Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meisjes die vroeg gaan trouwen

mounia_arabia
23-09-2003, 08:49

Salaam. Ik wilde vragen wat jullie ervan vinden als een meisje te vroeg trouwt. En dan bedoel ik als zestienjarige of jonger. Mijn mening is dat het hun leven is en dat ze moeten doen wat ze willen. Maar of dat wel zo verstandig is... Het is nog wel een kind. Wat is jullie mening hierover?

lovejamal
23-09-2003, 09:07
Als ze er zelf achter staan moeten ze het zelf weten, maar ik persoonlijk vind het wat jong, het is nog een kind.

Selina
23-09-2003, 09:09
Tja Wat Is Jong,Mijn Moeder Was 14 Jaar Toe Zij Trouwde

prettiggestoord
23-09-2003, 09:11
ja selina mij moeder ook :D :D. alleen was dat toen een andere tijd ik zie mezelf echt niet op die leeftijd al trouwen. maargoed de een is er klaar voor en de ander niet. laterzzzzzzzzzzzz :zwaai: :zwaai:

Selina
23-09-2003, 09:14

Nou De Meiden In Marokko Vooral In Campo Zijn Snel Volwassen, Niet Zo Als Wij,Wij Zijn Op Ons 20 Jaar Niet Volwassen:maf:

Atlas_Gebergte
23-09-2003, 09:16
Sallaam, ik persoonlijk vind het nog te jong, op die leeftijd dacht ik niet eens aan trouwen toe, je bent nog met je school bezig en je studie enzo. Maar ieder zijn eigen keuze dat moeten we maar accepteren. Wa Sallaam Alikoum

prettiggestoord
23-09-2003, 09:55
ALLAH A3WEN HOEM!!!!!!!!!!!!!! :D :D

MOcROzINA
23-09-2003, 14:23
mijn tante vanaf 12de al getrouwd

karima84
23-09-2003, 14:47
Nou meid ik weet ook niet wat er met deze meiden tegnwoordig is, maar al mijn vriendinnen van mijn leeftijd zijn al getrouwd of gaan snel trouwen, ik bedoel ik zie mij zelf nog lang niet trouwen, eerst mijn studie afmaken, en dan pas aan trouwen denken. trouwen is een grote stap, die meisjes krijgen al snel spijt, dat is in ieder geval zo bij mijn vriendinnen!!! dus meiden trouwen is geen spelletje, je zit vast aan 1 persoon, het is niet meer zo dat je met je vriendinnen weg kan gaan, je hebt thuis een man. groetjes karima

sweet_karima
23-09-2003, 21:39
nou zie he, ik kenook een paar meiden van 18/19 jaar die getrouwd zijn en ze zijn echt gelukkig en ook heel verstandig voor hun leefijd... maar ik ken er ook die op hun 22ste ngo steeds niet volwassen zijn en klaar zijn om te trouwen... dus het verschilt van persoon tot persoon en iederm aakt dat voor zijn eigen uit...