Bekijk originele versie : Trouwakte in Marokko
indiaantje
05-06-2007, 13:30
Trouwakte in Marokko
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo Dames!!
ik heb een paar vraagjes misschien kunnen jullie mij helpen?
1 Kan je als niet marokkaanse in marokko trouwen met een van origine Marokkaan die ook een nederlands paspoort heeft
2. Kan je dit ook niet aangeven in Nederland, of moet je eerst al getrouwd zijn in Nederland voordat je huwelijksakte in Marokko kan doen?
3 Als je wel in Marokko kan trouwen als niet marokkaan, wat voor documenten moet je dan allemaal meenemen?
4. Als je uit een famillie komt waar niemand is getrouwd en dus geen trouwboekje in je bezit hebt, is dit dan een probleem?
De makkelijkste weg is om eerst in nl te trouwen, en dan met je trouwboekje, geboortebewijzen, uitreksel etc naar het Marokkaanse consulaat te gaan. Vergeet niet je isl. huwelijksacte mee te nemen. Dan kun je daar dus je huwelijk laten inschrijven.
Wat je nodig hebt in Marokko, geen idee??? Volgens mij is het daar nog ingewikkelder dan hier.
serenity
05-06-2007, 13:34
1. Weet ik niet, sorry
2. Als je in Marokko trouwt hoef je niet perse eerst in NL getrouwd te zijn, daar hebben ze niks mee te maken.
3. Weet ik ook niet, sorry.
4. Ik had ook geen trouwboekje van m'n ouders, is niet noodzakelijk. Geboorteakte wel.
indiaantje
05-06-2007, 13:37
Okew thnx voor jullie reacties
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.