Bekijk originele versie : MJ is weg??!!!
ik ging net ff het profiel van MJ checken en zag dat hij al weg is... sinds vandaag... :huil:
hij was nog niet eens aan de honderd topics :huil:
kisses
ps. de meeste van jullie kennen mij als yasmine85... had een beetje problems met inloggen enzo...
soussiasaida
03-08-2002, 22:24
Ewa jaaaaaaaa wat kan ik zeggen, er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan...................
jaaaa... i know... maar hij had gezegd dat ie ons pas zou verlaten als hij aan de honderd topics zat... hij zit pas aan de 98...
hij heeft niet eens een afscheidsbriefje (topic) geschreven...
kiss
pannenkoek
03-08-2002, 22:28
geloof me
hij is nog nie weg, als hij wat zegt houd ie zich wel aan zijn woord.
ja dat dacht ik ook... maar check zijn profiel maar....
waarschijnlijk had ie er wel een reden voor, maar ik had t gewoon nog niet verwacht... het zou namelijk nog een tijdje duren voor hij die andere topics zou plaatsen...
kiss
respectvol
03-08-2002, 22:31
Neeee!! Ik kan niet zonder hem...en ja pannekoek volgens mij is hij nog niet weg. anders had ie dat wel gemeld ( hoop ik voor hem) :kwaad:
pannenkoek
03-08-2002, 22:31
Origineel gepost door meandme
ja dat dacht ik ook... maar check zijn profiel maar....
waarschijnlijk had ie er wel een reden voor, maar ik had t gewoon nog niet verwacht... het zou namelijk nog een tijdje duren voor hij die andere topics zou plaatsen...
kiss
jah, precies hoe je het zegt.
chek zijn profiel maar.
jah... hij komt ooit terug misschien... maar toch, ik mis m nu al...
kiss
ok lieverd, dank je wel...
kiss
gosh...hoe moet het nu met jullie zonder MJ ..?? zullen jullie het wel overleven in de donkere keiharde wereld die yasmina heet ..??
als je in trouble zit , wie reikt je nu de helpende hand nu MJ er niet meer is ..???
hahaha
Uitgeblust
04-08-2002, 00:46
As Salaam aleikoem Wr Wb
laten we mooie herinneringen aan hem houden
/me lacht,gelukkig hebben sommige de foto nog :D
/me zegt vrouw en kinderen zijn belangrijker
/me vindt het een dappere stap die hij zet en is TROTS op hem
/me zegt MJ bedankt voor alles, je bent een ECHTE vriend :Iluvu:
Beslama
Origineel gepost door angel20
hahahaha wat lig ik in een deuk zeg, kom niet meer bij van het lachen :rolleyes: :jammer:
Ja MJ was en is een super vent en hij komt terug!!! :lekkerpuh:
ja hij is een supervent ..omdat hij alleen de dingen zegt die jullie graag willen horen, pfff zo kan mn kleine teen het ook ...
Origineel gepost door angel20
is dat zo, kan je kleine teen dat ook, nou ik ben benieuwd, laat eens zien wat die kleine teen allemaal kan.
En MJ zei zeker niet dingen die wij graag wilden horen, heb hele discussies met hem gevoerd omdat ik over bepaalde dingen niet eens was.
bespeur ik een beetje jaloezie :rolleyes:
nou ik kan me niet voorstellen dat er een vrouwelijk lid is die een meningsverschil met hem had , want zoals MJ over vrouwen sprak bijv. ..in zijn ogen genieten vrouwen een soort onschendbaarheid
en ik ben het daar totaal niet mee eens , vrouwen zijn zeer zeker geen heiligen , dus is het niet terecht om net te doen alsof het wel zo is ...
MJ .. is een goede fantast..maar de man mist een gevoel voor realiteit
en realiteit kun je nou eenmaal niet verloochenen...
mj is misschien wel gewoon van de site afgetrapt door de beheerder
Harlem69
04-08-2002, 04:43
Origineel gepost door JunkieXL
mj is misschien wel gewoon van de site afgetrapt door de beheerder
Jij kent duidelijk MJ niet...
Erg jammer deze opmerking... :jammer:
Groet, Alexei
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.