Bekijk originele versie : Yiehoe ik mag meedoen met Expeditie Robinson 2004
Fatima hsaat (flesht) deze keer, maar volgend jaar zit ik gegarandeerd op dat tropische eiland. Ik heb namelijk vorig jaar auditie gedaan, maar ze wouden een verhouding van 1/18 allochtoon en aangezien Faat leider is bij de mannen, moet ik helaas wachten tot de volgende opnames (starten in februari 2004).
Als ik eenmaal op dat eiland zit is het survival of the horror. Ik neem mijn rambo outfit mee en ga dat eiland terroriseren. De andere deelnemers ga ik kwellen, martelen en als het moet zelfs tot psychoses aanzetten.
20.30 ----) Net 5
Studentmet5cent
21-09-2003, 21:47
Origineel gepost door Da_flow
Fatima hsaat (flesht) deze keer, maar volgend jaar zit ik gegarandeerd op dat tropische eiland. Ik heb namelijk vorig jaar auditie gedaan, maar ze wouden een verhouding van 1/18 allochtoon en aangezien Faat leider is bij de mannen, moet ik helaas wachten tot de volgende opnames (starten in februari 2004).
Als ik eenmaal op dat eiland zit is het survival of the horror. Ik neem mijn rambo outfit mee en ga dat eiland terroriseren. De andere deelnemers ga ik kwellen, martelen en als het moet zelfs tot psychoses aanzetten.
20.30 ----) Net 5
Ik ga me ook inschrijven. Heb al genoeg ervaring opgelopen in Kanaleneiland. Ik win dus blind!
MissChica
21-09-2003, 21:52
Ja z'n fatima tog of is zij niet marokaans ?
Hbilaatje
21-09-2003, 21:55
wel marokkaans
Ja ene fatima doet mee, ik walg van haar. Ze is erg meegaand en probeert ze3ma niet autoritair over te komen. Ik heb vandaag niet gekeken maar vorige keer had ze verloren, lekker voor haar.
MissChica
21-09-2003, 21:57
ik had alleen net een klein stukje gezien meer niet waar ze moesten stemmen ofzo iets dus maar ja ik kijk wel de volgende keer mee kijken hoe ze is !!!
misSanae
21-09-2003, 22:35
Nou ik wens je er veel succes, lijkt me niet echt een pretje op dat eiland. Maar ja ik geloof wel dat jij ze zult afschrikken;)
Casaouia_Style
21-09-2003, 22:37
20.30 ----) Net 5
jaja....aan het andere kant van eiland ligt 5 sterren hotel!.......
Chatefemqemamu
21-09-2003, 22:50
20.30 ----) Net 5
:lol:
als je belooft dat je dit waarmaakt dan begin ik voor jou die onzin te kijken :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.