Bekijk originele versie : er is niks ergers dan
samira_el
21-09-2003, 19:36
de waarheid spreken en dan niet geloofd te worden :kwaad:
en helemaal niet als de gene die je niet geloofd je beste vriendin was :(
salina83
21-09-2003, 19:40
Origineel gepost door samira_el
de waarheid spreken en dan niet geloofd te worden :kwaad:
en helemaal niet als de gene die je niet geloofd je beste vriendin was :(
Ik weet het meid. Maar meestal weten ze wel dat je de waarheid spreekt, maar is het te pijnlijk voor ze om het te geloven. Zeker als
het om iets pijnlijks gaat.
:zwaai:
Lady_moi
21-09-2003, 19:40
jah faya voor u ik weet hoe da aanvoelt ik heb da ook meegemaakt nie opgeven lieverd
samira_el
21-09-2003, 19:43
Origineel gepost door salina83
Ik weet het meid. Maar meestal weten ze wel dat je de waarheid spreekt, maar is het te pijnlijk voor ze om het te geloven. Zeker als
het om iets pijnlijks gaat.
:zwaai:
Het ging niet eens om iets pijnlijks, het was iets kleins en ze beschuldigde me als leugenaar..
Ik snap er geen bal van :)
Origineel gepost door Femme___FataLe_
jah faya voor u ik weet hoe da aanvoelt ik heb da ook meegemaakt nie opgeven lieverd
Nie opgeven? ze beschuldigde me als leugenaar, en nu is de vriendschap jammer genoeg voorbij
Lady_moi
21-09-2003, 19:44
als ze u leugenaar noemt dan is ze ZEKERS u vriendschap nie waard tfoe dan een lafaard ze is zekers van utrecht??
souraya81
21-09-2003, 19:45
Het ging niet eens om iets pijnlijks, het was iets kleins en ze beschuldigde me als leugenaar..
Ik snap er geen bal van :)
Nie opgeven? ze beschuldigde me als leugenaar, en nu is de vriendschap jammer genoeg voorbij
Meid,
vergeef haar gewoon en inshallah komt het goed tussen jullie..
samira_el
21-09-2003, 19:46
als ze u leugenaar noemt dan is ze ZEKERS u vriendschap nie waard tfoe dan een lafaard ze is zekers van utrecht??
Whahaha, wat heb je met Utrechters, je bent niet echt dol op ons he..
samira_el
21-09-2003, 19:47
Origineel gepost door souraya81
Meid,
vergeef haar gewoon en inshallah komt het goed tussen jullie..
Ik zou het haar wel vergeven, maar volgens mij heeft zij daar geen behoefte aan...
en ik wil haar voorlopig ook maar beter niet zien, ik heb namelijk het gevoel dat ze me ongelooflijk nept
Lady_moi
21-09-2003, 19:49
wa vergeven JIJ moet haar vergeven jahh gij zei nie in de fout se voor zover ik weet...ma goe volgens de islaam mag je nie langer dan drie dagen ruzie hebben met een andere moslim/a
salina83
21-09-2003, 19:49
Als het om iets kleins gaat, is het inderdaad onzin. Laat haar in haar eigen sop gaar koken. En je zult zien over een paar dagen komt ze haar excuses aanbieden. :)
souraya81
21-09-2003, 19:50
Ik zou het haar wel vergeven, maar volgens mij heeft zij daar geen behoefte aan...
en ik wil haar voorlopig ook maar beter niet zien, ik heb namelijk het gevoel dat ze me ongelooflijk nept
Was het echt een goed vriendin van je???
samira_el
21-09-2003, 19:51
wa vergeven JIJ moet haar vergeven jahh gij zei nie in de fout se voor zover ik weet...ma goe volgens de islaam mag je nie langer dan drie dagen ruzie hebben met een andere moslim/a
Ik ben de ruzie niet begonnen, dus ik ga em ook niet eindigen :)
tjah je moet niet teveel je best doen zodat ze je gaan geloven. jij weet het het best;)
souraya81
21-09-2003, 19:52
Als het om iets kleins gaat, is het inderdaad onzin. Laat haar in haar eigen sop gaar koken. En je zult zien over een paar dagen komt ze haar excuses aanbieden. :)
Idd, meestal komen ze vanzelf terug, als ze weten dat ze fout zitten..
samira_el
21-09-2003, 19:52
Ik hoop dat ze erachter komt dat ik wel de waarheid sprak, en dan zal de spijt die ze dan voelt, wel genoeg straf voor haar daad zijn
Origineel gepost door souraya81
Was het echt een goed vriendin van je???
Yep, ze was mijn derde been :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.