Bekijk originele versie : Netwerkcard driver ( spoed)
hallo mensen
ik ben op zoek naar een netwerkcard driver voor Hp pavillion 422nl, of een universele netwerk driver.
met spoed, wie kan mij helpen
alvast bedankt
dit is wat je moet doen
ga naar start
-configuratiescherm
-dubbelklik op automatische updates
-schakel automatisch in
dan ontvang je de driver vanzelf.
een andere tip is:
je hebt bij je pc(als het goed is) een cd-rom ontvangen met drivers, daar staat ie vast wel tussen.
ik heb gekeken op je op de site van hp, maar kon geen driver vinden voor je HP.
dit is wat je moet doen
ga naar start
-configuratiescherm
-dubbelklik op automatische updates
-schakel automatisch in
dan ontvang je de driver vanzelf.
een andere tip is:
je hebt bij je pc(als het goed is) een cd-rom ontvangen met drivers, daar staat ie vast wel tussen.
ik heb gekeken op je op de site van hp, maar kon geen driver vinden voor je HP.
de automatisch updates inschakelen heeft geen zin omdat de netwerkkaart niet gezien wordt door de computer en dus kan de computer geen updates binnen halen, daarom moet ik eerst de driver installeren zo dat je op internet kunt.
trouwens de pc is niet van mij maar van een kinnes en die heeft geen driver cd.
je moet weten wat het model is van je netwerkkaart en ga dan op zoek naar drivers op het internet voor die kaart.
je hebt zo een speciale site waar je drivers kunt downloaden.
ik weet niet meer, als ik het weet zeg ik het wel.
hassans85
05-06-2007, 07:43
je kan op de volgende site een (DriverGuide Free Scan) doen dan krijg je alle namen van de hardware die op je pc staat en dan kan je achterhalen de naam van je netwerk kaart en dan ga je vervolgens opzoek naar de software via google http://scan.driverguide.com/scan.php
ILI_Amazigh
05-06-2007, 07:59
hallo mensen
ik ben op zoek naar een netwerkcard driver voor Hp pavillion 422nl, of een universele netwerk driver.
met spoed, wie kan mij helpen
alvast bedankt
Als je wat cd's hebt gekregen bij je pc, zoek dan ff naar je cd van je moederbord. Meestal zit daar ook de driver voor je netwerkkaart in
je kan op de volgende site een (DriverGuide Free Scan) doen dan krijg je alle namen van de hardware die op je pc staat en dan kan je achterhalen de naam van je netwerk kaart en dan ga je vervolgens opzoek naar de software via google http://scan.driverguide.com/scan.php
Thanks hassan, ik ga het proberen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.