Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kijk wat me zussie miriammetje allemaal kan heeft zezelf opgezoct en naarmij gestuurd

Pagina's : [1] 2

litle_girl14
22-09-2003, 19:29

Tien hartkwalen Je gelooft in het bestaan van Allah, maar je volgt zijn bevelen niet. Je zegt dat je van de profeet houdt, maar je volgt zijn soennah niet. Je leest de heilige Koran, maar je praktiseert het niet. Je geniet van wat Allah geschapen heeft, maar bent hem niet dankbaar. Je erkent de Shajtaan als je vijand, maar je bestrijdt hem niet. Je wilt het Paradijs bestreden, maar je doet er geen moeite voor. Je wilt niet in de Hel komen, maar je probeert er niet aan te ontkomen. Je weet dat iedereen dood gaat, maar je bereidt je er niet voor. Je roddelt en zoekt fouten bij anderen, maar je vergeet je eigen fouten. Je begraaft de doden, maar trekt daar geen les uit. mooi he!!!!!!!!!!!!!!!tbarkelaah helliek a gethie!!!!!!!!mashallah meid:D:D

Lady_moi
22-09-2003, 19:31
da heb ik haar gisteren gestuurd per email :rolleyes:

sihemm
22-09-2003, 19:32
zeker mooi wallahilla tbarkellah ehla gtek :goedzo: :goedzo:

Lady_moi
22-09-2003, 19:32
dus ik heb da opgezocht yeh leugenaars :jammer:

litle_girl14
22-09-2003, 19:34

Origineel gepost door Femme___FataLe_ dus ik heb da opgezocht yeh leugenaars :jammer: jopng nie waar zei heeft et jou opgestuurd via email ze heeft etself opgezocht!!!!!!!!

litle_girl14
22-09-2003, 19:36
ik ga er ff vandoor ik weet dat me zus et zelf heeft opgezocht dusse ben weg doei!!!!!!!

Lady_moi
22-09-2003, 19:53
das nie mouwloos das een bruine pull :rolleyes:

celine_4ever
22-09-2003, 19:56
Femme___FataLe_ dit noem ik nou schoonheid chek haar mooie gezichtje.... you go girllie Femme___FataLe_

Lady_moi
22-09-2003, 19:59
celine jij bent mooier mashallah dat meen ik vanuit de grond van me hart

celine_4ever
22-09-2003, 20:01
Origineel gepost door Femme___FataLe_ celine jij bent mooier mashallah dat meen ik vanuit de grond van me hart nee popje jij bent echt mooi..... dit bedoel ik met marokkaanse meisje als je der zou uit ziet ben je echt een schoonheid in mijn gezicht.... niet van die ordianere wijfen met hun lange haartje los strakke kleertjes zehma trendy.... en tig make-up en rond hangen in utrecht tfoe.... jij bent echt een voorbeeld voordat soort meisjes toppie. :zwaai:

miriammetje
22-09-2003, 20:01
Origineel gepost door Femme___FataLe_ da heb ik haar gisteren gestuurd per email :rolleyes: salaam alikoem... ik heb deze tekst van anajaat.com maanden gelden er afgehaald en een mail van gemaakt vamorgen ik deze tekst nooit van jou ontvangen en dat zweer ik op de qoraan des noods...vind het erg dat ik beschuldigd word door jou en dat is wel vaker dat je mij zomaar beschuldigt van iets terwijl ik altijd voro jou klaar sta en altijd het beste met je voor hebt ik behandel je als mijn zus samia wallah ik heb nooit slechte bedoelingen bij jou gehad wallah niet maar dat zal jij wel niet geloven... voor jou soumia ik hoef niet de eer te hebben ik heb die mail niet opgetseld om aan iedereen te laten zien van wou kijk hoe goed ik ben maar om mensen kennis door te geven...nu word ik gezien als een hypocriet want samia zegt zelfs dat ik het van haar heb... :confused: kijk wat er van komt....allah jstir.... moge allah ons vergeven en verbeteren inshalah... walikoem salaam ir

Lady_moi
22-09-2003, 20:02
whihihi thnx celine

Najmatje
22-09-2003, 20:18
Mooi hoor!!!!!!!!!!!!:goedzo: maar deze ken k al van een mailtje die k heb gekregen, maar blijft tog nog steeds mooi Wallah!!!!!! ;) =Najmatje=

litle_girl14
22-09-2003, 20:21
oke sorry mir was nie me bedoeling!!!!!!!!

Bent_Fes
22-09-2003, 20:25

Tjonge tjonge....waarom maken mensen een punt van van waar iets vandaan komt, het gaat toch om de inhoud er van...en niet waar het vandaan komt, of heb ik het nou mis?

Pagina's : [1] 2