Bekijk originele versie : _ Lenzen .....??
miss_talbidoet
04-06-2007, 19:57
Wie van jullie heeft lenzen en kan me meer over vertellen
En of ze goed zitten en welke je moet nemen
En dat soort dingen
Thnx
:banana:
Dat zou ik ook graag willen weten. :D
Ik heb sinds 2 jaar lenzen. Het bevalt me uitstekend! Ik heb ze eerst een maand gratis op proef gehad en daar gelijk gehouden.
In het begin is het even wennen en oefenen maar na een tijdje gaat het ZO makkelijk. Ik voel ze niet zitten, en in-uit doen is ook geen probleem. Ik zou niet meer zonder kunnen!
Ik heb deze lenzen
http://www.netzoptiker.de/images/monatslinsen-air-optix_xl.jpg
Ik zou gewoon een afspraak maken bij een opticien als je aan lezen denkt. Die kan je het beste adviseren.
mcfatoush
04-06-2007, 22:27
Ik heb deze lenzen
http://www.netzoptiker.de/images/monatslinsen-air-optix_xl.jpg
Ik zou gewoon een afspraak maken bij een opticien als je aan lezen denkt. Die kan je het beste adviseren.
Bij welke opticien heb jij ze gekocht? en hoe duur zijn ze?
miss_talbidoet
04-06-2007, 23:50
Jah dat wil ik ook gaarg weten
En wat ik oko wil weten is het erg om ermee te slapen :hihi:
Ana_La_Nuite
04-06-2007, 23:50
Ik heb al een aantal jaar lenzen van de Hans Anders en ze bevallen mij heel goed en ze zijn ook nog eens niet zo duur. Ik draag maandlenzen, en voor een halfjaarpakket (6 paar maandlenzen) betaal ik 45 euro. En ik laat minimaal 1 keer in het jaar mijn ogen controleren (geen extra kosten).
Hiervoor zat ik bij een andere opticien waarvoor ik 150 euro betaalde voor precies hetzelfde en niet eens extra service :maf:
Ana_La_Nuite
04-06-2007, 23:53
Jah dat wil ik ook gaarg weten
En wat ik oko wil weten is het erg om ermee te slapen :hihi:
Ik zou er niet mee gaan slapen haha, is niet erg goed voor je ogen en vaak wordt ook aangeraden om je lenzen niet langer dan 12 uur in te houden. Ik heb daarom ook een bril voor bijvoorbeeld thuis.
Ik heb wel een keer met mijn lenzen ingeslapen, er was niets gebeurd gelukkig, maar toch is het niet zo prettig.
mcfatoush
Ik heb al een aantal jaar lenzen van de Hans Anders en ze bevallen mij heel goed en ze zijn ook nog eens niet zo duur. Ik draag maandlenzen, en voor een halfjaarpakket (6 paar maandlenzen) betaal ik 45 euro. En ik laat minimaal 1 keer in het jaar mijn ogen controleren (geen extra kosten).
Hiervoor zat ik bij een andere opticien waarvoor ik 150 euro betaalde voor precies hetzelfde en niet eens extra service :maf:
ja ik zat eerst ook bij hans anders waren wel goede lenzen ja, daarna zei een vriendin dat ik gewoon lenzen moest gaan kopen van de kruidvat omdat die goedkoper zijn maar die zijn echt fucking slecht man je ogen gaan naar de maaaaaaaaan :(
miss_talbidoet
Wejowww
Ik heb nu een bril en ik krijg lenzen van mijn zus cadaeu en wil graag wat meer over weten vandaar dese topic
maar jullie helpen egt met die tips
Ga sow door sou ik seggen
:banana:
Ana_La_Nuite
04-06-2007, 23:56
ja ik zat eerst ook bij hans anders waren wel goede lenzen ja, daarna zei een vriendin dat ik gewoon lenzen moest gaan kopen van de kruidvat omdat die goedkoper zijn maar die zijn echt fucking slecht man je ogen gaan naar de maaaaaaaaan :(
Jah ik had ook al gehoord dat die van de Kruidvat niet zo goed waren.
Ik raad toch aan om naar een opticien te gaan, omdat die je ogen meet en precies de goede lenzen voor je ogen maakt. Mijn ogen zijn er zelfs op vooruitgegaan alhamdoelilah, en toen zijn mijn ogen weer opgemeten en heb ik weer nieuwe bij mijn ogen passende lenzen gekregen.
miss_talbidoet
05-06-2007, 00:00
En welke opticien is de beste
Want ik had laatst ruzie gekregen met de man van Specsevers
Wejowww ik wou hem wurgen
majah
Ana_La_Nuite
05-06-2007, 00:01
Verder moet je ze altijd goed schoonmaken met dat speciale water.
En je kunt de kosten ook soms laten vergoeden door de verzekering. Ik kan dat maar 1x in de 3 jaar, maar dat verschilt per verzekering en per pakket. Dus gewoon bonnetje goed bewaren en naar je verzekeringsmaatschappij.
Dat waren mijn tips tot nu toe denk ik haha.
miss_talbidoet
05-06-2007, 00:05
Wahahahah thnx sgat
mcfatoush
05-06-2007, 00:06
Jah ik had ook al gehoord dat die van de Kruidvat niet zo goed waren.
Ik raad toch aan om naar een opticien te gaan, omdat die je ogen meet en precies de goede lenzen voor je ogen maakt. Mijn ogen zijn er zelfs op vooruitgegaan alhamdoelilah, en toen zijn mijn ogen weer opgemeten en heb ik weer nieuwe bij mijn ogen passende lenzen gekregen.
ja, ik had de eerste 3 maanden niet zo last van maar daarna gaan je ogen heel erg irriteren en zo..lijkt net of je iedere keer een wimper in je oog hebt..Ik laat me ogen wel elke jaar in de ziekenhuis meten maar daar moet ik ook weer geld voor neerleggen. + mijn ogen zijn enorm achteruit gegaan, :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.