Bekijk originele versie : Frauderen in studiefinanciering...
douniaberkania
22-09-2003, 18:42
Wat vinden jullie ervan als iemand uitwonend staat ingeschreven terwijl hij stiekem bij zijn ouders woont? Ik vind gewoon dat het niet kan je steelt door een leugen van de overheid en das haram.. :( Terwijl me broers en heel me familie het gewoon doen ben ik er wel tegen.
chebhassan
22-09-2003, 19:42
het is normaal wil je 900 euro aan les geld komen terwijl je maar 200 per maand krijgt inwonend en uitwonend krijg je 450 wajemaa
Het is snicky maar ja... Wat doe je eraan..
Schoolgeld is ook heel veel.. Dus ze dwingen je er toe:)
Mocro4eva
22-09-2003, 21:18
Ik woon thuis en sta ook inwonend ingeschreven, ik hoef geen haram geld.
Profiteren...heerlijk toch
sweet_karima
22-09-2003, 21:51
bij ons hier in belgie gaat dat wel echt niet...
Origineel gepost door douniaberkania
Wat vinden jullie ervan als iemand uitwonend staat ingeschreven terwijl hij stiekem bij zijn ouders woont? Ik vind gewoon dat het niet kan je steelt door een leugen van de overheid en das haram.. :( Terwijl me broers en heel me familie het gewoon doen ben ik er wel tegen.
LANDVERRADER
Origineel gepost door Faatima
LANDVERRADER
:lol:
misSanae
22-09-2003, 22:24
Nou ik vind het ook niet zo leuk, maar als je kijkt dat het schoolgeld 1400 is en boekengeld ook nog eens 800 euro, dan is die 200 euro die je krijgt echt niet genoeg.
power_flower
22-09-2003, 22:26
ach ja ze dwingen ons toe.. en voor je het weet( door al die F**K bezuinigen) kunnen we straks niet anders.. :jammer:
zolang je hoofddoek maar goed zit :wat?!:
Kheb weinig kaas gegeten van de Islam, maar ben zo te zien niet de enige......
w8 maar als je er recht op hebt, dan gaat er een hele nieuwe wereld voor je open;)
power_flower
22-09-2003, 22:44
oh ja???? Ouidath?? hihihihi..:D
just_fouad
22-09-2003, 22:53
Origineel gepost door Mocro4eva
Ik woon thuis en sta ook inwonend ingeschreven, ik hoef geen haram geld.
zij lichten ons ook op
ik heb schijt aan hun
95% doet t
Alle beetjes helpen toch
ga jij maar scheinheilig doen terwijl je vader zogenaamd ziek is en van wao geniet
een beter milieu begint bij jezelf!!!!!!!!!!!!!
Origineel gepost door just_fouad
zij lichten ons ook op
ik heb schijt aan hun
95% doet t
Alle beetjes helpen toch
ga jij maar scheinheilig doen terwijl je vader zogenaamd ziek is en van wao geniet
een beter milieu begint bij jezelf!!!!!!!!!!!!!
Wie licht jou ook op?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.