Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : heb ik via mail gekrege............

litle_girl14
21-09-2003, 19:42

> >>>>>>>>>> > THE POEM > >>>>>>>>>> > I knelt to pray but not for long, > >>>>>>>>>> > I had too much to do. > >>>>>>>>>> > I had to hurry and get to work > >>>>>>>>>> > For bills would soon be due. > >>>>>>>>>> > So I knelt and said a hurried prayer, > >>>>>>>>>> > And jumped up off my knees. > >>>>>>>>>> > My Muslim duty was now done > >>>>>>>>>> > My soul could rest at ease. > >>>>>>>>>> > All day long I had no time > >>>>>>>>>> > To spread a word of cheer. > >>>>>>>>>> > No time to speak of Allah to friends, > >>>>>>>>>> > They'd laugh at me I'd fear. > >>>>>>>>>> > No time, no time, too much to do, > >>>>>>>>>> > That was my constant cry, > >>>>>>>>>> > No time to give to souls in need > >>>>>>>>>> > But at last the time, the time to die. > >>>>>>>>>> > I went before the Lord, > >>>>>>>>>> > I came, I stood with downcast eyes. > >>>>>>>>>> > For in his hands God held a book; > >>>>>>>>>> > It was the book of life. > >>>>>>>>>> > God looked into his book and said > >>>>>>>>>> > Your name I cannot find. > >>>>>>>>>> > I once was going to write it down... > >>>>>>>>>> > But never found the time" > >>>>>>>>>> > Now do you have the time to pass it on? > >>>>>>>>>> > :zwaai:

salina83
21-09-2003, 19:43
Die heb ik ook eens gehad :)

litle_girl14
21-09-2003, 19:45
best mooi he:)

chicamaroquia
21-09-2003, 19:47
Als je aan het werk bent en geld verdient om jezelf en/of je gezin te onderhouden, dan vervul je ook je geloof. Allah (swt) heeft het leven niet bedoeld om de hele dag thuis op je gebedskleedje te zitten. Je moet wel meedraaien in de maatschappij en je 'aardse' plichten vervullen...

litle_girl14
21-09-2003, 19:52

Origineel gepost door chica*******a Als je aan het werk bent en geld verdient om jezelf en/of je gezin te onderhouden, dan vervul je ook je geloof. Allah (swt) heeft het leven niet bedoeld om de hele dag thuis op je gebedskleedje te zitten. Je moet wel meedraaien in de maatschappij en je 'aardse' plichten vervullen... oke das waar maja k vond et gewoon wel mooi :zwaai:

chicamaroquia
21-09-2003, 20:41
Ik vind het niet mooi. In het gedicht komt namelijk ook naar voren dat Allah (swt) iets gezegd zou hebben wat hij nooit heeft gezegd. Dat zie ik als laster en dat zou ik niet verspreiden...

litle_girl14
22-09-2003, 17:33
ow nja sorry dan

litle_girl14
22-09-2003, 19:12
ja miss femme fatale vin ik nou ook:D

litle_girl14
22-09-2003, 19:23
wat reagere er veel mensen seg:(is de mail zo lelijk:(