Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Soebhanelah !!!

Beni_Bouyachie17
23-09-2003, 16:23

Asalaam aleikum, Ik wou bij deze melden dat ik hier niet meer zal verschijnen.. Mede door dat mensen zo kleinzielig en lafhartig reageren.. Ik wou even melden dat jullie insha allah meer van me zullen horen, in de realiteit onder de naam dj nadia/elhanaoui.... Het ga jullie goed, en nu maar hopen dat ik insha allah weer kleinzinnige dingen ga lezen als me eigen promoten :rolleyes: .. Macha salaama, P.s om het 1 en ander te bewijzen, kan men verschillende neggafat en fotograven bellen over me kwaliteiten, en niet te vergeten dj nassi hoogstpersoonlijk...

Beni_Bouyachie17
23-09-2003, 16:29
Ja ik weet et , maar woelah ze komen echt m n strot uit joh.. Wat krijg je dan te zien trasch die je proberen onderuit te halen .. (en het lukt ze niet eens ook nog ) En het zijn ook nog eens altijd de zelfde personen ewaa ga dat begrijpen achibadelah :roleyes: Woelah mgharba echt walgelijke af en toe ..

Beni_Bouyachie17
23-09-2003, 16:57
Ejj tanx meid jij hebt klasse :goedzo: Doe lekker rustig aan, :zwaai:

Beni_Bouyachie17
23-09-2003, 17:43
Origineel gepost door chebchebba ik wilde dit even doorgeven je hebt het aan je zelf te danken, je gaat jezelf toch niet promoten, om zo aan jou klanten te komen dat vind ik gewoon erg zielig maar goed ik hoop dat je van je fouten leert, wat mensen al niet doen om aan geld te komen!!! Hahhaha dus er is wel degelijk sprake van jaloezie :rolleyes: El hbiba het geld dat ik heb zal jij altijd allleen maar van kunnen dromen En elhamdoelilah mn familie heeft altijd goed voor me gezorgd en nu nog steeds daar niet van... Dit is m n grootste hobby en insha allah zal ik het nog een paar jaar kunnen doen... Dus heb nooit het lef om te zeggen dat ik het voor het geld doe, want dat schiet gelijk bij mij zeer verkeerd :kwaad: :kwaad: Ik heb mijn eigen nooit gepromoot , omdat dat niet nodig is m n kwaliteiten zeggen al genoeg , dus die bull v an reacties op dj topics of prive mailtjes kan je ook achterwege laten :rolleyes: De reden waarom ik hier altijd rondhang , is dat ik het leuk vind om mijn kennis te delen met anderen zoals ook anderen mij helpen, en dat is bij jou blijkbaar helemaal niet het geval ... Dus aub weet waar je het over hebt , want karakter kom jij erg veel te kort van.. En hcl tanx maar ahum pas maar op dat ze niet gaan zeggen dat ik jou ben en mezelf dus promoot :confused:

Space_Cowboy
23-09-2003, 17:43

Origineel gepost door Momi ' om eerlijk te zijn ze heeft zichzelf hier zoveel gepromoot dat valt niet te ontkennen mischien dat ze daar verandetring in moet brengen dat geeft haar weer een beter imago Wat is daar mis mee? Op de marokkaanse TV krijg je iedere twintig minuten telkens 5 dezelfde spots van Meditel te zien omdat zij hun producten aan de man willen brengen en daar hoor je niks over. Als deze dame hier haar werk wilt promoten en het is niet verboden dan is daar niks mis mee. Dit noemt men commercie en gelukkig op een wettelijk legale manier en zo probeert een ieder zijn/haar geld te verdienen. Met vriendelijke groet, SC

Beni_Bouyachie17
23-09-2003, 17:45
Origineel gepost door Momi ' om eerlijk te zijn ze heeft zichzelf hier zoveel gepromoot dat valt niet te ontkennen mischien dat ze daar verandetring in moet brengen dat geeft haar weer een beter imago Dit is weer iets , meid kom eens met topics waar ik me in heb gepromoot :rolleyes: Dan mag je zelfs die van elhanaoui boven water halen want dan val je helemaal door mand.. No hard feelings,

Beni_Bouyachie17
23-09-2003, 18:03
Hahhahaha juistem jij begrijpt ze nu zeker ... ;)

Beni_Bouyachie17
23-09-2003, 20:49
Hey meid tanx.. Je kan er nu 2 beluisteren op de site van marochaf la... Binnen kort insha allah meer , heb het een beetje druk je weet toch.. http://www.**********.com/muziek/djnadia.rai-berbers.swf http://www.**********.com/muziek/djnadia.mgharba.swf Nogmaals tanx ik waardeer het super , ook m n dank aan HCL en space voor zn bijdrage... Laat wat horen wat je van die mixen vind... Thalay, :zwaai:

Beni_Bouyachie17
23-09-2003, 20:51
Hmmz die sterretjes moeten dus marochafl a aan elkaar wezen