Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : He mensen!!!!

azina17
03-08-2002, 23:14

Halloooooo!!!! het is warm hier in Oujda man (en saai) ik verveel me echt kapot en dit is echt typisch een marokanen toetsebord echt een verot ding man en sloom IK WORD HELEMAAL GEK HIER IK WIL NAAR NEDERLAND :tranen: maaruh hebben jullie mij een beetje gemist ik jullie wel hoor moehiem thalaw en tot na de vakantie jullie krijgen nog wel een verslag van mij PS: SOUSSIASAIDA DE SLAKKEN ZIJN HEERLIJK DIT JAAR :D Liefs MOI ;)

ZiLaaL
03-08-2002, 23:25
EEEEY! Hier je Buurvrouw, een paar bergen en grasvelden verderop in TANGER CITY!! Ewa ik ben nu alweer n beeeeetjeuh gewend hoor aan dit toetsenbord, ga binnenkort gelukkig weer richting Hollanda! Ewa el Beboeshhhhhhh, yagggggh ou saffi!!!! ik vind het heeeeerlijk ruiken maar mij zie je nooit die beesten opslurpen, yegggg! El della7 is dit jaaar overheeeerlijk!! Probeer dat maar eens! :zwaai:

Hindaatje
03-08-2002, 23:30
Origineel gepost door azina17 Halloooooo!!!! het is warm hier in Oujda man (en saai) ik verveel me echt kapot en dit is echt typisch een marokanen toetsebord echt een verot ding man en sloom IK WORD HELEMAAL GEK HIER IK WIL NAAR NEDERLAND :tranen: maaruh hebben jullie mij een beetje gemist ik jullie wel hoor moehiem thalaw en tot na de vakantie jullie krijgen nog wel een verslag van mij PS: SOUSSIASAIDA DE SLAKKEN ZIJN HEERLIJK DIT JAAR :D Liefs MOI ;) ohhh ik wordt hier helemaal jaloers van...OUJDA my hometown....en ik zit hier in kikkerland tfoe...maarre nog veel plezier meid,en jij ook kenitrya ;) liefs hinda

ZiLaaL
03-08-2002, 23:41
THNX HINDAATJEUH! :zwaai:

Hindaatje
03-08-2002, 23:43

graag gedaan hoor meid....ookal wil ik heeeeeeeel graag gaan,en ben ik heeeeeeeel jaloers op jullie ;)..hahaha...maarjah life goes on

ZiLaaL
03-08-2002, 23:48
waarom is madame hindaatje dan dit jaar in NL gebleven? Ik ben vorig jaar in NL gebleven, op zich geen grote ramp behalve dat je je familie niet terugziet en je dat mooie bruine kleurtje van het zonnen niet meekrijgt uit marokko. voor de rest mis je dan ook de sfeer. Maar zodra je hier bent en die vuilnisbelt ziet...!!! Nu verheug ik me weer op een jaartje Nl hoor! :D (Tot rond december, als de zomerkriebels weer naar boven borrelen...) :zwaai:

Hindaatje
03-08-2002, 23:52
eigelijk was alles al gepland..het hele jaar verheugde ik me op maroc..totdat me ouders een onenigheidje kregen en de plannen gewijzigd werden...ik kan je vertellen ik heb er zelfs om gehuild..ik mis melieve fam. zo erggggg...ik zeur nog steeds9ook al weet ik dat ik toch nie meer ga)...maarjah volgend jaar beter insha-allah....

ZiLaaL
04-08-2002, 00:05
Inshallah inderdaad! Maak je nu maar klaar voor het nieuw jaartje in Nederland, herfst,winter, lente en dan alweer zomer! Tijd vliegt mensen... HINDAATJE, volgend jaar meer geluk inshallah! :zwaai: