Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Laatse week van dienstverband ziek melden?

abu_halim
04-06-2007, 08:04

Ik ben er net achter gekomen dat mijn baas zat te liegen. Hij zei tegen mij dat ze tijdelijke contracten niet meer verlengde, maar ik ben weer naar zijn baas gegaan en het bleek dat hij nog niets besloten had wat betreft tijdelijke contracten. Nu heb ik ander werk gekregen (vast) en ik mocht niet eerder weg van de baan waar ik nu zit van mijn baas, terwijl hij zei dat als ik iets anders gevonden had, ik gelijk weg mocht. En dat zei ik hem ook, maar hij probeerde een smoesje te bedenken. Maar goed anywayz komt erop neer dat ik nog twee weken moet blijven, terwijl ik weg wil. Wat zal ik doen ziek melden? Ik bedoel hij heeft mij ook geflasht.:jammer:

AnJari
04-06-2007, 08:20
Jij doet zo dus doe ik dat ook mentaliteit werkt niet. Begrijp wel dat je baalt, maar ik zelf zou me niet ziek melden. Laat gewoon een goede referentie na, je hebt er tenslotte al een paar goede weken/maanden/jaren op zitten ( gis ik zo). Verder zou ik alleen maar op internet gaan zitten en niet veel doen meer. :)

abu_halim
04-06-2007, 10:41
Hij heeft mij ook geflasht

noona
04-06-2007, 10:50
ik zou hem uitleggen wat je hier vertelt en in ieder geval de indruk achterlaten dat je hem wel door hebt. voor de rest, laat het achter je, loop met goede moed je nieuwe baan in en inshallah is dat iets beters dan wat je daar bij je vorige baan achterlaat.

b_karima
04-06-2007, 10:52

Je kan het er nog eenkeer met hem over hebben, en hem op zijn woord terug laten komen, allahou allem, ik zou het ook moeilijk vinden om te werken voor iemand die mij heeft belogen. khair ins Allah, hoop wel dat je eruit komt, je hebt toch nu maar twee weken te gaan, gewoon sabr hebben ins Allah. Laat zien dat jij anders bent, je hebt toch wel een afspraak weet je, en als moslim dien je die na te komen. je moet gewoon zo denken: al je bloed, zweet en tranen zijn voor Allah.

abu_halim
04-06-2007, 11:10
Ik vindt het moeilijk te werken voor hem door zijn leugens, terwijl ik me altijd kapot werk.

MaRoCcInA
04-06-2007, 11:36
Ik vind dat de rest gelijk heeft. Vergeet het. Inshallah zal jij dan met een beter hart weggaan, omdat je hem er niet op heb aangesproken en hij weet dat hij mensen bedriegt. Hij zal er ook niet zonder straf vanaf komen.

bellydancefan
04-06-2007, 12:12
Jij doet zo dus doe ik dat ook mentaliteit werkt niet. Begrijp wel dat je baalt, maar ik zelf zou me niet ziek melden. Laat gewoon een goede referentie na, je hebt er tenslotte al een paar goede weken/maanden/jaren op zitten ( gis ik zo). Verder zou ik alleen maar op internet gaan zitten en niet veel doen meer. :) :goedzo: