Bekijk originele versie : mama's na hoeveel maanden sliep jouw kleintje door??
Krullebol
03-06-2007, 19:17
Mijn dochtertje is nu anderhalve maand ongeveer en zij slaapt nu in de nacht ongeveer 5 en halve uur achterelkaar en wordt dan wakker voor haar voeding. En die van jullie?
Mijn dochtertje is nu anderhalve maand ongeveer en zij slaapt nu in de nacht ongeveer 5 en halve uur achterelkaar en wordt dan wakker voor haar voeding. En die van jullie?
is echt goed meid, de dochter van men zus was het vanaf 3 maand sliep ze ongeveer 6 a 7 uren door
bij mij sliep ze vanaf 6 weken de hele nacht door, totdat ze 10 mnd was. sindsdien werd ze weer een paar keer per nacht wakker en nu sinds een weekje slaapt ze weer enigszins door (ze is nu 1 jaar en 5 mnd). Ik hoop dat het nu zo blijft.
Mijn zoontje slaapt nog steeds niet door de nacht. Ik word echt helemaal para! Tips??
Myn dochtertje sliep na 2 weken helemaal door,nu nog steeds elhamdolilah.
Ik ben na 2 weken van borstvoeding overgegaan naar kunstvoeding en sindsdien sliep ze de nachten helemaal door.Hetzelfde had ik bij me zoontje ook,sinds ik begonnen was met nutrilon sliep hy ook de nacht door..misschien dat het daar aan ligt :confused:
I hate you!
kenza_xx
03-06-2007, 21:00
Mijn dochtertje sliep al gelijk door al de eerste
dag al(alhamdoelilah) wij maakten juist haar wakker voor haar flesje
want ze dronk slecht.
IK heb echt een slaapkop en ik ben er echt dankbaar voor.
Ik gaf haar altijd rond 23.00 nog een flesje en dan zat ze vol en
sliep door.
En nu is ze 10 maanden en ze slaapt ze nog door.
Succes
dat is echt goed hoor! in principe worden ze alleen maar wakker als ze honger hebben en als dat niet zo is dan slapen ze door.
hou gewoon in de gaten dat ze blijft groeien in gewicht etc. en laat haar dan gewoon lekker doorslapen, ook beter voor jou;)
mijn dochter is bijna 4mnd en vanaf 7weken sliep ze hmd de hele nacht door ,tot 6uur s“morgens .:D
bollebuik
03-06-2007, 21:51
amai, mijn zoon ni ze ne. die werd om het uur wakker...dan weer om de twee uur dan om de anderhalf uur. ik werd gek en ja ik werd ook depressief!
maar dat was enkel de eerste weken zo, godzijdank!
daarna hield ie het langer door.
maar het heeft toch wel lang geduurd vooraleer hij doorsliep. ik denk ergens bij zeven maanden.
Mijn dochtertje sliep met 4 weken door tot 07.00
Mijn zoontje sliep ook rond de 2 mnd door, meestal rond 10 tm 7 uur.. elhamdoelileh..nu nog steeds!! Jeetje ik zou echt depressief worden als hij niet door sliep, wat waren de eerste weken zwaar, hebben jullie dat ook zwaar gevonden?
VoteForKerry_
03-06-2007, 23:16
Mijn dochtertje krijgt om 12 uur haar laatste voeding en slaapt dan door tot 6 uur. Dat was al zo vanaf haar 4e levensweek ongeveer. Alhamdulilah!
VoteForKerry_
03-06-2007, 23:18
Wat grappig...jouw dochtertje is Subhannallah ongeveer een uur ouder dan mijn dochter....:D
hallo
mabrouk met je dochter, t gaat heel snel joh...........weet nog dat je zwanger was. ik heb ook inmiddels een dochter van precies 5 weken!
zij wordt s nachts ook maar 1 keer wakker voor haar voeding, verder slaapt ze veel...........een schat van een baby....................
Krullebol
04-06-2007, 00:09
hallo
mabrouk met je dochter, t gaat heel snel joh...........weet nog dat je zwanger was. ik heb ook inmiddels een dochter van precies 5 weken!
zij wordt s nachts ook maar 1 keer wakker voor haar voeding, verder slaapt ze veel...........een schat van een baby....................
jah het gaat supersnel....De eerste weken waren zeker zwaar, ik gaf borstvoeding en werd om 2,5 uur wakker :maf2: . Mijn dochtertje had ook last van krampjes, maar cinababy heeft zo goed geholpen. Heeft jouw dochtertje daar geen last van?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.