Bekijk originele versie : Waarom trouwen de meisjes van tegenwoordig zo vroeg????????
salouaatje
22-09-2003, 14:53
Ik zie echt in mijn omgeveing dat meisjes heel vroeg gaan trouwen. Een buurmeisje van mij is 16 en is al verloofd. Weer een ander buurmeisje is 18 en is al getrouwd. Wat hebben jullie met trouwen????????????? nou voorlopig mij niet gezien. EErst genieten van het leven en dan pas trouwen. Het huwelijk is heus niet altijd lang leve de lol.
mohim beslama
groot gelijk heb je..al mijn vriendinnen zijn ook al verloofd of getrouwd en ze zijn altijd jonger dan 20 er zijn er zelfs al getrouwd op hun 16
:maf2: ik ga eerst nog wat genieten :D
Origineel gepost door Miss_Magrebia
Ik denk dat wanneer het je tijd is je laag of hoog kan springen.. maar dat toch niet helpt....
Ik zelf ben op 20 jr leeftijd getrouwd (afgelopen zomer!) en geloof me het is (en was daarvoor) lang leve de lol maar dan met me man ipv met me vriendinnen...
wanneer je vriend (wanneer je die dan hebt) om je hand komt vragen piep je wel anders ;)
:)
Miss_maroc4life
22-09-2003, 15:03
Miss_Magrebia,ben het helemaal met je eens!
Ook wil ik er aan toevoegen dat het niet iets van tegenwoordig is.
Juist niet,want vroeger trouwden ze juist op 15-jarig leeftijd of mn moeder(16 jaar),en dat was gewoon normaal.
tegenwoordig is dat juist later aan t worden!!!
Maar het klopt wel dat er heel veel mensen op relatief jonge leeftijd (16 of 18),opeens willen trouwen.Maar ja,thats life!!
Take care,
X moi
salouaatje
22-09-2003, 15:04
nee weet je wat het is Ik denk dat marokkanse meiden denken dat ze meer vrijheid krijgen als ze getrouwd zijn. En dat ze daarom zo vroeg trouwen Bij hun ouders mogen ze niks en bij hun echtgenoot kunnen ze staan en gaan waar ze willen( denken ze)
GillDeLaTouret
22-09-2003, 15:07
ik ben 11 jaar :)
groot gelijk hebben ze:)
gewoon trouwen....je volwassenen gedragen....just life you'r life:D
=emsoem=
Miss_maroc4life
22-09-2003, 15:08
Nou,Salouaatje,als ik ga trouwen trouw ik echt niet met de overtuiging dat ik meer vrijheid zal krijgen!!!!!
In tegenstelling,die kan juist afnemen!!!!!
Maar ik trouw in de veronderstelling dat ik een lieve man heb waar ik gewoon normaal mee kan praten en die me zeker niet als een tiran zal behandelen op het gebied van vrijheid!
Je moet gewoon een tussenweg vinden samen met je man,en trouwen om een andere reden dan meer vrijheid want dat kan voor sommigen heel erg tegenvallen!!!!
Take care,
X moi
salouaatje
22-09-2003, 15:10
Nou mensen, doe wat jullie niet laten kunnen. Vroeg trouwen of niet. Ik wens jullie in ieder geval heeel erg veel geluk in het huwelijksleventje.
miwoeren
22-09-2003, 15:14
:jammer:
:hihi:
salouaatje
22-09-2003, 15:16
of ze zijn gewoon helemaal :Iluvu:
:giechel:
GillDeLaTouret
22-09-2003, 15:19
ik ben helemaal :Iluvu: vandaag :bril:
miwoeren
22-09-2003, 15:20
nou hup waar w8 je nog op trouwen met die handel :stout:
:rolleyes:
:zwaai:
salouaatje
22-09-2003, 15:20
Origineel gepost door -MeXX-
ik ben helemaal :Iluvu: vandaag :bril:
Alleen vandaag??????????????????????????????????????????? ???
Origineel gepost door salouaatje
Ik zie echt in mijn omgeveing dat meisjes heel vroeg gaan trouwen. Een buurmeisje van mij is 16 en is al verloofd. Weer een ander buurmeisje is 18 en is al getrouwd. Wat hebben jullie met trouwen????????????? nou voorlopig mij niet gezien. EErst genieten van het leven en dan pas trouwen. Het huwelijk is heus niet altijd lang leve de lol.
mohim beslama
El mektab he... :)
Je weet nooit waneer je de ware tegen komt!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.