Bekijk originele versie : heb ik een probleem
heb een probleem mijn vrouw wil niet met me vrijen ze wil het graag 1 keer in de week liefst i keer in de maand , wat moet ik doen om dat te veranderen, ik ben nu de kluns kwijt. heb overgesproken maar zonder ???
dus hebben jullie een oplossing, anders is vreemdgaan voor mij normaal gaan worden
denk effe met me
gaarne.
Origineel gepost door ahad_baha
heb een probleem mijn vrouw wil niet met me vrijen ze wil het graag 1 keer in de week liefst i keer in de maand , wat moet ik doen om dat te veranderen, ik ben nu de kluns kwijt. heb overgesproken maar zonder ???
dus hebben jullie een oplossing, anders is vreemdgaan voor mij normaal gaan worden
denk effe met me
gaarne
ik neem aan dat jullie pas getrouwd zijn?
In dat geval moet je haar echt een beetje tijd geven om hier aan te wennen. Anders wordt het voor haar iets waar ze helemaal niet van zal genieten en jij uiteindelijk ook niet.
Met sbar kom je er wel en zal het iets moois zijn waar jullie allebei van kunnen genieten.
Voor je het weet zal zij het initiatief gaan nemen en kan jij haar niet meer bijhouden. Wat dat betreft hebben vrouwen meer uithoudingsvermogen ;)
Vreemdgaan is geen optie! Allah swt heeft niet voor niets een scheiding mogelijk gemaakt als beide partijen elkaar echt niet meer gelukkig kunnen maken.
Maar zoals ik al zei, SABR is the key!
Sterkte!
Bent_Fes
22-09-2003, 21:21
Wat is de reden dat ze niet vaker wil? Ik bedoel zal vast een reden hebben....hoe lang zijn jullie getrouwd, en is ze altijd zo geweest?
Een beetje geduld met haar, niet meteen aan Zina (vreemd gaan etc)denken...
Nisrine01
22-09-2003, 21:35
Praten en nog eens praten lijkt mij de oplossing. Vragen waarom ze niet wil en gewoon geduld hebben, ze zal denk ik heus wel een reden hebben dat ze niet wil. En al helemaal niet aan vreemdgaan denken want daar bereik je niks mee.
power_flower
22-09-2003, 22:19
Ik heb ook voor optie 1 gekozen.
ik hoop ook dat je sbar voor haar hebt, als jullie pas zijn getrouwd.
je moet er zien achter te komen waarom ze niet wil, misschien is het vrijen niet prettig voor haar of zit haar iets anders dwars
Liefs Safia
Origineel gepost door yassin24
Hoe oud is ze dan?
Ik ben ook pas getrouwd maar we doen het bijna drie keer per dag....het hangt vanaf hoe je met haar doet.....:D
Daarom wil ze niet...denk ik.
Dus ik ben niet de enige die het 3x doet :D
hahahaha lekker toch...als jullie van elkaar houden :D
Yepz hou heel veel van hem! :Iluvu:
NoMore_DRAMA
23-09-2003, 12:46
Origineel gepost door ahad_baha
denk effe met me
gaarne
Kun je ook even vertellen waarom zij het 1 keer in de week wil doen?
want als je denkt aan vreemdgaan? kun je beter uit elkaar gaan :rolleyes:
Atlas_Gebergte
23-09-2003, 14:18
Sallaam opzich mag je vrouw je niet weigeren, maar ze moet het ook willen hé, praat met haar over, misschien zit iets haar dwars en durft ze het niet te vertellen. Succes.
WA Sallaam Alikoum
hahahaha lekker toch...als jullie van elkaar houden :D
Het is omdat jullie pas getrouwd zijn maar met de tijd gaat het minder worden. Onze ouders houden ook van mekaar maar ze doen het niet drie keer per dag
rifmoslima
23-09-2003, 14:43
gedult en begrip is de oplossing en veel met haar praten.
insha allah komt het goed.
Origineel gepost door doudia
Het is omdat jullie pas getrouwd zijn maar met de tijd gaat het minder worden. Onze ouders houden ook van mekaar maar ze doen het niet drie keer per dag
ik ben nu een jaar getrouwd en ik kan zeggen dat het alleen maar beter wordt! :Iluvu:
dus dat hoeft niet bij iedereen van toepassing te zijn wat jij zegt! :D
Origineel gepost door Safia21
ik ben nu een jaar getrouwd en ik kan zeggen dat het alleen maar beter wordt! :Iluvu:
dus dat hoeft niet bij iedereen van toepassing te zijn wat jij zegt! :D
salaam
Wallah ben hartstikke blij voor je, ik kan het mis hebben maar ik heb het meerdere jaren een jaar getrouwd is nog pas hoor
zijmag het niet weigeren tenzij er iets met haar is maar als ze je dat niet verteld of er is niks.
Dan moet je eerst het bed met haar weigeren te delen.
heb ik in een boek gelezen!!!!!
zij mag niet weigeren tenzij er iets is met haar
zo niet
weigeren bed te delen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.