Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : T-mobile prepaid bellers..... Help!!

Dounyaaa
04-06-2007, 15:49

Ik heb een prepaid kaart gekocht.. Daarbij zat een kaart en daar in stond dat ik 10euro gratis krijg. Ik kan 10euro via hun site opwaarderen. Alleen weet ik niet hoe.. Kan iemand mij helpen..? Alvast bedankt.

el_jannah
04-06-2007, 15:51
je moet je registreren en aanmelden alles spreekt voor zich..(bij t-obile special moet je je gegevens invullen en dan binnen 3 werkdagen krijg je 10 euro gratis btgd) Nou succes meid

el_jannah
04-06-2007, 15:52
en als je dit allemaal gedaan heb dan moet je naarhun cattelogus gaan daarin staat 180 punten 10 euro beltegeoed gratis..

Dounyaaa
04-06-2007, 15:56
je moet je registreren en aanmelden alles spreekt voor zich..(bij t-obile special moet je je gegevens invullen en dan binnen 3 werkdagen krijg je 10 euro gratis btgd) Nou succes meid Registeren,wist ik wel hoe het moest.. Alleen die beltegoed opwaarderen niet :moe:. Heb het net geprobeerd en krijg dit als melding: Registreer je nu voor T-Mobile Speciaal en spaar gratis voor allerlei leuke artikelen. Let op: Mocht je problemen ervaren met je registratie bel dan met de T-Mobile PrePaid klantenservice 0900 0236 (€ 0,25 per gesprek). Content Error :confused:

el_jannah
04-06-2007, 16:38

en ben je al bij tabblad.. MY T-MOBILE geweest..? daar kan je kijken of je gegevens juist geregistreerd zijn..ZO ja dan zou ik als ik jou was een mailtje sturen naar klantenservice..dan krijg je binnen enkele dagen een telefoontje terug..zit wel een tijd aan vast hoor denk dat dat dan pas na het weekend is..

Dounyaaa
04-06-2007, 17:06
Oke het is mijn gelukt om me te melden bij my t-mobile. En nu? Krijg ik binnen 3 dagen beltegoed..? Om moet ik dat ook nog via hun site regelen :moe:

el_jannah
04-06-2007, 19:18
ja dat word ook nog via de site..je gebruikersnaam en wachwoord invullen en dan kan je vanzelf in de cataloges kijken..succes over 3 dagen..;)

Dounyaaa
04-06-2007, 19:33
ja dat word ook nog via de site..je gebruikersnaam en wachwoord invullen en dan kan je vanzelf in de cataloges kijken..succes over 3 dagen..;) Meid bedankt voor je hulp:) Ik zie het wel over 3 dagen of het dan lukt:hihi: