Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Balkenende

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Salaama
22-09-2003, 19:06

Wat vinden jullie van deze vent??????? Ik vind hem een misselijk ventje, met zijn lompe voorstellen en plannen. Bezuinigingen, studie word een lening, ouderen boven de 50 zonder werk hebben een sollicitatie plicht enz enz.., daarnaast is meneertje Balkenende te vaak in Amerika te vinden, ik begrijp echt niet wat dit misselijke ventje daar te zoeken heeft,,één ding weet ik zeker en dat is dat ik hem niet vertrouw..

HeyoanQT
22-09-2003, 19:14
Ja moet je luisteren in Marokko kun je met je 55 ste met pensioen. Dit dankzij de kraan die in Nederland openstaat met de onterechte geldstroom die richting Marokko gaat. Gewoon opgeven dat je 14 kinderen hebt dus recht op kinderbijslag, en hop weg gaat al het geld richting buitenland terwijl je maar 2 kinderen hebt of zo. Nu na vele decennia Marokko pas toestemming geeft om het te controleren gaan ze er pas wat aan doen, maar raad eens. HET GELD IS OP! Marokko heeft meer inwoners dan Nederland we kunnen moelijk al de uitkering trekkers EN in Nederland EN in Marokko EN waar nog niet meer financieren, met gevolg dat Balkenende GEDWONGEN is om de geld kraan dicht te doen,was hij het niet dan moest een ander het doen en tuurlijk is het erg, maar niet erger dan al die mensen die misbruik maken van uitkeringen. Nu gaan ze allerlei belangrijke dingen niet meer subsidieren omdat de verzorgings staat genaamd Nederland niet in staat is om zichzelf meer te verzorgen, er zijn teveel zogenaamde gehandicapten en mensen die misbruik maken(ook Nederlanders) en de boel is helemaal ingestort met als gevolg. Het wordt weer ouderwets WERKEN VOOR JE GELD :) eng he?

sahira
22-09-2003, 19:18
Origineel gepost door HeyoanQT Ja moet je luisteren in Marokko kun je met je 55 ste met pensioen. Dit dankzij de kraan die in Nederland openstaat met de onterechte geldstroom die richting Marokko gaat. Gewoon opgeven dat je 14 kinderen hebt dus recht op kinderbijslag, en hop weg gaat al het geld richting buitenland terwijl je maar 2 kinderen hebt of zo. Nu na vele decennia Marokko pas toestemming geeft om het te controleren gaan ze er pas wat aan doen, maar raad eens. HET GELD IS OP! Marokko heeft meer inwoners dan Nederland we kunnen moelijk al de uitkering trekkers EN in Nederland EN in Marokko EN waar nog niet meer financieren, met gevolg dat Balkenende GEDWONGEN is om de geld kraan dicht te doen,was hij het niet dan moest een ander het doen en tuurlijk is het erg, maar niet erger dan al die mensen die misbruik maken van uitkeringen. Nu gaan ze allerlei belangrijke dingen niet meer subsidieren omdat de verzorgings staat genaamd Nederland niet in staat is om zichzelf meer te verzorgen, er zijn teveel zogenaamde gehandicapten en mensen die misbruik maken(ook Nederlanders) en de boel is helemaal ingestort met als gevolg. Het wordt weer ouderwets WERKEN VOOR JE GELD :) eng he? vind jou ook een eng mannetje... :D

tonk
22-09-2003, 19:26
Behalve eng vind ik Balkenende ook erg dom. Veel van de bezuinigingsplannen die hij heeft kosten op de wat langere termijn alleen maar meer geld. Bijvoorbeeld: pil uit ziekenfonds. Wat doen vrouwen? Die stappen over op duurdere anti-conceptie middelen die nog wel vergoed worden of gebruiken niks en ondergaan als ze toch zwanger worden een abortus. Of krijgen het kind, manlief ziet dat niet zitten en loopt weg en hup, weer een bijstandsmoeder erbij. Tandarts zelf betalen? Dan maar geen regelmatig gecontroleerd gebit waardoor kleine gaatjes uit de hand lopen en veel duurdere behandeling nodig hebben. En behalve dom zijn de plannen ook nog eens erg asociaal. Ik mis heel erg de solidariteit. Ik ben eigenlijk een beetje boos op mezelf dat ik afgelopen zaterdag niet gedemonstreerd heb.

