Bekijk originele versie : Maroc jongen en EC Riagg oulla??
Waarom is het zo dat zoveel Mocros voor de EC Gaan........ Ik denk dat we kunnen spreken van toekomstige
Riagg Riagg :vingers: :maf2: Riagg Riagg Riagg Riagg :vingers: :maf2: Riagg Riagg Riagg Riagg :vingers: :maf2: Riagg Riagg
Personen :D
Het kan ook wat anders zijn......... wat is het?????.
Tsjelzies
21-09-2003, 18:40
:maf2:
hier is mijn iq te laag voor:maf:
Shahinez
21-09-2003, 18:46
wat is riag?
Nadyaa wordt gebennad door angel21 :lekkervoorje
Tsjelzies
21-09-2003, 18:48
jah precies wat bazel je telkens RIAG RIAG wasda
Origineel gepost door nadyaa
Hola Dametje :D Riagg is een Instelling........ Waar de gekke heengaan....... De LOCO LOCO Peepz Gaan Naar de RIagg Ja ik had het moeten uitleggen, voor de ness belgica is dat een onbekend woord
En ehh gebanned, Heb niks gedaan en ga me verklikken. Ik eet je op :D
Je staat al in de topic van angel21 ga kijken dan
zie je wat ik bedoel:hihi:
Origineel gepost door Tsjelzies
jah precies wat bazel je telkens RIAG RIAG wasda
Het RIAGG is een Regionaal Instituut voor Ambulante Geestelijke Gezondheidszorg. Dat betekent dat het RIAGG hulp biedt wanneer mensen geestelijke of emotionele problemen hebben, en de huisarts of de maatschappelijk werker hen niet verder kan helpen. Zij worden niet opgenomen, maar komen voor behandeling naar het RIAGG toe. De behandeling bestaat voornamelijk uit gesprekken.
In veel gevallen zijn cliƫnten van het RIAGG doorverwezen door hun huisarts.
nadyaa ga je huisarts om een verwijsbrief vragen..:)
Tsjelzies
21-09-2003, 18:53
aahahahah jah man ga naar RIAG daar hoor je ckers thuis echt tis beter voor je :D
Tsjelzies
21-09-2003, 18:54
Origineel gepost door Soefy
Het RIAGG is een Regionaal Instituut voor Ambulante Geestelijke Gezondheidszorg. Dat betekent dat het RIAGG hulp biedt wanneer mensen geestelijke of emotionele problemen hebben, en de huisarts of de maatschappelijk werker hen niet verder kan helpen. Zij worden niet opgenomen, maar komen voor behandeling naar het RIAGG toe. De behandeling bestaat voornamelijk uit gesprekken.
In veel gevallen zijn cliƫnten van het RIAGG doorverwezen door hun huisarts.
nadyaa ga je huisarts om een verwijsbrief vragen..:) damn :eek:
thnx girl :zwaai:
Tsjelzies
21-09-2003, 18:55
Origineel gepost door nadyaa
Waaa Nurdos......... De Riagg Zoekt me ass, ben een gevaar voor de Mens Mijn Motto: Waar ik voor leef
Riagg Riagg :vingers: :maf2: Riagg Riagg Riagg Riagg :vingers: :maf2: Riagg Riagg Riagg Riagg :vingers: :maf2: Riagg Riagg
Wie gaat er meeeeeeeee :kwaad: meid ik ga mee ik begeleid je voor je mensen wat aan doet :D jij ckers locotocomoco:maf2:
Tsjelzies
13-08-2007, 22:35
Gaat ze 'm uppen, :gniffel:
Tsjelzies
13-08-2007, 22:40
up alle oude topics, :haha:
Chaimae_Oujdia
16-08-2007, 11:48
Omg :stoned:
tazagirl1985
16-08-2007, 13:16
wejooo
hieperdepiep
16-08-2007, 14:54
Wollah echt grappig.:lol: :lol:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.