Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Gaat Er Met Haar Man Mee Op Sollicitatie Gesprek.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

roemaisa78
31-05-2007, 14:05

ik dus.:o kwam ik daar dus gister aankakken met mijn man. mocht ik niet mee naar binnen. moest ik van dat mens in de kantine gaan zitten. nu zullen jullie wel denken wat heb je in godsnaam daar te zoeken. hij gaat toch solliciteren. juistem. hij spreekt nog steeds niet genoeg nl om iedereen te verstaan. vandaar dat ik altijd met hem meega op sollicitatie gesprek. overal waar we zijn geweest in het verleden om te solliciteren waardeerde het enorm dat ik mee kwam om te vertalen. plus ik ben enorm in het aanprijzen van mijn man. en een hele goede onderhandelaar. zat ik daar dus gister in die stomme kantine. ik zag het al voor me. jah ish goet. jah goet. want bij mijn man is alles goed. wie van de dames is ook welleens met de importbruidegom wezen solliciteren.

-Bubbels-
31-05-2007, 14:07
geef die vrouw wel gelijk hoor.. als ze je man aannemen ga je toch ook niet mee naar zijn werk?? hij moet het toch zelf leren, en de taal leert door zelf te comuniseren en fouten maken, juist oook met vreemden

roemaisa78
31-05-2007, 14:10
geef die vrouw wel gelijk hoor.. als ze je man aannemen ga je toch ook niet mee naar zijn werk?? hij moet het toch zelf leren, en de taal leert door zelf te comuniseren en fouten maken, juist oook met vreemden ze moeten je natuurlijk wel eerst aannemen voordat je mag komen werken.:moe:

mientje007
31-05-2007, 14:10
ik dus.:o kwam ik daar dus gister aankakken met mijn man. mocht ik niet mee naar binnen. moest ik van dat mens in de kantine gaan zitten. nu zullen jullie wel denken wat heb je in godsnaam daar te zoeken. hij gaat toch solliciteren. juistem. hij spreekt nog steeds niet genoeg nl om iedereen te verstaan. vandaar dat ik altijd met hem meega op sollicitatie gesprek. overal waar we zijn geweest in het verleden om te solliciteren waardeerde het enorm dat ik mee kwam om te vertalen. plus ik ben enorm in het aanprijzen van mijn man. en een hele goede onderhandelaar. zat ik daar dus gister in die stomme kantine. ik zag het al voor me. jah ish goet. jah goet. want bij mijn man is alles goed. wie van de dames is ook welleens met de importbruidegom wezen solliciteren. mijn man is nu drie jaar in nederland. maar hij gaat altijd aalleen, zodra hij hier 6 maanden was liet ik hem alles zelf doen. want op die manier leert hij zich ontplooien. ik bedoel als je meegaat dan raakt hij daar gewend aan. en stel dat hij wordt aangenomen dan ga je tog ook niet mee werken. ik was weleens met hem naar de woningbouw vereniging gegaan en toen begon die man mij aan te spreken dat vond tie wat makkelijker nou ik heb duidelijk gemaakt dat mijn man het ook kan uitleggen en dat als die man geduld heeft dat hij het dan vast wel verstaat. die vent keek echt zo:ego: maar schijt we moeten tog inburgeren. dat kan alleen als alle partijen een handje meem helpen. maar is jou man aangenomen,en hoe lang is hij al in holland als ik vragen mag

mmu2
31-05-2007, 14:13

ik dus.:o kwam ik daar dus gister aankakken met mijn man. mocht ik niet mee naar binnen. moest ik van dat mens in de kantine gaan zitten. nu zullen jullie wel denken wat heb je in godsnaam daar te zoeken. hij gaat toch solliciteren. juistem. hij spreekt nog steeds niet genoeg nl om iedereen te verstaan. vandaar dat ik altijd met hem meega op sollicitatie gesprek. overal waar we zijn geweest in het verleden om te solliciteren waardeerde het enorm dat ik mee kwam om te vertalen. plus ik ben enorm in het aanprijzen van mijn man. en een hele goede onderhandelaar. zat ik daar dus gister in die stomme kantine. ik zag het al voor me. jah ish goet. jah goet. want bij mijn man is alles goed. wie van de dames is ook welleens met de importbruidegom wezen solliciteren. Ik ben ook meegeweest op soll..gesprek... Geen probleem. Mijn man woont al bijna 18 jaar in nl en ziijn nl's is niet zo goed.. Hij is niet zo goed in talen... waar is hij eigenlijk wel goed in...ooh ja, in zijn mond houden als ik weer eens aan het preken ben.. :hihi:

roemaisa78
31-05-2007, 14:14
mijn man is nu drie jaar in nederland. maar hij gaat altijd aalleen, zodra hij hier 6 maanden was liet ik hem alles zelf doen. want op die manier leert hij zich ontplooien. ik bedoel als je meegaat dan raakt hij daar gewend aan. en stel dat hij wordt aangenomen dan ga je tog ook niet mee werken. ik was weleens met hem naar de woningbouw vereniging gegaan en toen begon die man mij aan te spreken dat vond tie wat makkelijker nou ik heb duidelijk gemaakt dat mijn man het ook kan uitleggen en dat als die man geduld heeft dat hij het dan vast wel verstaat. die vent keek echt zo:ego: maar schijt we moeten tog inburgeren. dat kan alleen als alle partijen een handje meem helpen. maar is jou man aangenomen,en hoe lang is hij al in holland als ik vragen mag nou het punt is als ik meega krijgt hij meestal altijd vast werk en een hele goede salaris. plus extra dingetjes. terwijl daar dan mensen werken die daar al jaren werken en niet zo'n salaris krijgen. vandaar dat ik altijd mee ga. ik durf haast niet te zeggen hoe lang hij hier is. hij heeft helaas geen talenknobbel. ik ben ook altijd of functionerings gesprekken mee geweest. vonden die ander bazen altijd prima. maar voor de rest doet ie alles zelf. alleen dat sollicitatie gaat mij toch ook aan vind ik.