Salaama
22-09-2003, 19:30

Origineel gepost door HeyoanQT Het wordt weer ouderwets WERKEN VOOR JE GELD :) eng he? Nou ja zeg. Ik werk al sins mij 17e voor mijn geld, dus zo ouderwets is het niet...Wat je voorbeeld betreft, dat slaat dus echt nergens op, Alsog het geld alleen maar OP, OP en nog eens OP gaat. Sorry hoor maar ik betaal me groen en geel aan belastingen, en boetes, je kan je auto nergens normaal parkeren en als je net te veel op je gas bedaal hebt gedrukt, gehijd dat er een boete onderweg is, en dan heb ik nog meer van die belachelijke voorbeelden, We worden tegenwoordig letterlijk kaal geplukt, we komen net rond..

HeyoanQT
22-09-2003, 19:31
Origineel gepost door sahira vind jou ook een eng mannetje... :D Nog niet zo eng dat ik net als jou een hoofddoek moet dragen om het te verbergen , verstop je snel in je beautycase sahira :zwaai: En reply gewoon op de discussie niet om mij in het ooitje te nemen , burp.

sahira
22-09-2003, 19:32
Origineel gepost door HeyoanQT Nog niet zo eng dat ik net als jou een hoofddoek moet dragen om het te verbergen , verstop je snel in je beautycase sahira :zwaai: En reply gewoon op de discussie niet om mij in het ooitje te nemen , burp. je bent niet alleen eng...je bent ook toe aan nieuwe schoenen..je tenen zijn te lang... :D :zwaai:

Salaama
22-09-2003, 19:33
Origineel gepost door tonk Behalve eng vind ik Balkenende ook erg dom. Veel van de bezuinigingsplannen die hij heeft kosten op de wat langere termijn alleen maar meer geld. Bijvoorbeeld: pil uit ziekenfonds. Wat doen vrouwen? Die stappen over op duurdere anti-conceptie middelen die nog wel vergoed worden of gebruiken niks en ondergaan als ze toch zwanger worden een abortus. Of krijgen het kind, manlief ziet dat niet zitten en loopt weg en hup, weer een bijstandsmoeder erbij. Tandarts zelf betalen? Dan maar geen regelmatig gecontroleerd gebit waardoor kleine gaatjes uit de hand lopen en veel duurdere behandeling nodig hebben. En behalve dom zijn de plannen ook nog eens erg asociaal. Ik mis heel erg de solidariteit. Ik ben eigenlijk een beetje boos op mezelf dat ik afgelopen zaterdag niet gedemonstreerd heb. Ja dat bedoel ik nou..Hij is gewoon DOMMMmm..

HeyoanQT
22-09-2003, 19:34
Akkoord , Balkenende heeft het bij het verkeerde eind. De sloten die geplaatst worden op de uitgaven zoals het er nu uitziet, gaan op de verkeerde deuren. De deuren waar het geld echt naar uitsluist (dat zijn de uitkeringen, en bijstanden) blijven gewoon open. Das behoorlijk dom ja.

sahira
22-09-2003, 19:35
Origineel gepost door HeyoanQT Akkoord , Balkenende heeft het bij het verkeerde eind. De sloten die geplaatst worden op de uitgaven zoals het er nu uitziet, gaan op de verkeerde deuren. De deuren waar het geld echt naar uitsluist (dat zijn de uitkeringen, en bijstanden) blijven gewoon open. Das behoorlijk dom ja. Eh...dat wou ik nou ook zeggen..je bent me voor... :D

HeyoanQT
22-09-2003, 19:36
Origineel gepost door sahira je bent niet alleen eng...je bent ook toe aan nieuwe schoenen..je tenen zijn te lang... :D :zwaai: Die informatie over jouw tenen hoeven we niet te weten Sahira :rolleyes: Ga je smoel effe in een hoekie spoelen , en val me niet lastig, straks worden de mods nog boos en dan heb je hem :zwaai:

sahira
22-09-2003, 19:43
Origineel gepost door HeyoanQT Die informatie over jouw tenen hoeven we niet te weten Sahira :rolleyes: Ga je smoel effe in een hoekie spoelen , en val me niet lastig, straks worden de mods nog boos en dan heb je hem :zwaai: :zwaai:

