Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ICT'ers hier melden

Pagina's : [1] 2

LELIJKERD
02-08-2002, 20:28

YO ik heb een question aan de slimme ICT'ers onder ons   hoe kan je van een BMP bestad een JPG bestand maken en andersom ?   bij voorbaat dank

TonyM
02-08-2002, 20:35
Wat een trieste vraag! Daar heb je ICT'ers voor nodig :jammer:

LELIJKERD
02-08-2002, 20:37
Origineel gepost door TonyM Wat een trieste vraag! Daar heb je ICT'ers voor nodig :jammer:   leg even uit wat je zo triets aan die vraag vindt mister I'M AL THAT leg jij eens uit hoe dat moet dan , ben benieuwd     FEGGET

LELIJKERD
02-08-2002, 20:46
ja ga verder, halloooo still alive ??     REBEL ik wacht op je vervolg

TonyM
02-08-2002, 20:49

Productiviteit?? Die heb ik niet rebel! Je gaat naar start, uitvoeren, voer je dit in: C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\PhotoEd\PHOTOED*****

TonyM
02-08-2002, 20:51
En dan the usual shit .... Bovenaan ... bestand, openen (je *.bmp of *.jpg) en dan opslaan als .... blabla ... Als je nodig heb, geef maar aan mij door, dan doe ik het wel ... is hooguit 10 seconden werk!

LELIJKERD
02-08-2002, 21:01
iewa, het is mij anders nog steeds niet gelukt, kifash die tiekniek ?

LELIJKERD
02-08-2002, 21:22
Origineel gepost door rebel DOE GEWOON WAT IK ZEG, JA!!!! HEB IK GEDAAAAAAAAAAAAN, WILT NIET LUKKEN

Pipo_De_Clown
02-08-2002, 22:43
Asahbie rebel, niet iedereen heeft Photoshop, Als je het makkelijk wilt houden open je het bestand (de Foto) in Paint dat elke computer heeft. en dan gewoon opslaan als... geef je het een naam en eronder kan je kiezen uit bmp, Jpg enz enz enz... GReetZZZ

tasoesit
02-08-2002, 22:58
Origineel gepost door Pipo_De_Clown Asahbie rebel, niet iedereen heeft Photoshop, Als je het makkelijk wilt houden open je het bestand (de Foto) in Paint dat elke computer heeft. en dan gewoon opslaan als... geef je het een naam en eronder kan je kiezen uit bmp, Jpg enz enz enz... GReetZZZ wou ik net gaan zeggen ;)

Sarahsalima
02-08-2002, 23:04
Origineel gepost door Pipo_De_Clown Asahbie rebel, niet iedereen heeft Photoshop, Als je het makkelijk wilt houden open je het bestand (de Foto) in Paint dat elke computer heeft. en dan gewoon opslaan als... geef je het een naam en eronder kan je kiezen uit bmp, Jpg enz enz enz... GReetZZZ ehhumhum je haalt de woorden uit mijn mond :D

Angel_fatima
02-08-2002, 23:20
klik met je linkermuisknop op het bestand dan ga je naar eigenschappen, dan staat ergens wijzingen klik erop en dan kan je kiezen uit de programma's waarin je hem wil wijzigen. ik hoop dat het je lukt liefs fatima

LELIJKERD
03-08-2002, 00:01
ALLEMAAL HARTSTIKKE BEDANKT IK WIST WEL DAT MAGHREBPEOPLE SLIM ZIJN IK BEN ER AL UIT BY THE WAY, DOOR PIPI DE CLOWN THAKS BRO !

Asri
03-08-2002, 00:08
Ik denk dat het ligt aan het bestand zelf. Je hebt waarschijnlijk een tekort aan pipelines om alle x86 instructies juist te kunnen uitvoeren. Bij meerdere pipelines krijg je wel langere laadtijd en hersteltijd bij een foute branch prediction. Je zou je processorarchitectuur kunnen modificeren zodat je gebruik maakt van nieuwe micro operations, met krachtigere Floating point algoritmes en compatibele SSE2 media instructies. Moet zeggen dat de gecodeerde micro-ops instructies voor FPU berekeningen en dubbel geklokte ALU voor integerbewerkingen ook de omschakeling van *BMP extensie naar *JPG extensie kan verhelpen. Graag gedaan :D

LELIJKERD
03-08-2002, 00:14

Origineel gepost door Asri Ik denk dat het ligt aan het bestand zelf. Je hebt waarschijnlijk een tekort aan pipelines om alle x86 instructies juist te kunnen uitvoeren. Bij meerdere pipelines krijg je wel langere laadtijd en hersteltijd bij een foute branch prediction. Je zou je processorarchitectuur kunnen modificeren zodat je gebruik maakt van nieuwe micro operations, met krachtigere Floating point algoritmes en compatibele SSE2 media instructies. Moet zeggen dat de gecodeerde micro-ops instructies voor FPU berekeningen en dubbel geklokte ALU voor integerbewerkingen ook de omschakeling van *BMP extensie naar *JPG extensie kan verhelpen. Graag gedaan :D EN NU GRAAG VERTALEN IN MIJN STRAAT TAAL, WANT DIE VOCABULAIRE VAN JOU IS ME TE HOOG GEGREPEN THANKS ANYWAY ;)

Pagina's : [1] 2