Bekijk originele versie : Verliefd op collega
Rosallie
22-09-2003, 21:53
Ik ben verliefd op mijn Marokkaanse collega. Zou het hem nooit durven laten merken, want we zijn vrienden geworden. Ik doe zo normaal mogelijk en hij heeft niks door en ik word met de de dag verliefder op hem.
Wat moet ik nou doen?
2Smart4u
22-09-2003, 22:12
hmmmm.....moeilijk moeilijk..........
ik zou zeggen....geniet van t gevoel zo lang het duurt en vertel t m vooral niet!
ps: geloof je in god?
Chatefemqemamu
22-09-2003, 22:14
ik heb een superrrlekkere leidingevende op m'n werk... *hubba-hubba*
kijken maar nie kopen tog :wijs:
misSanae
22-09-2003, 22:44
Ik denk niet dat je veel kan doen, als je het zou vertellen en hij voelt niet hetzelfde dan zouden jullie je denk ik allebei ongemakkelijk gaan voelen. Je moet denk ik maar gewoon afwachten, wie weet komt hij er zelf mee;)
prettiggestoord
23-09-2003, 09:59
gewoon je zelf blijven en niets zeggen laat het aan het lot over.
wat is verliefd zijn toch heerlijk :D :D
Ik weeeeeeeeeeeet hoe het voelt!!!..en meid!..Ik heb zo mijn lieve vriendje leren kennen!..Ik was een jaar echt verliefd op hem..ik durfde het gewoon niet te zeggen omdat ik bang was dat we misschien geen vrienden meer konden zijn..Maar het tegendeel bewijst zich!..Ik ben het levende bewijs..Hij bleek stapelverliefd op me te zijn!..En weet je wanneer we daar achter kwamen??..Op een personeelsuitje..We gingen met ze alle uit eten en hij stond erop dat tie met mij mee wilde rijden naar huis..en uuh..toen zijn we er min of meer achter gekomen dat we toch iets meer voor mekaar voelde dan we in werkelijkheid dachten..
Nu ben ik dolgelukkig verliefd en iedereeeeen mag het weten!
p.s. Vertel het hem alleen als je het idee hebt dat het eventueel wederzijds kan zijn..anders loop je een blauwtje op! :zwaai:
Noena
cousina_rifia
23-09-2003, 12:07
moeilijk zoiets maar niks zeggen tegen hem, en wie weet vind hij je ook leuk, insha'allah.
je ziet waar het lot jullie naar toe brengt.
beppie_truus
23-09-2003, 12:08
Origineel gepost door Rosallie
Ik ben verliefd op mijn Marokkaanse collega. Zou het hem nooit durven laten merken, want we zijn vrienden geworden. Ik doe zo normaal mogelijk en hij heeft niks door en ik word met de de dag verliefder op hem.
Wat moet ik nou doen?
ik ken er ook zo 1:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.