Bekijk originele versie : >>Hopeloos Verlieft HELP!! <<
Hallo ik ben Najwa uit Rotterdam.
Ik was 14 toen ik voor het eerst verlieft werd. was bijna al 15 nog paar maanden te gaan. 27 maarrt 2006 had ik de jongen van me dromen voor het eerst gezien Hij liep langs mijn straat en we hadden een oogcontact van hier tot tokio. kon me ogen niet geloven. Hij kwam telkens weer een rondje loopen langs mij straat.en Later kwam zag ik hem nog auto rijden.
zo was er een week voorbij dat ik hem niet zag. dacht moet in contact kome met hem. precies een week later zag ik hem weer bij mij in de buurt bij deplein waar ik vaak was. Any way hij was daar dus altijd maar wat blijkt hij woont gewoon om de hoek van mijn straat en dat wist ik dus niet.
zoo waren en dagen voorbij dagen werd ik gek telkens als dat ik hem zag.
me vriendin wou me helpen en ging naar hem toe en vroeg zijn nummer.
volgende ddag zij we naar belhuis geweest en hebbe we hem gebeld zoo kwam ik in contact met hem. Hij vroeg daarna me nummer ook en zo belde hjij me elke dag en zo werd ik dus ook om de dag gekker:S gwn hopeloos.
en ik maar vragen heb je een vriendin hij zegt telkens nee nee ik heb niet .
maar wat blijkt hij had er wel een . als ik dat had geweten zou ik nooit verder zijn gegaan met hem en stoppen met die contact
hij was wel slecht in bepaalde dingen dronk rookt disco's maar dat boeiiede mij allemaal niet. LIEFDE MAAKT BLINNDD!.
Lella_Gzella
05-06-2007, 18:07
14/15 ook heel erg jong om aan jongens te beginnen
gekruldemeid
05-06-2007, 18:15
ja vind ik ook Maar dat kan gebeuren veel meiisjes van 14 15 is dit overkomen!
Lella_Gzella
05-06-2007, 18:27
Jaa ik ken het gevoel haha ik bedoel wie niet
maar dat je dit nooit voor een ander zou kunnen voelen dat denk je alleen omdat hij de eerste jongen is waar je op verliefd op bent geworden vóór hem wist je niet hoe het voelde om verliefd te zijn. En nu je gevoelens voor hem hebt gekregen denk je dat hij de enige is!
maar hoe verliefd je ook bent je moet toch inzien dat die jongen het niet waard is. hij had contact met je terwijl die een vriendin had??
Lella_Gzella
05-06-2007, 19:08
Als je zo denkt weet ik zeker dat je over hem heen zal komen ik bedoel je weet hoe jongens zijn van tegenwoordig en zeker van die leeftijd.
Dus probeer hem te ontlopen en je zult hem vanzelf vergeten misschien duurt het wat langer maar beter dan dat je met die gevoelens zit en er niks mee kunt!
Tangaouiia_b
05-06-2007, 19:42
Meid, als je echt van hem houd en als hij echt van jou houd dan moet je hem zeggen dat hij het uit moet maken met dat andere wijf en stopt met roken.. discoo gaan tegenwoordiig alle jongens heen maar ik bedoel drinken moet hij mee stoppen als hij echhtt van je houd en met je verder wilt gaan. Zoniettt ?? FOCKKKK HEMM;) Je vind heus wel een andere lekkerdiingetjje:D
Groetjjess Tangaouiiaa
LadyKiller1
05-06-2007, 20:26
eeejj meisje.
wiee is die jOgen dan,!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.