Bekijk originele versie : Beste Vrouwelijke Dj Nadia
Missesmeknes
22-09-2003, 10:45
SOOO DJ NADIA IS ECHT GOED, IS ER IEMAND OP ZOEK NAAR EEN VROUWELIJKE DJ DAN ZOU IK JE DJ NADIA UIT UTRECHT AANRADEN, ZE SPEELDE AFGELOPEN ZATERDAG IN EINDHOVEN OP EEN BRUILOFT, EN ZE BRACHT DE SFEER ER HELEMAAL IN....ZE DRAAIDE ALLE SOORTEN MUZIEK, RIFIA,CHAABI, SOUSSIE ETC...
DUS DIT IS EEN ECHTE AANRADER!!
WIE MEER INFO WILT OVER HAAR, LAAT DAN EEN BERICHTJE ACHTER..
LIEFS NABILA & DOUNJA
Missesmeknes
22-09-2003, 11:41
Hey gekkie, die bruiloft was wel leuk, nou zal ik het anders formuleren, Nadia maakte de bruiloft the BOMB!! hahaha
Check je privemail, en het nummer krijg je zo...
ciao bella
chebchebba
22-09-2003, 11:58
wel zielig zeg om je zelf hier te promoten!
Missesmeknes
22-09-2003, 12:27
wie is hier zich zelf aan het promoten, die nadia die kent mij niet eens!
dus hou alsjeblieft op met die vooroordelen!!!
kan je mij misschien helpen aan haar nummer
en weet je toevallig wat ze vraagt per avond
hey mensen..DJ nadia is zekersss goed..
goeie muziek, goed apparatuur en daarbij is t een schat van een meid ;)
kortom: AANRADER!!!
xx hanoa :zwaai:
Missesmeknes
22-09-2003, 16:33
ja zekersss
Origineel gepost door hanoa
hey mensen..DJ nadia is zekersss goed..
goeie muziek, goed apparatuur en daarbij is t een schat van een meid ;)
kortom: AANRADER!!!
xx hanoa :zwaai:
Zekerzzz is ze een schat van een dj, lief spontaan en een goede dj ook nog.ze had ook n keer op mijn feest gedraaid en t was zekerzz een succes!1 :zwaai:
Missesmeknes
23-09-2003, 11:22
Momi, waar slaan die opmerkingen op? Iedereen vond dat ze goed was...
maar ja, ieder zijn eigen smaak
Missesmeknes
23-09-2003, 15:05
Luister ik ga hier niet verdedigen, maar ik ken haar persoonlijk echt niet, ze draaide afgelopen zaterdag in eindhoven op een bruiloft en iedereen vond dat ze goed draaide...Zij is denk ik echt niet 17 hoor
hebben we het wel over dezelfde?
HE LUISTER JULLIE HATERZZ.ALS JULLIE NIET WETEN WIE DJ NADIA IS OF HAAR NOOIT HEBBEN GEHOORD,GA DAN NIET ZULKE OORDELEN GEVEN!SLAAT NERGENS OP.IEDER ZIJN EIGEN SMAAK NATUURLIJK MAAR DENK JE NOU ECHT DAT ZE DUIZENDEN NICKNAMES OP GAAT ZETTEN.ZE HEEFT WEL MEER TE DOEN DAN ZICH FF DRUK TE MAKEN DAAROM.
LMOHIM ZE IS GEWOON GOED ALS DJ DAT KAN TOCH OOK!!
TAZZ.......
BESLEMAA
jeetje..kunnen we niet een keer aardig tegen elkaar zijn..
als dj nadia netjes haar werk levert en mensen tevreden zijn...waarom moeten er dan altijd mensen zijn die het moeten verzieken..
en zeg nou zelf..mensen zeggen alleen slechte dingen over anderen als ze JALOERS zijn..en ga me niet vertellen dat dit niet zo is
JE MOET HET MAAR NET VAN JE EIGEN VOLK HEBBEN :jammer:
EYY..NO HARD FEELINGS
XX HANOA
Origineel gepost door hanoa
jeetje..kunnen we niet een keer aardig tegen elkaar zijn..
als dj nadia netjes haar werk levert en mensen tevreden zijn...waarom moeten er dan altijd mensen zijn die het moeten verzieken..
en zeg nou zelf..mensen zeggen alleen slechte dingen over anderen als ze JALOERS zijn..en ga me niet vertellen dat dit niet zo is
JE MOET HET MAAR NET VAN JE EIGEN VOLK HEBBEN :jammer:
EYY..NO HARD FEELINGS
XX HANOA
:giechel:wallahila :giechel:
Origineel gepost door Momi
ja nou weten we het wel hoor:
lijkt wel scuilreclame hier
je hebt genoeg betere vrouwelijke dj's , wat is dit voor onzin allemaal `
het gaat er nou niet om of je haar goed vind of niet..dat kan niemand wat schelen..maar waarom zo :kwaad: tegen iedereen??
xx hanoa
Missesmeknes
30-09-2003, 11:38
A willie ik open een topic over dat ik dj nadia goed vind, en dan krijg je dit??
Ik begrijp echt niet waar dit op slaat, ik vind het echt triest...Maar ja allah ni hidiena koelna
Liefs Missesmeknes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.