Bekijk originele versie : ontmaagd
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Khadija_12345
01-06-2007, 09:33
Salaam moe3lakoem,
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen om het zo duidelijk mogelijk uit te leggen en een goed antwoord te krijgen.
Ik heb nu bijna een jaar een serieuze relatie en we zijn van plan om na de zomer te gaan trouwen inschallah. Ik ben nu 23 en hij is voor mij de eerste man in mijn leven en inschallah ook de laatste. We gaan best ver met elkaar en eergisteren zijn we echt met elkaar naar bed gegaan ik heb er totaal geen spijt van dat zeker niet alleen zit ik met heel wat vragen en hij weet het zelf ook niet omdat hij nog nooit een meisje heeft ontmaagd.
Het zit zo hij kwam er echt met moeite doorheen tevens ook omdat ik verschrikkelijke pijn had nu nog. Uiteindelijk is hij het wel gelukt en ik bloede toen maar niet zo heel erg maar een beetje en de volgende dag nog steeds en vandaag weer het lijkt wel of het bloede maar niet wilt ophouden het is niet veel maar wel puur bloed en het doet nog steeds pijn.
Is dit normaal en hoe lang gaat het duren voor dat het stopt met bloeden en de pijn weg gaat.
Wa3lakoem salaam
Khadija_12345
01-06-2007, 09:41
hoop op serieuse reacties
Zinnaliciouzz
01-06-2007, 09:55
Het veschilt per vrouw i guess.. Maar jah had je niet kunnen wachten totdat je getrouwd was? Ik val je niet aan ofso ben gewoon nieuwsgierig..
Khadija_12345
01-06-2007, 10:01
Ja dat was wel de bedoeling we hebben het een jaar vol gehouden dus die paar maanden zou niet zon veel uit hebben gemaakt. het is zo gegaan en hoop op het beste.
Zinnaliciouzz
01-06-2007, 10:08
Nou ik denk dat het bij elke vrouw verschillend is.. Bij de een duurt het een paar dagen, en bij de ander voelt er bijna niets van.. Het kan ook te maken hebben met hoe ontspannen/opgewonden..
Amsterdammer83
01-06-2007, 10:11
Salaam moe3lakoem,
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen om het zo duidelijk mogelijk uit te leggen en een goed antwoord te krijgen.
Ik heb nu bijna een jaar een serieuze relatie en we zijn van plan om na de zomer te gaan trouwen inschallah. Ik ben nu 23 en hij is voor mij de eerste man in mijn leven en inschallah ook de laatste. We gaan best ver met elkaar en eergisteren zijn we echt met elkaar naar bed gegaan ik heb er totaal geen spijt van dat zeker niet alleen zit ik met heel wat vragen en hij weet het zelf ook niet omdat hij nog nooit een meisje heeft ontmaagd.
Het zit zo hij kwam er echt met moeite doorheen tevens ook omdat ik verschrikkelijke pijn had nu nog. Uiteindelijk is hij het wel gelukt en ik bloede toen maar niet zo heel erg maar een beetje en de volgende dag nog steeds en vandaag weer het lijkt wel of het bloede maar niet wilt ophouden het is niet veel maar wel puur bloed en het doet nog steeds pijn.
Is dit normaal en hoe lang gaat het duren voor dat het stopt met bloeden en de pijn weg gaat.
Wa3lakoem salaam
Allereest basa7a ya ougti :goedzo:
Ten tweede die bloeding stolt wel, doe gewoon even rustig aan, geen paardrijden, turnen of bedgymnastiek, en dan komt alles goed.
Khadija_12345
01-06-2007, 10:17
zal ik zeker doen
Khadija_12345
01-06-2007, 10:40
vind je
Khadija_12345
01-06-2007, 10:46
ik weet het niet het is iets waar ik altijd op tegen was mischien dringt het nu nog niet tot me door maar op dit moment heb ik geen spijt meer pijn maar goed.
Zinnaliciouzz
01-06-2007, 10:47
Maar goed. Ik vind persoonlijk dat je ookal een relatie hebt van 5 jaar je het niet moet doen.. Ik bedoel dat het zo over kan zijn na het ......
Maar wat vind hij er van dan?
ik val je niet aan hoor meid..
is tie al om je hand komen vragen,zijn jullie al verloofd?
stel dat jullie niet trouwen en dan????
trouwens je zei die paar maanden maken niets uit,waarom hebben jullie dan gewoon niet gewacht tot jullie getrouwd waren? als die paar maanden toch niks uitmaken.....
wat vind hij er eigenlijk van???
Khadija_12345
01-06-2007, 10:51
sytan meid. en ja hij is al mijn hand komen vragen alleen we hebben nog geen zoezia gedaan maar snel inschallah
Zinnaliciouzz
01-06-2007, 10:51
ik val je niet aan hoor meid..
is tie al om je hand komen vragen,zijn jullie al verloofd?
stel dat jullie niet trouwen en dan????
trouwens je zei die paar maanden maken niets uit,waarom hebben jullie dan gewoon niet gewacht tot jullie getrouwd waren? als die paar maanden toch niks uitmaken.....
wat vind hij er eigenlijk van???
Ja dat vroeg ik me ook al af ;)
insha allah meid echt ik hoop t voor je..
maar hebben jullie nu een jaar of 5 jaar een relatie begrijp het niet...
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.