Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kunnen wij dames van DWVDMV een gunst aan deze zuster bewijzen...

Pagina's : [1] 2

Leila1982
31-05-2007, 00:17

Deze dame die zoveel ellende heeft meegemaakt... Kunnen wij haar misschien steunen en haar helpen om erbovenop te komen door veel dua te doen voor haar, door haar een hart onder de riem te steken en door een kleine bijdrage op haar rekening te storten! Dangerouzzzzzz.... Ik wil je heel veel sterkte toewensen en ik hoop insahallah dat het einde van je ellende in zicht is insahallah... Moge Allah je bijstaan in deze moeilijke tijd. Ik heb je topic gelezen en je bent zo radeloos dat je zelfs hier op marokko.nl aan het bedelen bent... Je moet wel erg radeloos zijn om dat te kunnen doen dus ik hoop dat iedereen je oproep zal horen insahallah... :kus:

Insania
31-05-2007, 00:26
Heb je de topic voor me ?

Leila1982
31-05-2007, 00:29
Hij staat 1 pagina verder ;) onder de naam van dangerouzzzz

email
31-05-2007, 08:59
Als iedereen een kleine bijdrage geeft, ook al is het een euro, dan kunnen we haar misschien op die manier toch helpen;

AnJari
31-05-2007, 09:06

Vraagt ze om geld dan?

-Bubbels-
31-05-2007, 13:25
:moe: :confused:

Dangerouzzz
31-05-2007, 13:29
:moe: ik vraag nergens om geld en vraag ook niet om aandacht. ADVIES VROEG IK . Ik ben al stuk wijzer geworden dankzij uitgebreide advies van RENTMEESTER EN ENKELE ANDEREN.:goedzo: Ik weet nu waar ik moet zijn. Bedankt daarvoor.

Dangerouzzz
31-05-2007, 13:30
:moe: :confused:

Moltje
31-05-2007, 20:19
Echt typischa als iemand hulpt vraagt dan reageert er nauwelijks iemand. En als iemand een topic plaatst dat ze problemen heeft met haar man dan reageert er iedereen er op los. Het gaat jullie goed

Mozhima1
31-05-2007, 20:24
Ik heb de topic gemist, is dangerouz -> dangerouz girl? Kan iemand e.e.a. toelichten?

MaRoCcInA
31-05-2007, 20:28
Kan iemand de link hier plaasten

Leila1982
31-05-2007, 21:09
ik vraag nergens om geld en vraag ook niet om aandacht. ADVIES VROEG IK . Ik ben al stuk wijzer geworden dankzij uitgebreide advies van RENTMEESTER EN ENKELE ANDEREN.:goedzo: Ik weet nu waar ik moet zijn. Bedankt daarvoor. Oh sorry!!! Ik dacht dat je geld bedoelde met een steentje bijdragen, is toch ook helemaal niet erg. Je bent een bekend lid hier en waarom zouden mensen je niet financieel kunnen steunen. Je hoort hier steeds allemaal praatjes over zusterschap enz, we zijn een zuster toch verplicht om te helpen als dat nodig is? als ik je verkeerd begrepen heb, sorry!!!!!! Maar ik denk dat je je er niet voor moet schamen. :kus:

Dangerouzzz
31-05-2007, 23:21
Geen excuses maken. Je bedoelde het goed . Moge allah je hassanaat schenken incha allah Wie wil helpen staat vrij. Ik schaam me er niet voor want dan zou ik mij ook moeten schamen voor mezelf. Ik ben in deze situatie beland en ik kan er niets maar dan ook niets aan doen. Er bestaan nu eenmaal mensen op deze aarde die zich uitgeven voor oprechte praktizerende moslims, maar ondertussen is de gehele famillie nog erger dan sheitan(allah na3lou). Ik heb een harde les geleerd en ik ga mezelf er zeer zeker uit slaan. Hij hoopt dat ik zelfmoord ga plegen ........NOOIT! Mijn ex schoonmoeder zwagers iedereen heeft zich schuldig gemaakt aan deze zwendel. el o3kba lie7oum incha allah. Ik hoorde altyd dat agzenaya oprechte mensen zijn en harde werkers, maar deze famillie hoort bij de categorie maffia. agzenaya oprechte Er zitten ook hele goede bij die heb ik persoonlijk ontmoet!

Ilhampje
31-05-2007, 23:44
Geen excuses maken. Je bedoelde het goed . Moge allah je hassanaat schenken incha allah Wie wil helpen staat vrij. Ik schaam me er niet voor want dan zou ik mij ook moeten schamen voor mezelf. Ik ben in deze situatie beland en ik kan er niets maar dan ook niets aan doen. Er bestaan nu eenmaal mensen op deze aarde die zich uitgeven voor oprechte praktizerende moslims, maar ondertussen is de gehele famillie nog erger dan sheitan(allah na3lou). Ik heb een harde les geleerd en ik ga mezelf er zeer zeker uit slaan. Hij hoopt dat ik zelfmoord ga plegen ........NOOIT! Mijn ex schoonmoeder zwagers iedereen heeft zich schuldig gemaakt aan deze zwendel. el o3kba lie7oum incha allah. Ik hoorde altyd dat agzenaya oprechte mensen zijn en harde werkers, maar deze famillie hoort bij de categorie maffia. Wat is er aan de hand meid? Ghair insh'Allah.

MaRoCcInA
01-06-2007, 09:51

Wat is er gebeurrd?

Pagina's : [1] 2