Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ga koran lezen en bidden; wil je ( doe iets nuttigs nu je nog leeft)

Said007
04-06-2007, 20:44

safi:goedzo:

chimma
04-06-2007, 20:50
welahila... helemaal gelijk heb je maarja de verleiding van deze Dunja:( :rolleyes:

Said007
04-06-2007, 21:04
welahila... helemaal gelijk heb je maarja de verleiding van deze Dunja:( :rolleyes: ewa jah:goedzo: uiteindelijk komt iedereen voor allah subhana wa ta3alla te staan Mensen gaan de slechte kant op, zie ik hier op deze forum. Ze laten zich verleiden door de duivel:(

marokkaan18
04-06-2007, 21:11
ja klopt helemaal wat je zegt nu het nog kan http://www.al-yaqeen.com/mediatheek/index.php?id=37

chimma
04-06-2007, 21:21

walakin de verleiding is zo zooooooooo sterk!!!!:( Ewa Alaah ineziena van de slechte dingen :) ik ga niet zeggen dat ik geen slecht dingen heb gedaan in me leven , walakin ik bid nu. oe kaantleb Rabie sebhana wat3ala dat ie mijn om mijn zondens vergeeft :traan1: ik ben nu 21 en ben getrouwd met de liefste man op aarde en hoop inchaelaah dat we allebij de goeden weg op gaan:) voordat ik trouwden heb ik nooit gebid :traan1: walakin nu bid ik hamdoelaah! IK WAS GEWOOON BLIND WALAAAH MENSEN SLAPEN NOG : :jammer::jammer:

bad4you
04-06-2007, 21:26
safi:goedzo: Allah izjazek bi ghayr inschallah :)

marokkaan18
04-06-2007, 21:30
goed dan dat je bid hamdoullah bid ik ook soms ook extra moge allah de goede moslims belonen ameen

chimma
04-06-2007, 21:37
: bad4you........ barakelaahoefik schat::kus:

qNCdC9
04-06-2007, 21:37
Wollahila Je Hebt Helemaal Gelijk!! :D Moge Allah (swt) je belonen voor je g0ede Daden Inch'allah

Said007
04-06-2007, 22:19
Insha allah helpt allah alle moslims op deze wereld, vooral onze palestijnen die door de joden/ VS worden onderdrukt. Maar iedereen die niet bid, ik adviseer hun te gaan bidden voor het te laat is. Het is een van de 5 zuilen waar iedere moslim zich aan moet houden, Ik vind het echt jammer als iemand die oud en wijs genoeg is niet bid, hoe kun je jezlef dan moslim noemen? Denk je day allah subhana wa ta3alla later zal accepteren dat je zegt: Ik had geen tijd Is kleine moeite wollah wat je tenminste mzou moeten doen 5x

cinderella
04-06-2007, 22:53
Masha Allah, eindelijk een normale topic die in deze genre word geopend. Sub7aan Allah, als ik zie waar al die mensen topic's over openen dan doet mijn hart pijn walah. En dan kunnen mensen wel zeggen, de verleiding is te groot, maar als je niks doet om je imaan te vergroten (koran lezen/luisteren, bidden), vind je het dan gek dat de sjaitan zijn gang kan gaan. Ik hoop dat inchaAllah mensen je advies zullen volgen.

yousef84
05-06-2007, 15:30
Insha allah helpt allah alle moslims op deze wereld, vooral onze palestijnen die door de joden/ VS worden onderdrukt. Maar iedereen die niet bid, ik adviseer hun te gaan bidden voor het te laat is. Het is een van de 5 zuilen waar iedere moslim zich aan moet houden, Ik vind het echt jammer als iemand die oud en wijs genoeg is niet bid, hoe kun je jezlef dan moslim noemen? Denk je day allah subhana wa ta3alla later zal accepteren dat je zegt: Ik had geen tijd Is kleine moeite wollah wat je tenminste mzou moeten doen 5x Masha Allah Broeder, mooi gezegd!

MuhammedAlie
05-06-2007, 19:56
inderdaad yousef maar deze viezerikken denken daar niet ns allemaal geile vieze mensen.:(