trisinti
31-05-2007, 14:17
:haha:....damn wat grappig he..

mientje007
31-05-2007, 14:19
nou het punt is als ik meega krijgt hij meestal altijd vast werk en een hele goede salaris. plus extra dingetjes. terwijl daar dan mensen werken die daar al jaren werken en niet zo'n salaris krijgen. vandaar dat ik altijd mee ga. ik durf haast niet te zeggen hoe lang hij hier is. hij heeft helaas geen talenknobbel. ik ben ook altijd of functionerings gesprekken mee geweest. vonden die ander bazen altijd prima. maar voor de rest doet ie alles zelf. alleen dat sollicitatie gaat mij toch ook aan vind ik. mag ik vragen op welke dingen hij soliciteerd.. dus wat voor vacatures, kijk mijn man komt achteraf met papieren en dan vertel ik bijv hier heb je recht op daar heb je recht op gaat het ze maar zeggen. maar ,meegaan neeeee. echt niet hij moet het zelf doen hoor. ennuh hoe lang is hij hier. :hihi:

excesivo
:lol: ik zie het al helemaal gebeuren...

Marisah
Tja ik kan het van beide kanten wel begrijpen. Jij wil je man helpen maar als bedrijf zijnde zou ik liever iemand willen die het zelf deed en zo iemand ook alleen willen spreken. Ik hoop dat je man die baan heeft...

Marisah
31-05-2007, 14:21
mag ik vragen op welke dingen hij soliciteerd.. dus wat voor vacatures, kijk mijn man komt achteraf met papieren en dan vertel ik bijv hier heb je recht op daar heb je recht op gaat het ze maar zeggen. maar ,meegaan neeeee. echt niet hij moet het zelf doen hoor. ennuh hoe lang is hij hier. :hihi: Ik vind eigenlijk dat je het heeeel goed aanpakt, want zo moet hij wel zelfstandig worden. En ik denk dat het ook goed is voor zijn zelfvertrouwen dat hij dingen alleen doet en daarin slaagt. :goedzo:

roemaisa78
31-05-2007, 14:25
mijn man heeft op dit moment vast werk. maar in belgie. het is 1 uur 15 min. rijden er naar toe. plus in de winter is het spek glad. en de ring van antwerpen is het mega druk. en nog bijkomend iets is dat ie belgen niet kunnen rijden. dus was ik voor hem aan het kijken voor iets wat dichter bij huis is. maar het bedrijf waar hij gister heeft gesolliciteerd heeft maar 1 marokkaan en 1 turk in dienst. de rest is allemaal blank. ze hebben tegen hem gezegd dat ze hem zouden bellen. maar wanneer of wat. dat heeft meneertje niet gevraagd.:moe: en hij is nu bijna 11 jaar in nl.

mientje007
31-05-2007, 14:26
Ik vind eigenlijk dat je het heeeel goed aanpakt, want zo moet hij wel zelfstandig worden. En ik denk dat het ook goed is voor zijn zelfvertrouwen dat hij dingen alleen doet en daarin slaagt. :goedzo: ja tog. ik bedoel maaar hoor. laat m zelf lekker denken, in marokko moet ik mezelf ook altijd redden terwijl ik geen woord arabisch spreek. dan zegt tie ja zo leer je het het best. en ja ik wil gewoon dat hij zichzelf red en ik vind dat het vruchten heeft afgeworpen hoor, hij is hier drie jaar en hij doet alles zelf. ik ken zommige die zijn hier tien jaar en die praten geen woord.

roemaisa78
31-05-2007, 14:27
Ik ben ook meegeweest op soll..gesprek... Geen probleem. Mijn man woont al bijna 18 jaar in nl en ziijn nl's is niet zo goed.. Hij is niet zo goed in talen... waar is hij eigenlijk wel goed in...ooh ja, in zijn mond houden als ik weer eens aan het preken ben.. :hihi: ook toevallig een leeuw??????:hihi:

mientje007
31-05-2007, 14:27

mijn man heeft op dit moment vast werk. maar in belgie. het is 1 uur 15 min. rijden er naar toe. plus in de winter is het spek glad. en de ring van antwerpen is het mega druk. en nog bijkomend iets is dat ie belgen niet kunnen rijden. dus was ik voor hem aan het kijken voor iets wat dichter bij huis is. maar het bedrijf waar hij gister heeft gesolliciteerd heeft maar 1 marokkaan en 1 turk in dienst. de rest is allemaal blank. ze hebben tegen hem gezegd dat ze hem zouden bellen. maar wanneer of wat. dat heeft meneertje niet gevraagd.:moe: en hij is nu bijna 11 jaar in nl. zo zo elf jaar. nee hij moet het nu echt zelf doen hoor. maar wat voor werk dan. dat maakt ook een verschil.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7