Bekijk originele versie : Heftige emotie's??
LadyBerkania
01-06-2007, 11:15
Ik weet niet wat me overkomt de laatse tijd..
Ben zo ontzettend emotioneel..
Bijv van de week zat ik op de bus te wachten.. en ik zag een pony die gras at .. het zag er gewooon zo mooi uit.. Ik kreeg er tranen van.
En gister vertelde me collega hoe ze haar echo heeft meegemaakt..
En ze liet me de foto's zien.. Ik vond het zooo prachtig om te zien en te horen van die voetjes, handjes en hoofd die bewogen.. en schoot helemaal vol en begon te huilen Ze schrok arme vrouw ..
Dit heb ik nooit meegemaakt dat ik zo heftig van iets kan genieten of kan mee leven met iets of iemand.. Natuur vind ik laatste tijd zo mooi .. als ik fiets of ergens langs rij dan kijk ik naar de natuur dieren.. Masha Allah .. Allah swt heeft ons zoveel moois gegeven..
Masha allah .. en el7amdullah ik hoop ook ooit iets moois als kindje krijgen kan meemaken en dat ik ooit een verre reis maak voor de natuur .. Incha'lah!
Wie herkent zich hierin?
LadyBerkania
01-06-2007, 11:23
UP
Restrepo
01-06-2007, 11:26
Ik weet niet wat me overkomt de laatse tijd..
Ben zo ontzettend emotioneel..
Bijv van de week zat ik op de bus te wachten.. en ik zag een pony die gras at .. het zag er gewooon zo mooi uit.. Ik kreeg er tranen van.
En gister vertelde me collega hoe ze haar echo heeft meegemaakt..
En ze liet me de foto's zien.. Ik vond het zooo prachtig om te zien en te horen van die voetjes, handjes en hoofd die bewogen.. en schoot helemaal vol en begon te huilen Ze schrok arme vrouw ..
Dit heb ik nooit meegemaakt dat ik zo heftig van iets kan genieten of kan mee leven met iets of iemand.. Natuur vind ik laatste tijd zo mooi .. als ik fiets of ergens langs rij dan kijk ik naar de natuur dieren.. Masha Allah .. Allah swt heeft ons zoveel moois gegeven..
Masha allah .. en el7amdullah ik hoop ook ooit iets moois als kindje krijgen kan meemaken en dat ik ooit een verre reis maak voor de natuur .. Incha'lah!
Wie herkent zich hierin?
Ben je niet toevallig zwanger dat je het niet weet, want dan worden je emoties opeens heel erg? Ik heb dit soort dingens ook meegemaakt alleen ben ik dan wel zwanger (als ik dit meemaak)
excesivo
01-06-2007, 11:29
Ik heb hhet ook weleens gehad, maar niet tijdens zwangerschap, heb no kids..
Wel in tijden dat ik echt hevig gelukkig ben, of juist heel moe, dat ik een beetje in een dipje zit. Mouhim in tijden dat ik heel emotioneel ben :haha:
loubiaaa
01-06-2007, 11:36
Had ik een maandje geleden ook last van, was té gestresst.
De kleinste dingen maakte mij aan het huilen en ik was heel prikkelbaar, niet leuk voor de mensen om je heen :(
LadyBerkania
01-06-2007, 11:36
Ben je niet toevallig zwanger dat je het niet weet, want dan worden je emoties opeens heel erg? Ik heb dit soort dingens ook meegemaakt alleen ben ik dan wel zwanger (als ik dit meemaak)
Nee ben nog niet getrouwd, en heb geen sex met mn verloofde..
:hihi: anders was ik miss idd zwanger..
LadyBerkania
01-06-2007, 11:38
Ik heb hhet ook weleens gehad, maar niet tijdens zwangerschap, heb no kids..
Wel in tijden dat ik echt hevig gelukkig ben, of juist heel moe, dat ik een beetje in een dipje zit. Mouhim in tijden dat ik heel emotioneel ben :haha:
Dat is het miss ..
Da ik nu hevig gelukkig ben..
Soms ben ik ook moe maar dan huil ik snel dan kan ik al huilen omdat me buurman me raar aankeek. :moe: ofzo
Jij heb 't pecies zo beschreven da ik dacht he da zal 't misschien zijn..
Grappig he
LadyBerkania
01-06-2007, 11:39
Had ik een maandje geleden ook last van, was té gestresst.
De kleinste dingen maakte mij aan het huilen en ik was heel prikkelbaar, niet leuk voor de mensen om je heen :(
:hihi: nieej is idd nie zo leuk..
Weet pecies wat je bedoelt.
Ik een week voor me verloving was ik net een stresskip zonder kop die alles en iedereen afkatte :D
loubiaaa
01-06-2007, 11:40
:hihi: nieej is idd nie zo leuk..
Weet pecies wat je bedoelt.
Ik een week voor me verloving was ik net een stresskip zonder kop die alles en iedereen afkatte :D
Dat is precies de periode die ik bedoel :hihi:
2 weken voor mn verloving, vorige maand... gewoon een crisis :hihi:
was ook nogal gestresst door school :moe:
Kortom, k was niet te harden :jammer:
Heb dat ook, heb het eigenlijk best vaak. Van de meest kleine en stomme dingetjes schiet ik vol. Zelf heb ik gemerkt dat het eigenlijk vooral nu is nu ik bezig ben met mijn bruiloft, alsof ergens in me iets zit wat zich beseft dat je leven straks echt met 180 graden verandert. Weet niet wat het is. Ken het wel, kan zelfs van een piepklein autootje op de weg die een reuze SUV inhaalt tranen krijgen. :haha: Echt stupid ben ik gewoon.
loubiaaa
01-06-2007, 11:44
Heb dat ook, heb het eigenlijk best vaak. Van de meest kleine en stomme dingetjes schiet ik vol. Zelf heb ik gemerkt dat het eigenlijk vooral nu is nu ik bezig ben met mijn bruiloft, alsof ergens in me iets zit wat zich beseft dat je leven straks echt met 180 graden verandert. Weet niet wat het is. Ken het wel, kan zelfs van een piepklein autootje op de weg die een reuze SUV inhaalt tranen krijgen. :haha: Echt stupid ben ik gewoon.
Gé-wél-dig! :lol:
LadyBerkania
01-06-2007, 11:47
Dat is precies de periode die ik bedoel :hihi:
2 weken voor mn verloving, vorige maand... gewoon een crisis :hihi:
was ook nogal gestresst door school :moe:
Kortom, k was niet te harden :jammer:
Juist!!
:hihi: nou we kunnen elkaar tjsina handjes schudden :p
LadyBerkania
01-06-2007, 11:48
:hihi:
Grappig :hihi:
loubiaaa
01-06-2007, 11:49
Juist!!
:hihi: nou we kunnen elkaar tjsina handjes schudden :p
Trouw je ook met een berkani?
LadyBerkania
01-06-2007, 12:03
Trouw je ook met een berkani?
Nee hij is wel van oorsprong Berkani maar zijn familie wonen bijna allemaal in Oujda..
En jij?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.