Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 1 jaar getrouwd!!waar naartoe??

menoha
30-05-2007, 16:27

salamoalaikoum Dit weekend ben ik 1 jaar getrouwd insha'Allah we willen graag ergens naartoe in belgië(zee of ardennen) of nederland(Amsterdam?). Mohim ik heb dit nog nooit gedaag dus ja graag tips. Hij werkt zaterdag dus vanaf 18 u tot zondag insha'Allah. Barak Allah fikoum!! Groetjes

menoha
30-05-2007, 16:30
Misschien in een buurt waar ook dingens zijn voor moslims choukran!!

noona
30-05-2007, 16:41
ardennen is een prima plek om lekker te ontspannen alleen om om 18u te vertrekken en de volgende ochtend al weer terug te komen, ben je de hele tijd bezig met reizen,niet?

menoha
31-05-2007, 09:18
salam ja spijtig genoeg wel, een andere keer insha'Allah!! Hij werkt bij syrie'ers hé dus moet hij zaterdag werken anders 1 dag minder betaald!Insha'Allah vind hij ander werk maar dat is nie gemakkelijk als zijn nederlands nog niet goed is!Alles gaat wel voorbij insha'Allah! ik denk dat we gewoon naar Brussel gaan met de trein zo'n b-dagtrip. Er is er ook een naar Amsterdam maar ja waar naartoe enzo. http://www.b-rail.be/php/bexcursions/ Anders koop ik hem GPS insha'Allah! dan gaan we waar we willen en verdwalen we niet zoals altijd!! Jazak Allah gairan!! Vééééle grtjs!!!!!!!!