Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : op jong leeftijd willen trouwen

Pagina's : [1] 2 3 4 5

tawtaw
22-09-2003, 12:30

dag allemaal, hoe gaat het met jullie leventjes? even jullie aandacht aub. een vraag aan jullie of jullie dat ook soms hebben. namelijk jong trouwen. ik heb het gevoel dat als je jong gaat trouwen dat het goed is. en met jong bedoel ik 19 jaar. een aangezien mijn ouders dat ook willen heb ik soms zou iets van is goed aanstaande zomer dan. dames en herren wat is jullie reactie . is dat goed of niet

tawtaw
22-09-2003, 12:35
nee echt heb je dat soms niet dan en gelijk heb je ook jong sexen dat is tenmisnt hallal

samira_el
22-09-2003, 12:37
Wat heb jij te bieden op 19 jarige leeftijd ?

amilah
22-09-2003, 12:39
IK ZEI ALTIJD IK TROUW ALS IK 19 BEN EN ALS IK 21 BEN OFZO WIL IK MAMA ZIJN INSCHA'ALLAH DAT VIND IK WEL GOED VOOR EEN MEISJE MAAR 19 VOOR EEN JONGEN, IS DAT NIET WAT JONG?

amilah
22-09-2003, 12:40

Origineel gepost door samira_el Wat heb jij te bieden op 19 jarige leeftijd ? VIND IK OOK!!!

WoeTKMieZaaT
22-09-2003, 12:40
Origineel gepost door samira_el Wat heb jij te bieden op 19 jarige leeftijd ? Een jongeheer die altijd steigert en nooit weigert :D

tawtaw
22-09-2003, 12:44
nou samira op dit moment kan ik alles bieden maar je zou ook iets anders kunnen bedoelen met aanbieden wat wil je nou precies weten

Sundous
22-09-2003, 12:48
Als je er klaar voor bent, waarom niet?

samira_el
22-09-2003, 12:51
Kijk, als 19 jarige ben je nog heel jong, je moet eerst je eigen leven en problemen op een rijtje hebben.. Voordat je aan trouwen begint.. En als jij 19 bent, hoe oud is je vrouw dan? 18..17? Ik vind het allemaal wel heel leuk enzo, maar ik denk dat het in praktijk veel moeilijker gaat, als je jong bent moet je genieten van je leven, en niet nog het huwelijk erbij krijgen

tawtaw
22-09-2003, 12:53
sundous nounou die laatste stukje was goed een mooi gedichtje thanx en groetjes

tawtaw
22-09-2003, 12:55
samira, jullie zeggen allemaal genieten van je leven maar wat vertaan jullie onder genieten van je levne. is dat elke dag naar een discotheek gaan of zo of een vriendin hebben terwijl dat haram is dus leg me maar uit

samira_el
22-09-2003, 12:59
Origineel gepost door tawtaw samira, jullie zeggen allemaal genieten van je leven maar wat vertaan jullie onder genieten van je levne. is dat elke dag naar een discotheek gaan of zo of een vriendin hebben terwijl dat haram is dus leg me maar uit Ik ben echt moe, dus het kan zijn dat ik onduidelijk ben.. Kijk als je trouwt, heb je opeens veel meer verantwoordelijkheden. Waarschijnlijk studeren jullie of een van jullie nog, terwijl er ook rekeningen betaalt moeten worden.. Dit zorgt zeker voor spanningen binnen jullie relatie en hoe lang heb je je vriendin gekend als je op je 19e bent,? Ik denk dat je iemand minstens een jaar of 4 moet kennen, voordat je hem-haar echt goed kent

tawtaw
22-09-2003, 13:01
a samira jij bent wel duidleijk maar waarschijnelijk begrijp je dat niet zo goed. en trouwesn een vriend of een vriendin hebben is haraaaaaaaaaaaaaaam en nog eens haraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam maar goed hopelijk is ddat nu wel duidelijk en ik moet helaas naar de les ben straks terug groetje

samira_el
22-09-2003, 13:02
Origineel gepost door tawtaw a samira jij bent wel duidleijk maar waarschijnelijk begrijp je dat niet zo goed. en trouwesn een vriend of een vriendin hebben is haraaaaaaaaaaaaaaam en nog eens haraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam maar goed hopelijk is ddat nu wel duidelijk en ik moet helaas naar de les ben straks terug groetje Ik vind niet dat een vriend-vriendin hebben haram is Maarja, succes nog :zwaai:

Marocca
22-09-2003, 13:03

Leeftijd maakt sowieso niet uit...Soms kan iem van 19 al klaar zijn voor een huwelijk terwijl iemand van 23 dat niet is... Trouwens;vorige zomer is m'n buurjongen in marokko getrouwd en hij was ook 19...zijn vrouw was 18...Vind ik persoonlijk ook wel jong maar als zij dit willen>why not? En ik zou ook insja allah willen trouwen op m'n 20ste... :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5