Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie van jullie is er in beweging?

Pagina's : [1] 2

layla81
21-09-2003, 18:31

wie van jullie doet aan een sport wat voor een sport en en ook belangrijk hoelang houden jullie dat al vol?

LoVeLy_Mo
21-09-2003, 19:29
Origineel gepost door layla81 wie van jullie doet aan een sport wat voor een sport en en ook belangrijk hoelang houden jullie dat al vol? Omdat IK niets Langer dan 5 sec volHoud Doe Ik nix Meer !!

manalltje
22-09-2003, 10:37
buikdansen zou ik maar niet doen, want muziek is haraam , en helemaal buikdansen . alleen voor je man mag je dansen :zwaai:

samsam_19
22-09-2003, 19:06
Ik ben zo lui dat ik op school met de lift naar boven en naar beneden ga, echt erg. En ondanks dit mag ik wel zeggen dat ik een hoge conditie heb, elhamdolillah.Maja ik heb het geluk dat ik op hetzelfde gewicht blijf. En ja lovely_mo ik begrijp wat je bedoelt.

aaya
23-09-2003, 19:36

Ik ga 2 keer in de week naar de sportschool! En ik vind het echt heerlijk!

socialedienst
24-09-2003, 16:14
ben verslaafd aan de sportschool....... en elke zondag.......VOETBALLEN MET DE DRARIE! :hihi:

Jawhariya
24-09-2003, 16:27
Ik loop achter mijn bus, mijn tram en zo haal ik het elke dag weer... Ja... en hou ik mezelf fit :D :zwaai:

layla81
25-09-2003, 20:07
nou het probleem bij mij is dus dat ik voor de zoveelste x lid word van een sportschool en dan na hoogstens twee maanden intensief te trainen niet meer gaat en elke x denk ik ik ga nooit meer lid worden totdat ik weer een dip krijg en toch weer ga beginnen en ik vroeg mezelf af hoe dat bij jullie zat groetjes layla:zwaai:

Mysteriousgirl
03-10-2003, 16:49
Ik sport 5 keer in de week. Ik geef namelijk zelf steples op een sportschool, er is niks beters om je lichaam in vorm te houden. Ik kan dan ook lekker in het weekend genieten van alle lekkere vette marokaanse hapjes zonder dik te worden. Lamsemen, Djezz, Tazin enz enz... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm van mijn mammie!! :maf2:

manalltje
03-10-2003, 19:51
Origineel gepost door Mysteriousgirl Ik sport 5 keer in de week. Ik geef namelijk zelf steples op een sportschool, er is niks beters om je lichaam in vorm te houden. Ik kan dan ook lekker in het weekend genieten van alle lekkere vette marokaanse hapjes zonder dik te worden. Lamsemen, Djezz, Tazin enz enz... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm van mijn mammie!! :maf2: waar werk je :zwaai:

Mysteriousgirl
03-10-2003, 21:23
Origineel gepost door manalltje waar werk je :zwaai: Ehhhmmmmm...... laten we het houden op een sportschool in het noord-westen van Nederland, er werkt namelijk maar een marokaans meisje op deze sportschool, ik blijf liever anoniem. Hoezo, wil je komen trainen wela? Als dat zo is, marhbebiek a gti! Beslemma :zwaai:

ChOcOtOfFfF
03-10-2003, 22:39
vroeger zat ik op turnen, maar daar ben ik mee gestopt toen ik 13 was. vanaf mijn 14 tm mijn 16e zat ik op kickboksen. en nu op dit moment ff niks.

manalltje
04-10-2003, 11:30
Origineel gepost door Mysteriousgirl Ehhhmmmmm...... laten we het houden op een sportschool in het noord-westen van Nederland, er werkt namelijk maar een marokaans meisje op deze sportschool, ik blijf liever anoniem. Hoezo, wil je komen trainen wela? Als dat zo is, marhbebiek a gti! Beslemma :zwaai: als het in amsterdam is ja . :zwaai: wel een uitzondering voor me maken :D

Teaser
04-10-2003, 12:16
Ik heb vroeger genoeg getraind het is nu tijd om te rusten.

gooja
04-10-2003, 16:37

Origineel gepost door Teaser Ik heb vroeger genoeg getraind het is nu tijd om te rusten. Je bent gewoon te oud geworden :D

Pagina's : [1] 2