Bekijk originele versie : "Het leed dat schoonzuster heet"
LELLA_RBATIA
23-09-2003, 13:36
"Het leed dat schoonzuster heet"
Oeeeffff Mensen mensen, het is echt een ongelooflijke cliche maar mijn schoonzus is echt een ramp. Je weet wel die gemene marokaanse b.i.t.c.h.e.s. die denken dat hun broer van hun is.
De mijne is zo ongelooflijk jaloers en koppig, dat je maar een verkeerd woordje hoeft te gebruiken is ze wilt je meteen aanvliegen. Ook is ze me behoorlijk zwart aan het maken bij de familie . En zelf hangt ze het onschuldige dametje uit met r zielige verhalen.
Wie heeft hier ook last van of weet hele goeie tips om r een beetje te temperen?? Want ik word er echt helemaal van.
LR
tachelhit102
23-09-2003, 13:39
Origineel gepost door LELLA_RBATIA
Oeeeffff Mensen mensen, het is echt een ongelooflijke cliche maar mijn schoonzus is echt een ramp. Je weet wel die gemene marokaanse b.i.t.c.h.e.s. die denken dat hun broer van hun is.
De mijne is zo ongelooflijk jaloers en koppig, dat je maar een verkeerd woordje hoeft te gebruiken is ze wilt je meteen aanvliegen. Ook is ze me behoorlijk zwart aan het maken bij de familie . En zelf hangt ze het onschuldige dametje uit met r zielige verhalen.
Wie heeft hier ook last van of weet hele goeie tips om r een beetje te temperen?? Want ik word er echt helemaal van.
LR
Dat kom me heeeeeeeeeeel bekend voor meid..:jammer:
Atlas_Gebergte
23-09-2003, 13:42
Sorry meid ik kan je helpen, maar ik adviseer je om met haar goed te praten en niet gelijk ruzie te maken heel rustig praten op een gelegen moment. Ik zou het heel erg vinden als me schoonzus dat deed, jammer de 2 zusjes van me man zijn in marokko en ik kan heel goed met ze opschieten ik mis ze wel eigenlijk. Succes meid.
Wa Sallaam Allikoum
LELLA_RBATIA
23-09-2003, 13:42
Tja ik dacht dat zal mij niet overkomen, en ze lkeek zo lief in het begin. Nou 180 graden gedraaid hoor!!
Dus er zijn wel meer hier die er ook last van hebben?!
LR
beetjeverlegen
23-09-2003, 13:44
LR
Ik zou haar negeren :ego:
Meryam20
23-09-2003, 13:45
Ik zou gewoon me hoofd koel houden en er niks van aantrekken. Wees gewoon jezelf en blijf jezelf. Op een gegeven moment gaat de rest van de familie ook merken wie slecht is en wie niet. Want ze zeggen niet voor niks wie het laatst lacht, lacht het beste. Dus zorg er voor dat JIJ het laatst lacht.
succes :zwaai:
LELLA_RBATIA
23-09-2003, 13:46
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Sorry meid ik kan je helpen, maar ik adviseer je om met haar goed te praten en niet gelijk ruzie te maken heel rustig praten op een gelegen moment. Ik zou het heel erg vinden als me schoonzus dat deed, jammer de 2 zusjes van me man zijn in marokko en ik kan heel goed met ze opschieten ik mis ze wel eigenlijk. Succes meid.
Wa Sallaam Allikoum
Dat heb ik inderdaad gedaan op een gegeven moment toen zij ongvraagd ons huis was binnen gegaan, met de sleutel die bij zijn ma lag voor noodgevallen, zonder dat wij thuis waren!?
Hoe haalt iemand het in zijn hoofd denk je toch?! Nou wij dachten nu moet er gepraat worden, nou het eerste wat ze zij is dat wij de huissleutels van zijn ouders mochten inleveren en dat we niet meer zomaar mochten komen. Awielie... k dacht wat krijgen we nou??!!
Om het verhaal kort te maken ik was de baas over mijn man hij was een mietje volgens haar en alles wat we deden was niet goed..
Snap jij het???
