Bekijk originele versie : Sollicitatiegesprek vervroegen???
Hoi Allemaal,
Wie kan mij tips geven omtrent het vervroegen van een sollicitatiegesprek. Ik had namelijk twee weken geleden een gesprek bij een bedrijf, gister heb ik gehoord dat ik ben aangenomen. Maar terwijl ik in die twee weken wachtte op uitsluitsel van het bedrijf werd ik voor een ander bedrijf uitgenodigd. Het probleem is dat ik binnenkort een afspraak heb om het contract te tekenen. Pas een week daarop heb ik een sollicitatiegesprek bij het ander bedrijf.
Ik wil namelijk het sollicitatiegesprek voeren voordat ik het conract teken bij het andere bedrijf. Ik vraag mij af of ik naar de organisatie kan bellen om het gesprek te vervroegen.
Hebben jullie tips!!!!
Declaration
06-06-2007, 00:40
Doen, je zal niks verliezen. Enige wat je overhoud is spijt als je er niks aan hebt gedaan.
Nee heb je, JA kan je krijgen;).
A niya afdal minal 3amal. Gaat om je intentie :).
Wahelikoum Aslaaaam
Vraag dan om uitstel bij dat bedrijf waar je binnenkort je contract gaat ondertekenen :o
Je kan een soll. gesprek altijd vervroegen, doen ze niet moeilijk over.
Ze doen eerder moeilijk als je het uitstelt ;)
Maar als ik jou was, zou ik gewoon lekker mijn contract gaan ondertekenen en klaar daarmee. Beter één vogel in de hand dan 10 in de lucht, toch ?
Nou suc6 meid, ga maar beide opties met elkaar overwegen en kijk wat beter is. Of volg je vrouwelijke intuitie :kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.