OemJuwayriyah
30-05-2007, 18:46
Tipfoutje in de titel, het moest zijn: Oproep aan ALLE Zusters! In naam Van Allah; Vandaag doe ik een oproep aan alle zusters met een hart voor andere zusters.. Iemand die tijd heeft voor andere zusters! (omgeving Haarlem) Je bent een zuster rond de dertig, je hebt geduld en je kan omgaan met mensen. Er wordt van je verwacht dat je koffie of thee gaat drinken bij een zuster om te praten over haar situatie, een wandeling maken, hoop en advies geven aan een zuster die haar hoop en de weg kwijt is. Zuster, je krijgt beloning alleen van Allah Swt, en die beloning zal enormmm zijn inshaAllah! (Eventueel wordt je vergoed voor benzine..) Het is de bedoeling om steun te vinden bij elkaar, omdat ik vaak het volgende hoor van onze zusters; De pijn diep van binnen, hoe moet ik beginnen? Om je te laten weten wat ik bedoel Ik wil je zo graag vertellen hoe ik me voel De pijn ....Ik word er moe van .....Ik voel me zo klein De pijn .....ik word er ziek van ....Maar er is geen medicijn De pijn .....Die niet te genezen is ..... Die niet te verzachten is Wanneer vind ik het licht die me bevrijd uit deze duisternis Slechte gedachtes komen naar boven Een vuur in mijn hart ..... Niet te doven Zo een pijn ..... ik kan mijn eigen leven niet meer aan Sorry ..... maar het doet zo een pijn ik moet jullie laten gaan En hou me niet tegen ..... ik heb toch niks waar naar ik kan streven Al die pijn ..... ik zou het niet kunnen overleven ik weet wat me te doen staat En als ik deze wereld verlaat..... Treur dan niet om mij.... het is mijn eigen keus het is mijn wil anders verga ik toch van de pijn Er is een oplossing... de dood dat is de enige medicijn Het zal me verlossen van al deze verdriet en leed Dit is de enige manier waardoor ik al mijn problemen vergeet Woon je in haarlem of omgeving, en dit spreekt je aan? Reageer dan aub, dan neem ik contact op met diegene die dit organiseert.. Vergeet niet lieve zusters, Allah beloont!!