Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Versiertips....

LZN
22-09-2003, 09:25

versiertips.... :D http://i.expage.com/images/lines/feet/11green.gif 1. Ik heb nog maar even voor ik naar huis moet, maak jij d'r wat moois van? 2. Zie ik het goed, wil je met me zoenen? 3. Ik wilde je gisteren nog bellen, maar ik wist je naam niet meer toen ik 06-8008 belde, hoe was het ook al weer? 4. Wauw als jij geen model bent met dat hoofd van jou dan weet ik het niet meer! 5. Als ik zeg dat ik nog nooit zo'n fantastisch en soepel lijf heb gezien, wil je dan met me dansen? 6. Ren je in voor een spelletje tong-worstelen? 7. Is je verkering al uit of moet je dat nu nog maar even snel doen, voor ik het je vraag? 8. Vandaag bij mij en morgen bij jou huiswerk maken? 9. Ik kijk al de hele dag naar je, nu ga ik je mee uit vragen! 10. Heb ik iets aan mijn ogen, of sta je al de hele pauze naar me te kijken? 11. Wil je over een paar weken tegen je vrienden kunnen zeggen dat je mijn ex bent geweest? 12. Zullen we naar de Titanic gaan kijken'? Ik hoor dat hij zo romantisch is! Nee, ik ga echt niet voor Leonardo erheen! 13. Je hoeft niet meer verder te zoeken op het schoolplein, want ik sta hier voor je! 14. Vind je het een leuk idee dat ik jou wel zie zitten? 15. Ik word nogal snel rood en begin dan te stotteren, kun jij het gesprek niet beginnen? 16. Mag ik even met je praten, nee ik ga je niet mee uit vragen! 17. Nou als er voor jou niet 1 leuke tip bij staat dan weten wij het ook niet meer! Veel versiersucces! http://i.expage.com/images/lines/feet/11green.gif P.S. Deze tips berusten op fictieve hersenkronkels van een zieke geest..... :rolleyes:.

MisterOujda
22-09-2003, 09:30
Origineel gepost door lady_cassis versiertips.... :D http://i.expage.com/images/lines/feet/11green.gif 1. Ik heb nog maar even voor ik naar huis moet, maak jij d'r wat moois van? 2. Zie ik het goed, wil je met me zoenen? 3. Ik wilde je gisteren nog bellen, maar ik wist je naam niet meer toen ik 06-8008 belde, hoe was het ook al weer? 4. Wauw als jij geen model bent met dat hoofd van jou dan weet ik het niet meer! 5. Als ik zeg dat ik nog nooit zo'n fantastisch en soepel lijf heb gezien, wil je dan met me dansen? 6. Ren je in voor een spelletje tong-worstelen? 7. Is je verkering al uit of moet je dat nu nog maar even snel doen, voor ik het je vraag? 8. Vandaag bij mij en morgen bij jou huiswerk maken? 9. Ik kijk al de hele dag naar je, nu ga ik je mee uit vragen! 10. Heb ik iets aan mijn ogen, of sta je al de hele pauze naar me te kijken? 11. Wil je over een paar weken tegen je vrienden kunnen zeggen dat je mijn ex bent geweest? 12. Zullen we naar de Titanic gaan kijken'? Ik hoor dat hij zo romantisch is! Nee, ik ga echt niet voor Leonardo erheen! 13. Je hoeft niet meer verder te zoeken op het schoolplein, want ik sta hier voor je! 14. Vind je het een leuk idee dat ik jou wel zie zitten? 15. Ik word nogal snel rood en begin dan te stotteren, kun jij het gesprek niet beginnen? 16. Mag ik even met je praten, nee ik ga je niet mee uit vragen! 17. Nou als er voor jou niet 1 leuke tip bij staat dan weten wij het ook niet meer! Veel versiersucces! http://i.expage.com/images/lines/feet/11green.gif P.S. Deze tips berusten op fictieve hersenkronkels van een zieke geest..... :rolleyes: Jij komt er wel!!!!hahahahahahah

MisterOujda
22-09-2003, 09:37
Origineel gepost door lady_cassis heeej hoe is ie?!... :D Chill en met jou, je begint de dag goed met je versiertips..meid

Jawhara23
22-09-2003, 09:44
mogelijke antwoorde als n jongen deze vrage aan n meisje stelt: :D 1. goed beslama. 2. mij zoene?? allah ine3lek wat denk je wel!!! 3. ik geef nooit mn achternaam dus weet niet waarover je het hebt. 4. wat is er met mn hoofd?? ze3ma positief yek! 5. bedankt voor het compliment maar heb geen zin om te dansen. 6. tfoe!!! 7. gaat je geen moer aan! 8. welke huiswerk?? ik werk. 9. vraag maar raak. 10.koop n bril. 11.sorry??? wie denk je wel niet dat je bent? 12.in welk jaar leef jij nog? 13.schoolplein??sory maar ik val niet op kleuters, dus daar ga ik echt niet zoeken als ik al op zoek ben 14.nee staat me echt niet aan. 15.heb je niks te zeggen. 16.ik mag niet tegen vreemden praten. veel succes!!! p.s. : deze antwoorden berusten op fictieve hersenkronkels van n zieke geest......

0uidath
22-09-2003, 10:02

je ondertekening is sweet:Iluvu: