LZN
02-08-2002, 21:23
Salam ou aleikum wa rahmatoellah Lieve broeders en zusters, Inshallah gaat alles goed met een en allen van jullie. Ik vond dat het eens tijd was om een mailtje te versturen met een beetje positieve energie. De mails die te vinden zijn gaan bijna allen over ontmaagd zijn, vriendjes hebben, drugs gebruiken, achter de meiden aan of ruzie omdat de een dit of dat zei! Waarom vallen wij elkaar aan, waarom hebben wij het niet over de marokkaanse generatie die heel goed bezig is, die afgestudeerd is, een mooie baan heeft gevonden of bekend is geworden door iets bereikt te hebben, als ik een nederlander of turk was geweest zou ik zeggen van wat een volk! Ik wil niet voor ma of pa spelen maar waarom moeten wij altijd negatieve topics hebben. Dan komen bepaalde meiden aanzetten met dat ze ontmaagd zijn, la hawla wa la qoewatta ilah bilah of jongens over hoe trots ze wel niet zijn over hoeveel meiden ze wel niet gehad hebben la hawla wa la qoewatta ilah bilah. Als ieder van jullie nu op dit moment even alles stop zet, je hoofd leegt en even blijft stilstaan bij het Feit dat morgen misschien je Laatste Dag kan zijn, dat alles voorbij is en je ter verantwoording word geroepen!! hoe trots zou je zijn op wat je bereikt hebt, wat doet het er aan toe hoeveel meiden je gehad hebt, als je beseft hoe dichter je bij het vuur bent gekomen, wat doet het er aan toe dat je vriendje zoveel van je houdt, niemand kan de Liefde van Allah (swt) overtreffen. Vriendjes gaan, chiekies gaan, waarom al die zonden opbouwen als je kunt leven in een onbeschrijflijk Paradijs. Ik wil niet overkomen als miss perfect of saint ...... Ik heb slechts het beste voor met mijn broeders en zusters (geloof t of niet) De trots die ik voel als ik zie dat een broeder of zuster goed bezig is is onbeschrijflijk. Kort maar krachtig heb het beste voor met elkaar zoals jij niet wilt dat je zusje achterna wordt gezeten door een jongen hetzelfde geldt voor andere meiden en geen enkele jongen houdt van je als hij je als vriendin neemt want zoals je met hem verkering zou hebben genomen hetzelfde geldt dan voor 20 andere jongens wa Allah ou Alam Bewaar je liefde voor Allah (swt) want Hij is de Enige die het waard is van te Houden Broeders en zusters let op elkaar en hou van elkaar aub en wees lief voor elkander Moge Allah (swt) jullie de Kracht geven om het rechte pad te volgen en jullie het licht laten zien Al ken ik jullie niet hou ik van jullie Asala, jullie zuster of zusje :zwaai:.