Bekijk originele versie : Wat doe je als je ziet dat je vader je moeder in elkaar slaat?
Ok...
Je komt op een dag thuis..je hoort gegil en ruzie vanuit de slaapkamer komen.. Als je er naartoe loopt zie je dat je vader je moeder totaal los slaat.. :( WAT doe je?...
Even voor de duidelijkheid..Dit heb ik niet meegmaakt maar moest daar ineens zo aan denken..Dit is vast en zeker weleens in een marokaanse (andere culturen ook hoor) gezin voorgekomen..
Maar wat doe je dan op zo'n moment?
Bel je de cops?
Spring je op je vader om in de verdediging te gaan?
Of laat je hem lekker verder gaan met waar die mee bezig was?
Ik zou eerst willen weten wat hem tot zoiets heeft toegeleidt en mocht het iets ernstigs zijn wat ze heeft gedaan bemoei ik me er niet mee..
Maar is het zo dat hij gewoon in een dolle bui zou zijn en besloot om dat op haar af te reageren zou ik ook tot alles in staat zijn.. :kwaad:
Ik Zou Naar De Keuken Lopen En De Alle Groootste Mes
Hallen En Hem Er Mee Neersteken
Origineel gepost door Selina
Is wel erg drastisch!!!>> :eek:
Nee ik zou de slaapkamer binnenlopen en hem heel erg hard de waarheid vertellen........wil hij niet luisteren ewa dan trek ik mijn moeder mee en neem haar weg van dat huis!!!
samira_el
22-09-2003, 11:10
Wejaw,....
Ik zou tussen ze in springen, en mijn broer bellen..
Maar gelukkig is mijn vader daar toe niet in staat, alhamdouiallah
Niemand Zal Mijn Moeder Slaan
Allahiestar :eek:
Ik zou ze uit elkaar halen..
Zoiets gebeurt niet bij ons thuis..mijn vader is absoluut niet zo een type..hamdoelah..
:zwaai:
ik haal ze standaard uit elkaar en hou me pa tegen als ie dr weer wilt slaan..
ik haal ze uit elkaar en ga dan tegen me pa schreeuwen ik laat hem echt nie mijn mam slaan.. zoiets gebeurt ook nie bij ons mijn vader stoeit wel ik bedoel nepvechten maar voor de rest niks... gelukkig.......
Origineel gepost door SaMiax
ik haal ze standaard uit elkaar en hou me pa tegen als ie dr weer wilt slaan..
Is Dat Normaal Of Zo Dat Je Pa Je Ma Slaat?
Origineel gepost door cheima
Allahiestar :eek:
Ik zou ze uit elkaar halen..
Zoiets gebeurt niet bij ons thuis..mijn vader is absoluut niet zo een type..hamdoelah..
Bij Ons Thuis Gelukkig Ook Niet
MissBlaBla
22-09-2003, 11:36
Ik wil me dit NIET voorstellen!
BlaBla
Is Dat Normaal Of Zo Dat Je Pa Je Ma Slaat?
:rolleyes:
ze vroeg wat we dan in zo'n situatie zouden doen en DAT zou ik dus gaan doen he..
Origineel gepost door SaMiax
:rolleyes:
ze vroeg wat we dan in zo'n situatie zouden doen en DAT zou ik dus gaan doen he..
O,Nou He Tja Foutje....sorry ;)
ik zou men deo nemen en in zen oogjes spuiten..dan neem ik men moeder die gooi ik naar benden en zeg ik zoek DEKKINGGGGG
dan neem ik men vader bind hem vast dan steek ik hem in de kast
en dan bel ik men oudste broer en dan zetten we men vader op de boot
op weg naar china..en toen ..?? :maf2: :maf2:
ELMARRAKECHIA
22-09-2003, 12:46
ik maak mijn vader afffffffffff piew piew
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.