Bekijk originele versie : Bouwgrond kopen in Marrakesch!
nizaaaaaaaaaar
03-06-2007, 19:46
Wie o wie kent sites waar ik aangeboden gronden kan
bezichtigen in marrakesch. (behalve www.darfibladi.com)
Kent iemand ook ongeveer prijzen.
Kijk op www.agadir-select.nl alvast voor een algemeen beeld over het bedrijf, ze hebben kantoren in drie locaties; een kantoor in Nederland, Marrakech en Agadir. Daardoor kunnen ze ten allen tijde snel bij kansen in de markt zijn en alle ontwikkelingen op staande voet volgen.
Onder andere daarin verschilt Agadir-Select met haar concurrenten.
Wat ik weet is dat ze enorm grote kavels bezitten in de regio Marrakech, Tetouane, Martille, Casablanca en Agadir.
Neem met ze contact zou ik zeggen, ze zullen je zeer zeker helpen aan datgene wat je zoekt.
HalfBlood
03-06-2007, 21:59
Ya hoerenprijzen :haha:
chel7a_styl15
03-06-2007, 21:59
bouwgrond in marrakech is heel duur geworden. bijna onbetaalbaar zelfs:jammer:
HalfBlood
03-06-2007, 22:04
bouwgrond in marrakech is heel duur geworden. bijna onbetaalbaar zelfs:jammer:
Ik blijf lekker in mijn lieve Berkane :o
brownie74
03-06-2007, 22:22
Kijk op www.agadir-select.nl alvast voor een algemeen beeld over het bedrijf, ze hebben kantoren in drie locaties; een kantoor in Nederland, Marrakech en Agadir. Daardoor kunnen ze ten allen tijde snel bij kansen in de markt zijn en alle ontwikkelingen op staande voet volgen.
Wat ik weet is dat ze enorm grote kavels bezitten in de regio Marrakech, Tetouane, Martille, Casablanca en Agadir.
Neem met ze contact zou ik zeggen, ze zullen je zeer zeker helpen aan datgene wat je zoekt.
Oppurtuniteiten ? heb je de prijzen weleens bekeken ?
Marrakech is sowieso duur omdat de Fransen daar alles opkopen.
Je kan als Marokkaan daar niks kopen
brownie74
03-06-2007, 23:36
Agadir-select poepsite die prijzen slaan nergens op ze zien mensen uit NL zoals jij weten niks van de prijzen enigste wat ze weten 'GOEDKOOP-DUUR' nee zelf bezien
wollahilla,die prijzen zijn niet normaal
Agadir-select poepsite die prijzen slaan nergens op ze zien mensen uit NL zoals jij weten niks van de prijzen enigste wat ze weten 'GOEDKOOP-DUUR' nee zelf bezien
Kun je nogmaals je reactie herformuleren want ik begrijp compleet niet wat jij nu probeert te zeggen.
Agadir-Select is een bedrijf wat zich richt op de hoogste segment, vandaar dat ze dure paleizen aanbieden.
Wat ik wel weet is dat ze ook zoek opdrachten uitvoeren voor Marokkanen die werkelijk geinteresseerd zijn. Dus aan de hand van een bepaald budget wat een persoon heeft.
Tarquist laat zien dat je ook kunt na denken en normale reacties kunt plaatsen op het forum, waar mensen van verschillende leeftijden komen, toon wat respect door niet meer te vloeken.
nizaaaaaaaaaar
04-06-2007, 14:28
Bedankt voor je rectie.
spartan22
06-06-2007, 20:25
ik zou je aanraden om zelf naar marrakech aft te reizen en niet op internet te gaan zoeken want op internet zul je alleen met makelaren te maken krijgen en die gooien er altijd een laag winst overheen, en het hangt er van af waar in marrakech,
ik zou je aanraden om zelf naar marrakech aft te reizen en niet op internet te gaan zoeken want op internet zul je alleen met makelaren te maken krijgen en die gooien er altijd een laag winst overheen, en het hangt er van af waar in marrakech,
Een makelaar heeft vaak een winstpercentage van 2 a 2.5 %, dat is voor zijn werk wat hij verricht. Maar daarbij krijg je wel een huis tegen de goedkoopst mogelijke prijs, de makelaar zal voor je onderhandelen en ervoor zorgen dat alle papieren gereed zijn en zal ook een onderzoek starten naar het huis.
Daarentegen ben je als burger onbeschermd tegen de taffarelen van makelaars en verkopers in Marokko, oplichterij zijn iedere dag aan de orde, onderzoek heeft aangetoond dat 40% van de kopers van een huis wel problemen heeft met die koop.
Dus het is een afweging die je kunt maken om 2000 euro extra te betalen en alles word voor je geregeld, of je geeft dezelfde smak geld uit om alleen in contact te komen en vergooit je zomer vakantie en daarnaast loop je ook nog het risico om meer te betalen dan nodig is en flink wat problemen erbij te hebben.
spartan22
07-06-2007, 11:53
ik weet niet hoe je aan de berekening komt van 2 a 2.5% winstpercentage maar een makelaar in marokko hoeft niet meteen 100% veilig te zijn. Dit zijn speculaties en geen feiten in Marrakech. Marrakech op dit moment is aantrekelijk en prijzig, voor bouwgrond zul je te maken krijgen met groot-grondbezitters of rijke lui met veel grond je zou het ook kunnen regelen via een makelaar maar als het gaat om veiligheid zit je even veilig zolang je zelf maar goed kijkt. Maar de prijzen liggen nu heel hoog.Een tip die ik kan geven is loop niet op verhalen af maar bekijk alles zelf met je ogen.
Soussieboy_24
07-06-2007, 17:54
Ja klopt ja, 2% dat geven de makelaars alleen maar aan om je zo over de streep te halen. Het is meestal veel meer, ze geven dat bijv dan aan dat het zgn kosten zijn en die 2% is puur winst............yeh right!
Maar prijzen in marrakesch zijn idd heel hoog, als je veel grond in een keer zou kopen en dat in stukken zou verkopen, zou je weleens veel geld kunnen verdienen in marrakech.
Marrakech zou je kunnen vergelijken met een soort van dubai achtig iets in wording.
ik weet niet hoe je aan de berekening komt van 2 a 2.5% winstpercentage maar een makelaar in marokko hoeft niet meteen 100% veilig te zijn. Dit zijn speculaties en geen feiten in Marrakech. Marrakech op dit moment is aantrekelijk en prijzig, voor bouwgrond zul je te maken krijgen met groot-grondbezitters of rijke lui met veel grond je zou het ook kunnen regelen via een makelaar maar als het gaat om veiligheid zit je even veilig zolang je zelf maar goed kijkt. Maar de prijzen liggen nu heel hoog.Een tip die ik kan geven is loop niet op verhalen af maar bekijk alles zelf met je ogen.
chel7a_styl15
07-06-2007, 18:17
zullen ze ooit zakken die prijzen? of bestaat er geen plafond? iemand zei hier ' het is te zien waar in marrakech'. het is overal duur! echt onmenselijke prijzen.
zullen ze ooit zakken die prijzen? of bestaat er geen plafond? iemand zei hier ' het is te zien waar in marrakech'. het is overal duur! echt onmenselijke prijzen.
ik denk dat die prijzen voorlopig alleen maar gaan toe nemen..en misschien echt buiten marrakesch maar niet in marrakesch zelf.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.