Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bush nu live op CNN!! kots

Pagina's : [1] 2

LZN
23-09-2003, 17:01

ben meteen misselijk!.

sword
23-09-2003, 17:09
en wat gebeurt er met je als Sharon op tv verschijnt? :D Sword

Peej
23-09-2003, 17:14
Origineel gepost door Masri ben meteen misselijk! Kijk dan niet...Je kunt toch zappen...

RitaMaria
23-09-2003, 17:25
Origineel gepost door sword en wat gebeurt er met je als Sharon op tv verschijnt? :D Sword Dan ga ik op het scherm spugen :maf: "leuk" onderwerp voor een (nieuwe) topic..

Willemien
23-09-2003, 17:26

Origineel gepost door Masri ben meteen misselijk! tsja ... waarom kijk je dan naar CNN ... da's toch amerikaans ... wat wil je nou ... iemand die kotsmisselijk wordt van tom en jerry die kan ook beter niet naar Cartoon Network gaan zitten kijken :D

sword
23-09-2003, 17:29
Origineel gepost door RitaMaria Dan ga ik op het scherm spugen :maf: "leuk" onderwerp voor een (nieuwe) topic.. hahahhaahha ;) !!! :D Sword

Dj_maroc
23-09-2003, 18:19
als je er nie van houdt moet je ook geen CNN gaan kijken slimmerik

ZiLaaL
23-09-2003, 18:28
Hey hadden jullie t gehoord op t nieuws? De popi-jopi-teit (populariteit) van BushBush in Amerika daalt! Was het vorige maand nog 60% steun, is het deze maand gedaald tot 50% !! Maar ja.... Statistieken zeggen ook niet dondersveel... Misschien was iedereen n beetje chaggi die dag :)

sword
24-09-2003, 09:51
Origineel gepost door Defender Dat kunnen we meteen even testen... :D http://image.guardian.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/gallery/2002/04/03/sharon.jpg Niet dat ik nu zo'n fan van hem ben, maar het idee dat jullie, mijn beste broeders en zusters, nu je schermpjes zitten te bespugen, of in te rammen, of met je hoofd tegen muren lopen te bonzen vindt ik wel vermakelijk. :giechel: Welterusten allemaal :zwaai: Ondanks zijn lange lijst van wreedaardigheden straalt deze impotente machtswellustteling steeds een soort tristesse uit die niet overeenstemt met zijn bloeddorstige verraderlijke inborst. Het is een eigenschap die echte zionisten typeert en herkenbaar maakt naar de buitenwereld toe. :zwaai: Sword

Peej
24-09-2003, 09:56
Never judge a book by it's cover...

sword
24-09-2003, 10:02
Origineel gepost door Peej Never judge a book by it's cover... what do you mean Peej? You want to be his lover before you can judge him? :D Sword

Peej
24-09-2003, 10:07
Nope, ik bedoel dat achter droevige gezicht bepaald geen clown zit maar een soortgenoot van de Hamas. Een koelbloedige moordenaar dus.

sword
24-09-2003, 10:12
Origineel gepost door Peej Nope, ik bedoel dat achter droevige gezicht bepaald geen clown zit maar een soortgenoot van de Hamas. Een koelbloedige moordenaar dus. toch één klein detail die je misschien in overweging kunt nemen Hamas is pas opgericht na de bezetting en kolonisatie van Palestina door de Joodse agressors. :zwaai: Sword

Bazba
24-09-2003, 10:20
Koelbloedige moordenaar of heldhaftige leider voor de Goede Zaak. 't Is vaak maar net hoe je het bekijkt. Hamas zou goed te vergelijken kunnen zijn met het Verzet in Nederland in de Tweede Wereldoorlog. Die mensen gaven ook hun leven voor de vrijheid van hun land, zoals zij dat zagen. Voor de Duitsers waren het terroristen die uitgeroeid moesten worden. Wat is waar? Wat is rechtvaardig? Het is voor mensen bijna onmogelijk om het objectief te bepalen, het is een kwestie van geloof.

Barbaartje
24-09-2003, 10:26

Die bush heeft lef om de VN om hulp te vragen. De oorlog heeft hij ook zonder de hulp van de VN gedaan, hij mag het lekker zelf uitzoeken!

Pagina's : [1] 2