Bekijk originele versie : Mijn werkgever zoekt ... ... ...
Beste mensen,
Namens onze collega Armanda de Kamper van Axioma Management Support zijn wij op zoek naar jullie hulp!
Axioma Management Support heeft momenteel bijna 40 medewerkers in vaste dienst.
Doelstelling is te groeien naar 50 - 55 medewerkers aan het einde van dit jaar. Een behoorlijke uitdaging!
Wij zijn dus op zoek naar ervaren secretaresses/management assistentes.
De kandidaten die Axioma Management Support zoekt zijn:
- 40 uur per week beschikbaar;
- bereid om tot max. 1,5 uur (enkele reis) per dag te reizen;
- minimaal twee jaar secretariële werkervaring
- woonachtig in het gebied de grote Randstad (gebied tussen Rotterdam - Den Haag - Amsterdam - Utrecht)
Een ervaren, goede secretaresse verdient bij Axioma Management Support maximaal een salaris van EUR 2.300,00 (wel lease-auto beschikbaar) c.q. EUR 2.500,00 (geen lease-auto beschikbaar) op basis van 40 uur per week.
Axioma Management Support bemiddelt overigens in voorkomende gevallen ook een vast dienstverband bij opdrachtgevers.
Indien je in jouw omgeving iemand kent die als secretaresses/management assistente op zoek is naar een andere baan, dan hoort Armanda dat heel graag (a.d.kamper@axiomagroep.nl ).
De bijgaande flyer kun je desgewenst aan jouw persoonlijke bekende doorsturen.
Indien jij iemand in contact brengt met Axioma Management Support en dit leidt tot succesvolle bemiddeling, dan ontvang je daarvoor van Axioma Management Support een passende beloning.
Met vriendelijke groet,
Tony Velding
ER-/HR-Manager
Axioma ORAP ICT
Fokkerstraat 18
2811 ER Reeuwijk
0182 - 398 507 telefoon
0182 - 398 501 fax
06 - 5353 0759 mobiel
Origineel gepost door Manar01
Hoi,
Ik ben wel geinteresseerd en ik voeldoe aan de eisen??
Groetjes
Waarom plaats je ??? achter je zin, volgens mij stel je geen vraag.
Als je jouw E-mail adres PMed, dan stuur ik je de flyer even door.
salam ou alikoum
ik ben een studente uit belgie en zag dus die advertentie.
mhhhhhhh heel interessant maar ik ben ng wel school ant volgen maar zou het eventueel mogelijk zijn, indien er studenten er vb stages kunnen volgen of is het niet mogelijk?
hier heb je alvast mijn mailadres: Fatjeaberdi@hotmail.com
ps: waarom ik reageer, is omdat ik namelijk meertalig managment assistant studeer.
BASLAMA bousa
RitaMaria
22-09-2003, 12:46
Origineel gepost door Manar01
Hoi,
Ik ben wel geinteresseerd en ik voeldoe aan de eisen??
Groetjes
Hoi Manar,
Als ik jou was zou ik gelijk bellen met het onderaan
in de vacature geplaatste telnr..
Veel succes Rita :zwaai:
Indien jij iemand in contact brengt met Axioma Management Support en dit leidt tot succesvolle bemiddeling, dan ontvang je daarvoor van Axioma Management Support een passende beloning.
Wil iemand die serieus solliciteerd wel even mijn naam noemen.
Dan kunnen we daarna iets leuks gaan doen van de beloning die ik opstrijk.
en ik zoek een nieuwe docent:)
want de mijn die nu voor de klas staat is om te kosten met zijn goore grijze walgelijke snor:)
=emsoem=
Zo juist kreeg ik het bericht door dat de web-site er niet bij stond.
Dit is www.axiomagroep.nl.
En voor de goede orde, de axiomagroep is een detacherings buro, welke mensen detacheerd bij opdrachtgevers
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.