Aouied_Aoua
23-09-2003, 02:27
Origineel gepost door HeyoanQT Nog niet zo eng dat ik net als jou een hoofddoek moet dragen om het te verbergen , verstop je snel in je beautycase sahira Hoe weet jij nou of zij een hoofddoek draagt of niet? Maar ja, je bent een hollander, dus je reactie is niet zo verbazend. Origineel gepost door HeyoanQT , burp. Precies ja! Je intelligentie druipt ervanaf! Enne sahira, ik denk dat deze "boer" maar z'n ouwe klompen weer uit de kast moet halen! :D Die zijn hard genoeg om zijn lange tenen in bedwang te houden :zwaai: En ja, IK BEN OOK HEEL BOOS DAT ZE BEZUINIGEN, VOORAL OP HET HOGER ONDERWIJS! :kwaad:

Peej
23-09-2003, 08:41
Iedereen zit Balkenende nu af te katten omdat hij moet bezuinigen. Maar eerlijk gezegd vind ik Woutertje Bos een veel grotere gladjanus. Die probeert nu op alle manieren het CDA af te katten. Ik wil wel eens zien hoe hij deze problemen op wil lossen. Maar hij had bij de algemene beschouwingen niet eens een fatsoenlijk weerwoord. De PvdA heeft (samen met VVD en D66) verzuimd om de problemen die we nu hebben aan te pakken op een moment dat de middelen er wel waren. Maar toen Paars er zat was er een hoogconjunctuur en hebben Kok en consorten alles (behalve het befaamde kwartje) uit lopen delen. Een eigenschap die het Kabinet Den Uijl destijds ook heeft gehad. In plaats van dat men toen, toen er geld genoeg was, orde op zaken gesteld heeft men dat verzuimd en is men bergen geld weg gaan geven. Met als gevolg dat het CDA nu de smerige kastanjes uit het vuur mag halen om het huishoudboekje weer op orde te brengen. En we moeten niet te hard klagen want we hebben nog altijd een van de beste sociale stelsels ter wereld. We zijn alleen een zootje verwende kinderen geworden wat begint te janken omdat er nu een lolly wordt afgepakt. Ik vind het klote dat men moet bezuinigen op de zorg voor ouderen, zieken en gehandicapten. Maar op uitkeringen voor gezonde mensen die nog kunnen werken mogen ze wat mij betreft flink bezuinigen. Overigens denk ik dat de soep niet zo heeft zal worden gegeten als ze wordt opgediend. de economie begint langzaam weer aan te trekken en over een jaar zal het alweer een stuk beter gaan met het land.

Willemien
23-09-2003, 09:29

Origineel gepost door buddy Het feit blijft het geld is op... Heel simpel, wat gaan we doen. Als iemand een betere manier weet om vele miljarden te besparen laat het maar weten. Mijn probleem met Balkendende en zijn kabinet: to-taal geen visie. Helemaal hersenloos de makkelijkste korte-termijn manier zoeken om subsidies te snijden. Mensen moeten meer deelnemen aan de maatschappij, elkaar opvoeden en zo. ZEGGEN ze. En wat gebeurt er ???? Allerlei organisaties die draaien op vrijwilligers, die raken gewoon hun subsidies kwijt !! Scholing, DE investering in de toekomst van dit land, ligt onder vuur. Het Polder-Afbraak model. Ik sta echt tegenwoordig met stijgende verbazing te kijken naar de plannen. Dit kabinet investeert heel goed in het totaal oninteressant worden van maatschappelijk bezigheden en het volgen van onderwijs. En dat noemen ze dan "normen en waarden". Het wordt echt steeds lachwekkender. Je moet straks toch ongeveer de mentaliteit hebben van Jezus om dan nog op te komen draven voor je medemens, als je er zelf ook nog al je onkosten ervoor moet gaan betalen als vrijwilliger. Wat is dat nou voor een signaal :confused: Dat is het signaal: ieder voor zich en God voor ons allen, als je het mij vraagt. Verantwoordelijkheden. Een beginnend student van 18 krijgt enorme verantwoordelijkheden op zijn schouder gelegd, slagen of terugbetalen, en zo snel mogelijk, en zorg maar dat je ouders of je baantje je honger-inkomen kunnen aanvullen. Is dat nou de nieuwe moraal ? Daar kweek je toch alleen maar keiharde rekenaars mee, wat wil die man nou ? De boodschap is: geen interesse in je medemens en de maatschappij, ruil die maar in voor interesse in je maandelijkse salarisstookje en het financieringstekort :rolleyes: Normen en waarden: de Zalmnorm en de inflatiewaarde. En ik ben nog wel een hardnekkige CDA stemmer :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6