Bekijk originele versie : Voodoe >>ik Ben Bewerkt
flowertje101
03-08-2002, 18:59
Hallo mensen ,
Ik zit met een groot probleem namelijk dat ik het gevoel heb dat ik bewerkt wordt door familie in Marokko ...
Vorig jaar ben ik op vakantie geweest en en ik heb toen in mijn slaapkamer een DOEK achter de lamp gevonden met een kruis die getekend is met bloed en waar een slot op zat ....
Sindsdien kan ik niet naar Marokko gaan ik heb er een hekel aan terwijl vroeger ik er altijd graag heen wou gaan en nu het grootste probleem ik heb sindsdie elke dag buikpijn en het wordt steeds erger ...ben naar het ziekenhuis en alle doktoren geweest maar die kunnen niks vinden ik ben ten einde raad ....
Wat moet ik doen ..Lieve mensen ik heb het al moeilijk genoeg dus alsjeblieft alleen serieuze reacties .....
Ik hoop dat iemand hier iets voor weet ...
Help een moslim zuster ....
Liefs .....
Missrapster
03-08-2002, 19:08
Meid ik heb echt met je te doen,want bij mij was dat ook bijna gebeurd..ik zou nu hier niet zijn....
Ik raad je aan om naar een refki te gaan, hij kan je helpen.
Veel succes meid.Ik hoop voor je incha'llah dat je beter wordt.
Hallo flowertje101, misschien moet je naar zo'n iemand gaan die weet of er shour bij je is gedaan of niet, ik weet niet hoe dat heet. Misschien dat die je kan helpen. Waar je die kan vinden, al sla je me dood, maar gewoon vragen en zoeken. Ik hoop dat je er uit komt, veel sterkte!!
-xxx- :zwaai:
Harlem69
03-08-2002, 19:12
Laat je niet gek maken hoor....
Die dingen werken alleen als jij het gelooft.....
Het is net als met een surrogaat tabletje..... als jij denkt dat het een asperientje is..... dan werkt het vaak ook nog.... Het zit tussen jouw oren..... in je hoofd.....
Zie het als een misselijke grap... En schenk het geen aandacht...
Je zult zien, dat het zo over is...... en dat het beter met je zal gaan...
Succes liefie.....
XXXX, Liefs Alexei
:hoedaf:
Lieve schat,
Amen be allah....na3hal chitan...twoeda...oe tsallie!
Beste remedie die er bestaat!!!
liefs,
Alabama
Missrapster
03-08-2002, 19:21
Als jij het goed weet dan zal het wel zo zijn.Maar ik ben genezen door mijn tante...dus zelf weet ik het niet.Kweet wel dat een achternicht van mij dat had en zij is geholpen door een rifki, je hebt dus goei en je hebt ook slechte
SaraZena
03-08-2002, 19:22
Origineel gepost door Harlem69
Laat je niet gek maken hoor....
Die dingen werken alleen als jij het gelooft.....
daar ben ik ook van overtuigd!!
Harlem69
03-08-2002, 21:03
Origineel gepost door sabrinat
daar ben ik ook van overtuigd!!
That´s my girl.......... :D :D ;)
XXX, liefs Alexei
:hoedaf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.