LR
LELLA_RBATIA
23-09-2003, 13:49
Origineel gepost door Meryam20
Ik zou gewoon me hoofd koel houden en er niks van aantrekken. Wees gewoon jezelf en blijf jezelf. Op een gegeven moment gaat de rest van de familie ook merken wie slecht is en wie niet. Want ze zeggen niet voor niks wie het laatst lacht, lacht het beste. Dus zorg er voor dat JIJ het laatst lacht.
succes :zwaai:
IKkan me heel erg goed beheersen en ik weet dat zij daat niet tegen kan. En echt tot het uiterste wilt om mij de boeman te laten lijken.
lr
Meryam20
23-09-2003, 13:52
IKkan me heel erg goed beheersen en ik weet dat zij daat niet tegen kan. En echt tot het uiterste wilt om mij de boeman te laten lijken.
lr
Hen sabar meid, en je bent zeker geen boeman anders was je man niet met je getrouwd. En voor alle duidelijk je bent met je man getrouwd zorg er voor dat je het met hem goed hebt en met zijn moeder de rest moet je niks interesseren.
LELLA_RBATIA
23-09-2003, 13:57
Origineel gepost door Meryam20
Hen sabar meid, en je bent zeker geen boeman anders was je man niet met je getrouwd. En voor alle duidelijk je bent met je man getrouwd zorg er voor dat je het met hem goed hebt en met zijn moeder de rest moet je niks interesseren.
Mijn man is inderdaad zorg nummer 1 en gaat voor. Alleen ik zie hem er ook onder lijden. Gelukkig kan ik super goed met zijn ma opschieten.
Die het ook betreurt dat haar dochter van bijna 27 zo doet.
lr
Atlas_Gebergte
23-09-2003, 13:58
Sallaam Lella_Rbatia, volgens mij is ze jaloers op je meid of ze is bang haar grote broer kwijt te raken aan je. Ewa je man moet ook met haar praten of nodig haar een keer uit en samen met je man met haar praten. Ik vind wel dat ze zich jaloers gedraagd aan je verhaal te lezen. Insha allah heb je hier wat aan. Succes meid.
Wa Sallaam Alikoum
LELLA_RBATIA
23-09-2003, 14:05
Sallaam Lella_Rbatia, volgens mij is ze jaloers op je meid of ze is bang haar grote broer kwijt te raken aan je. Ewa je man moet ook met haar praten of nodig haar een keer uit en samen met je man met haar praten. Ik vind wel dat ze zich jaloers gedraagd aan je verhaal te lezen. Insha allah heb je hier wat aan. Succes meid.
Wa Sallaam Alikoum
Jaloers kan je inderdaad uit haar gedrag opmaken, maar waarom??
Mijn man en ik hebben met r proberen te praten maar dat liep uit op een fiasco (lees hierboven). En ons huis in gaat ze nooit meer, dat heeft ze wel duidelijk gemaakt.
lr
LELLA_RBATIA
23-09-2003, 14:24
Origineel gepost door Miss_Magrebia
gewoon niks van aantrekken of anders een partner zoeken voor haar, laat hem zowel hier in Nl als ik Marokko ver bij jullie vandaag wonen.... heb je geen last meer van d'r ........ :melig:
hahahahaha dat is wel een goeie oplossing, maar ze zit zelf in een scheiding. maar ja dat hoeft er ook niet tegen te houden..
Atlas_Gebergte
23-09-2003, 14:28
Lella_Rbatia, ik las dat je zwanger was (als ik het goed heb), ik zou zeggen trek er niks van aan en denk nu aan je zwangerschap meid.
Wa Sallaam Alikoum
LELLA_RBATIA
23-09-2003, 14:41
Lella_Rbatia, ik las dat je zwanger was (als ik het goed heb), ik zou zeggen trek er niks van aan en denk nu aan je zwangerschap meid.
Wa Sallaam Alikoum
Ik hoop dat ik zwanger ben, maar weet het eind deze week misschien pas. Maar wel heel erg bedankt. :D
Enne als het een positieve uitkomst heeft, dan zal ik er echt niks meer van aan trekken en dan mag ze het van mijn kant ook wel vergeten want ik heb echt mijn best gedaan.
Dus helaas pindakaas voor haar!!
;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.