Bekijk originele versie : nu we al bezig zijn...mag een broer zijn zusje slaan?
socialedienst
21-09-2003, 22:16
nou? je komt het vaak tegen.......
ik heb me zusje nooit geslagen (behalve stoeien geen geweld) das de taak van r moeder...
maar is het niet beter om af en toe je zusje op de vingers te tikken als ze de verkeerde kant op gaat?
Ik heb geen broers in huis en ken ze ook niet heel goed... Maar ik zou echt telleurgesteld zijn als mijn halfbroer(s) mij zouden slaan... En het ze niet snel vergeven... Ze moeten voor me opkoemen en niet me komen rammen ben geen boksbal
socialedienst
21-09-2003, 22:22
Origineel gepost door Chyhaan
Ik heb geen broers in huis en ken ze ook niet heel goed... Maar ik zou echt telleurgesteld zijn als mijn halfbroer(s) mij zouden slaan... En het ze niet snel vergeven... Ze moeten voor me opkoemen en niet me komen rammen ben geen boksbal
eindelijk iemand die me begrijpt ;)
de meeste mgarba zijn het er niet mee eens..
heb je halfbroers dan?
mijn broers moeten mij niet aanraken hoor of ik ga big patron papa roepen :bril:
CHNIEWLA
21-09-2003, 22:26
ik heb ook geen moeite met een broer die zijn zusje een klap verkoopt als ze de verkeerde richting op gaat maar het moet dan wel een tik zijn en geen mep waardoor ze meteen K.O.ligt!!
gelukkig heb ik het geluk dt ik een broer heb die niet slaat (tenminste als ik niets bads doe)maar praat eerst,als ik met de attitude kom aanzetten dan kan ik wel wat verwachten!!!
Origineel gepost door solcialedienst
eindelijk iemand die me begrijpt ;)
de meeste mgarba zijn het er niet mee eens..
heb je halfbroers dan?
Ja, heb er 2 ....
Zijn zonen van me vader
Ik ben het wel met je eens .. Ik zou het heel erg vinden als ze me zouden slaan..
socialedienst
21-09-2003, 22:39
Origineel gepost door Chyhaan
Ja, heb er 2 ....
Zijn zonen van me vader
Ik ben het wel met je eens .. Ik zou het heel erg vinden als ze me zouden slaan..
pfieeew.....3la opluchting......
als je die jongens buiten ziet....niet normaal wat ze allemaal met hun zusjes doen.......ik d8 dat ik gek was :maf:
niet dus :D
Origineel gepost door solcialedienst
pfieeew.....3la opluchting......
als je die jongens buiten ziet....niet normaal wat ze allemaal met hun zusjes doen.......ik d8 dat ik gek was :maf:
niet dus :D
Nee hoor je bent juist een echte broer voor ze...
Een broer hoort zijn zusjes te begrijpen en zich een beetje hun situatie te plaatsen en niet de eerste de beste keer dat ze wat fout doen dat je ze een dreun verkoopt...
Zo gaan ze juist dingen stiekem doen... EN jou niets meer vertellen, omdat je ze gaat klappen...
Neej hoor als broer die je het goed
een echte broer hoort zijn zusje liefde te geven zelfs als ze iets doet wat verkeerd is hoort hij dat met liefde op te lossen daar bereik je ook veel meer mee dan erop los te rammen
Shanaaz ben het 1000000% met je eens met geweld los je helemaal niks op :goedzo:
:goedzo: de kern van het waarheid
:blauwkus:
maghreb_dushi
20-03-2005, 13:50
wahaha probeer me maar te slaan broer...
I'll go Mike Tyson on your ass :hihi: ...
M.D
Paris_Du_Bled
20-03-2005, 13:52
Topic van 2 jaar geleden
maghreb_dushi
20-03-2005, 13:55
Topic van 2 jaar geleden
ik heb er 2 jaar goed over nagedacht...en nu pas heb ik de perfecte reactie verzonnen om te posten...2 jaar .... :nerd:
M.D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.