Dat was voor mij een heel logische antwoord. Misschien ga je te vaak en te lang weg. Of doe je teveel met haar, ik gis maar wat hoor.

schatje26
08-06-2007, 08:27

Meid als dat de volgende keer gebeurt neem je kind naar je toe en lees een koranvers over haar! Mijn dochtertje heeft het ook gehad als baby en dat gebeurde voornamelijk als vreemde mensen hadden gezien die geen Massallah konden zeggen :jammer: