Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : >Creme die hetzelfde dekt als foundation<

lady_driouch
02-06-2007, 17:19

gebruikt iemand een creme die een beetje hetzelfde effect heeft als foundation? ik gebruik namelijk al 2 jaar foundation maar ik wil er echt vanaf omdat het heel slecht voor je huid is. ik heb young beautiful van niveau met getintekleur gehaald maar ik vind die niet zo goed. iemand tips??:goedzo:

Zina_Sou
02-06-2007, 18:38
nee sorry.

babygirl_stef
02-06-2007, 19:10
pak dag cream gemikst met een klein beetje poeder want aangezienje togh wat bruin wil zijn helpt dat en s goedkoper doe je langer mee:)

lady_driouch
03-06-2007, 15:02
pak dag cream gemikst met een klein beetje poeder want aangezienje togh wat bruin wil zijn helpt dat en s goedkoper doe je langer mee:) bedankt voor de tip:goedzo:

babygirl_stef
04-06-2007, 17:18

geen dnak probeer je alleen maar te helpen ;)

miss_nanny
07-06-2007, 14:02
Nee joh, geen foundation meer gebruiken. is slecht voor je huid. Gebruik nivea dagcreme met een tintje. gewoon te koop bij de drogist. Je hebt ze ook van andere merken. Hoop je geholpen te hebben. een groetje van mij naar jou

lady_driouch
08-06-2007, 13:25
Nee joh, geen foundation meer gebruiken. is slecht voor je huid. Gebruik nivea dagcreme met een tintje. gewoon te koop bij de drogist. Je hebt ze ook van andere merken. Hoop je geholpen te hebben. een groetje van mij naar jou dankjewel voor de tip ik ga geen foudation meer gebruiken, maar ik zoek een goede dagcreme met een getinte kleur:goedzo:

moeilyk_
08-06-2007, 13:40
Meid getinte dag creme en foundation kun je niet met elkaar vergelijken. Getinte dag creme is namelijk niet dekkend en camfouflerend zoals foundation. Voor wat wil jij het gebruiken? Om een gezonder kleurtje te hebben of om oneffenheden te camoufleren?

prinses007
14-06-2007, 09:57
ja ik ben ook op zoek na iets maak niet uit wat founadtion of getinte dagcreme als het maar de oneven hedde verbergd ben ook nog eens bleek en heb een vermoeiend huid iemand dar miss tips voor:D:D Prinses007

flippie
14-06-2007, 13:02
De getinte dagcreme van Vichy is erg goed.